וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24 גרם של הגנה מהשמש: המשקפיים החדשים של המותג Oakley

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 10:23

מותג משקפי השמש הבינלאומי Oakley, משיק את דגם ה- Subzero, המיוצר בטכנולוגיה גיאומטרית מתקדמת ומציג מסגרת קלת משקל המיועדת להרכבה במהלך ריצה, אימון או בכל פעילות ספורטיבית

אחרי 30 שנים של מחקר ופיתוח, ארז מותג משקפי השמש Oakley, את הבשורה החדשה בדגם קליל (24 גרם) המיועד ללוות אותנו בזמן פעילות גופנית לסוגיה.

הדגם החדש SubZero‎ הוא בעל מסגרת מתקדמת וקלת משקל המיועדת להרכבה במהלך ריצה, אימון או בכל מאמץ גופני אחר שדורש הגנה מפני השמש אך יחד עם זאת נשיאה קלה וכמעט בלתי מורגשת.

את דגם ה- SubZero‎ יצר המותג בטכניקה גיאומטרית, PhysioMorphic שנחשבת לפורצת דרך בתעשיית משקפי השמש והיא מאפשרת עיצוב מוקפד לצד שימוש בעדשה איכותית עם עטיפה מורחבת וקשיחות באזורי מפתח המחקים את המאפיינים המבניים של המסגרת‎.

אוקלי 2022,  סאב זירו, 890 שקל. יח"צ חו"ל,
אוקלי 2022, סאב זירו, 890 שקל/יח"צ חו"ל

דגם דמוי מסכה והרכבה לא החלקה

בהשראת החוויה האנושית, הגיאומטריה בטכניקתPhysioMorphic ‎, איפשרה לפתח משקפיים ועדשות ללא מגבלות צורה. תכונה ייחודית זו מביאה לעיצוב חלק והתאמה דמוית-מסכה מבלי לסבול מהמגבלות של מסגרת משקפיים טיפוסית‎.

לעדשה ישנה טכניקת הצמדה ייחודית, שמחברת אותה למסגרת ולחלקים האחרים ובכך משיגה עיצוב ייחודי שאינו זר לחברת Oakley האייקונית.

בנוסף, צוידו משקפי השמש בטכנולוגיית Prizm Lens שנועדה לשפר צבע וניגודיות בעיצוב עדשת המגן הייחודית שלה, בעוד ששתי רפידות אף,‎ ‎בעובי ועומק שונים, מאפשרים כוונון משתנה, התאמה מושלמת והרכבה ללא החלקה.

אוקלי 2022,  סאב זירו, 890 שקל. יח"צ חו"ל,
24 גרם שילוו אותך בזמן פעילות גופנית, אוקלי SubZero/יח"צ חו"ל

לא משנה היכן מתחיל המסע ומתי הוא מסתיים

ההשראה ליצירת ה-SubZero הגיעה מתוך ההנחה הרווחת שהספורט מספק דרך לאנשים ליצור חיים בריאים וקלים יותר‎.

המשקפיים עוצבו מתוך השאיפה לנצל את כל היתרונות של התנועה, ללא קשר למקום שבו המסע של כל אחד מתחיל או מסתיים‎. המסגרת תוכננה לכל מי שאוהב לנוע פיזית ולשפר את חייו באמצעות ספורט‎.

במשקל של 24 גרם בלבד, המסגרת היא המלווה המושלם וקל המשקל לפעילויות מאומצות.

המחיר: 890 שקל. ניתן להשיג באתר של Oakley ובחנויות המשווקים המורשים בישראל

אוקלי 2022,  סאב זירו, 890 שקל. יח"צ חו"ל,
עדשת מגן דמוית מסכה והרכבה ללא החלקה, אוקלי SubZero/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully