וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורבוג'ן מחזקת את שורותיה עם סמנכל פיתוח עסקי חדש ומגייסת עשרות עובדים

22.5.2022 / 10:49

חברת טורבוג'ן מחזקת את שורותיה עם סמנכ"ל פיתוח עסקי חדש, זיו ניר, ומגייסת עשרות עובדים חדשים לפיתוח המיקרוטורבינה

טורבוגן, אשר נמצאת בשיאו של תהליך צמיחה והתרחבות בעקבות השקת חטיבת המימן החדשה בהובלת תא'ל במיל' גיל אגינסקי, מחזקת את שורותיה עם צירופו של זיו ניר לסמנכ"ל הפיתוח העסקי החדש בחברה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על : פיתוח שווקים , איתור שותפים פוטנציאלים, ומיצוב החברה כיצרן בעל שם עולמי בתחום ייצור חשמל ב Micro-Grid.

זיו ניר, הוא בעל 30 שנות ניסיון בתפקידי שיווק בכירים בחברות מובילות. ב- 15 השנים האחרונות שימש כמנהל פיתוח עסקי בתעשייה האווירית, עשות אשקלון וסמנכ"ל שיווק ומכירות בחישולי כרמל מקבוצת מנועי בית שמש.

זיו ניר. טורבוגן,
זיו ניר/טורבוגן

ירון גלבוע מנכל טורבוגן: "המעבר האסטרטגי מטורבינת גז טבעי למימן דורש התאמה גם ברמה העסקית, לצורך פיתוח המוצר, מציאת שווקים חדשים ויצירת הזדמנויות חדשות. אני סמוך ובטוח כי יכולותיו המוכחות של ניר לאורך השנים יוכיחו את עצמן בקידום החברה לאתגרים והצלחות חדשים".

חברת טורבוג'ן מתמחה בפיתוח מיקרו-טורבינה רב דלקית לייצור עצמי של חשמל וחום בבניינים ומבנים כגון: בתי אבות, בתי מלון, בנייני דירות, מבנים תעשייתיים וכו'.הטורבינה מפחיתה את עלויות החשמל, מקטינה עלויות החימום, עמידה בהפסקות חשמל, מורידה פליטות גזי חממה, יכולה לעבוד במקביל עם כמה סוגי דלקים והיא בעלת נצילות אנרגטית גבוהה. המיקרוטורבינה של טורבוג'ן משתלבת עם המגמה העולמית של ייצור עצמי של חשמל: כל בניין בעתיד הקרוב, יהפוך לתחנת כוח המספק לעצמו את החשמל ללא תלות ברשת ההולכה. כיום גוברת הבעיה של הולכת חשמל מאנרגיות מתחדשות, ותעשיות החשמל אינן יכולות עוד לעמוד בעומסי הצריכה המתהווים בעיקר לאור ביקושי שיא לחשמל בערים עם גדילתה של תעשיית הרכב החשמלי, ו"פיקים" בצריכת החשמל.

כחלק בלתי נפרד מתהליך הצמיחה מגייסת טורבוגן לשורותיה עשרות מומחים למגוון תפקידי הנדסה. בין המשרות המוצעות מהנדס/ת פיתוח טורבינות גז אווירודינאמי ומכאני של טורבינות גז, מהנדס/ת בקרה טורבינות גז ועוד. במסגרת התפקידים המערכות יעברו אפיון מקיף ודרישות D&R ויבנו אבי טיפוס של טורבינות גז לאחר סדרת ניסויים.

קו"ח למייל ori@turbogenchp.com
אתר החברה

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully