וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל גור אריה ישמש מנהל חדשנות ויזמות באמן דיגיטל

22.5.2022 / 10:52

גור אריה, בעל 20 שנות ניסיון בתחום האשראי הצרכני והקמת סטרטאפים, מצטרף אל אמן דיגיטל של קבוצת אמן, מהמובילות בתחום ה-IT בישראל

אמן דיגיטל מקבוצת אמן, מהמובילות בתחום חווית לקוח UX - UI ופיתוח אפליקציות ואתרים, הודיעה על מינויו של טל גור אריה כמנהל תחום חדשנות ויזמות. גור אריה בעל רקע חזק וניסיון רב שנים בתחום האשראי הצרכני והקמת סטרטאפים ויוביל את התחומים הנ"ל בחברה.

טל גור אריה הינו דמות מפתח בתחום הפיתוח ותוכנה, מנהל טכנולוגיות ואדריכל פתרונות, בעל 20 שנות ניסיון עם מומחיות המשלבת את ההיבטים של עיצוב תוכנה, ארכיטקטורה ופיתוח, פיתוח עסקי, תפעול ותכנון אסטרטגיה. בשנת 2013 הקים את חברת הסטארט אפ הראשונה שלו, LendEx ובשנים האחרונות היה למייסד ומנכ"ל חברת GeneriX המספקת מוצרי תוכנה לשוק הפיננסי, בנקאות ובתי השקעות, ופיתוח מוצרי SaaS מבוססי ענן לניהול ותפעול המוצרים השונים.

טל גור אריה. יחצ,
טל גור אריה/יחצ

"פלטפורמות ה - Low Code השונות הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות יותר ויותר, בעיקר בחברות הייטק. הפלטפורמה משמשת ככלי לבניית אפליקציות ללא צורך בכתיבת קוד ומסייעת לארגונים לקצר משמעותית את תהליך הפיתוח ולהוריד את עבודת התכנות גם לדרגי השטח. חברות טכנולוגיה והסטארטפים השונים נדרשות להדביק ביכולת הטכנולוגית את הקצבים של הדרישות העסקיות ולייצר Time To Market מהיר עבור לקוחות הקצה, מגמה שתלך ותתעצם בתקופה העכשווית וזאת לאור תקופת המשבר המאקרו - כלכלית שחוות כרגע חברות טכנולוגיה שנאלצות לשחרר כמויות גדולות של עובדים מחד, ולייצר הרבה יותר בפחות כח אדם מאידך" אמר טל.

צבי גלי, מנהל מוצר Outsystem באמן מברך על הצטרפותו של טל ואומר: "בהובלתו של טל נוכל לפתח פתרונות בתחום האשראי הצרכני שאנו רואים להם דרישה חזקה במשק. בנוסף, ניסיונו של טל בקמת סטרטאפים והזיהוי שראה ביכולות של Outsystems לפיתוח מהיר וקיצור התהליך מפתרון למימוש נותן פתרון מנצח".

אמן דיגיטל מתמחה במתן פתרונות דיגיטליים, פיצוח אסטרטגיות ושילוב בניהם בצורה המביאה למיקסום הפוטנציאל של כל נכס דיגיטלי ללקוחות הגדולים במשק, כגון: אתרי מסחר, ארנקים דיגיטליים וכו'. בין לקוחותיה: שופרסל, יילו, כלל ביטוח, לאומי, סלקום ועוד.

החברה הוקמה מתוך מיזוג שתי חברות ותיקות בקבוצת אמן, בין חברות ה -IT המובילות בישראל עם מעל 2000 עובדים ובעלת פורטפוליו רחב של שירותים ומוצרים מהמתקדמים ביותר בשוק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully