וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומר והידידים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 14:58

המועדון העסקי-אקדמי של אגודת הידידים באוניברסיטת תל אביב, בראשותו של נשיא האגודה אמנון דיק, ארח ביום חמישי האחרון למפגש בלעדי את חתן פרס נובל לכלכלה, פרופ' פול רומר.

האירוע התקיים ביוזמתו של דיקן הפקולטה למדעי החברה, פרופ' איתי סנד. בתום הצגת ה"אני מאמין" שלו בפני חברי המועדון, זכו באי המפגש לשמוע בשיחת "אחד על אחד" עם גיא רולניק, מרצה לאסטרטגיה באוניברסיטת שיקגו, על האתגרים של מחקר ומדיניות כלכלית בעידן המונופולים הדיגיטליים, על הגידול באי שיוויון ועל הכוח הגובר של תאגידים בינלאומיים.

פול פרומר, אמנון דיק ואיתי סנד. איציק בירן,
פול רומר, אמנון דיק ואיתי סנד/איציק בירן

נפלאות סופהשבוע

רוני אירני, בעלי פקטורי 54, ואיתמר ריין, מנכ"ל מותג 'פומה' בישראל, אירחו את נציגי ההנהלה הבכירה של קבוצת הכדורגל הגרמנית בורוסיה דורטמונד בחנות הדגל של פומה PUMA שבנמל תל אביב.

קבוצת דורטמונד מאומצת על ידי פומה, ובפגישה דנו הצדדים בשיתוף פעולה למניעת אלימות בספורט דרך חינוך הנוער בנושא, בישראל ובגרמניה. במפגש השתתפו: קארלהיינץ רידל זוכה ליגת האלופות עם דורטמונד 1997, קרסטן קריימר - מנהל הקבוצה בפועל, ואדינץ טרזיק - המנהל המקצועי של הקבוצה.

רוני אירני וקרסטן קריימר. לנס הפקות,
רוני אירני וקרסטן קריימר/לנס הפקות

שגריר שוויץ בישראל, אורס בוכר, הזמין לארוחת צהרים חגיגית בביתו את מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, מרכוס הגנברוך. השניים שהחלו את תפקידם בישראל בחודשים האחרונים, נפגשו כדי לחזק את שיתוף הפעולה שכבר קיים בין שגרירות שוויץ בישראל וחברת התעופה השוויצרית SWISS.

החברה השוויצרית מהווה חלק מברית חברות התעופה בהובלת לופטהנזה.

מרכוס הגנברוך ואורס בוכר. יחצ קבוצת לופטהנזה,
מרכוס הגנברוך ואורס בוכר/יחצ קבוצת לופטהנזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully