וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרנום מתרחבת: מגייסת עשרות עובדים לתפקידי פיתוח

22.5.2022 / 14:16

חברת אבטחת המידע שזכתה בשבוע שעבר במקום הראשון בכנס IoT security עולמי בספרד מודיעה על כוונתה לגייס עשרות עובדים חדשים לתפקידי פיתוח, וממנה את מומחה הסייבר הבינלאומי, עמית סרפר, כמנהל מחלקת המחקר החדש

חברת הסטארטאפ הישראלית סטרנום (Sternum), חלוצה עולמית בניהול אבטחה ואיסוף מידע ממכשירי IoT מודיעה היום (א') על מינויו של עמית סרפר, מומחה בינלאומי מוביל לאבטחת סייבר, כמנהל החדש של מחלקת המחקר לאבטחת מידע. החברה מודיעה במעמד זה על כוונתה להגדיל את כוח האדם ב-50% ולגייס עשרות עובדים לתפקידי פיתוח.

עמית סרפר, מבכירי חוקרי הסייבר הישראלים והחוקר הראשון לפיתוח חיסון כנגד תוכנת הכופרה NotPetya שתקפה מאות ארגונים ויצרה נזקים המוערכים במילארדי דולרים, מצטרף כעת לצוות ההנהלה של סטרנום שם יהיה אחראי על צוות האבטחה ויוביל את צוות מומחי אבטחת הסייבר של החברה בפעילות לשינוי פרדיגמות ההגנה של מערכות ה-IoT.

בעברו סרפר היה חוקר סייבר במשרד ראש הממשלה שם לקח על עצמו מגוון תפקידים ופרויקטים ביטחוניים, ובהמשך כיהן כמנהל חקר האבטחה של ענקית שירותי הענן ואבטחת סייבר האמריקאית Akamai Technologies, שם התמקד בהגנה על רשתות ארגוניות. את פריצתו בתחום השיג לאחר שפיתח חיסון כנגד תוכנת הכופרה NotPetya שתקפה מאות ארגונים ברחבי העולם, והחיסון נגד מתקפת הכופרה Bad Rabbit שפגעה בחברות רבות ברוסיה, אוקראינה ומדינות נוספות.

עמית סרפר סטרנום. יחצ,
עמית סרפר/יחצ

המערכת של סטרנום אשר זכתה בשבוע שעבר במקום הראשון בכנס IoT security עולמי בספרד מאפשרת להטמיע בכל מכשיר IoT "חיישנים" על גבי התוכנה בשיטת code-free אשר מאפשרים הגנה בזמן אמת ובצורה אוטונומית (self-securing) מפני תקיפות סייבר. במקביל, סטרנום מספקת יכולת לאיסוף מידע עמוק מתוך המכשיר עצמו וכל חלקי הקוד והתוכנה שלו. המידע הנאסף עובר עיבוד בזמן אמת בפלטפורמת הענן של סטרנום. גישה ייחודית זו מניבה active-mitigation (מניעה בזמן אמת של תקיפות); ניתוח נתונים מהתנהגות התוכנה; איסוף מידע נרחב המשמש לפיתוחים עתידיים וקבלת החלטות מבוססת נתונים; root-cause analysis הנוגעים לאיכות המוצר, בקרה, חריגות ואירועי סייבר, ניטור אקטיבי של המוצרים ועוד.

"הפתרון של סטרנום הוא פורץ דרך עבור כל תעשיית האבטחה של ה-IoT", אומר עמית סרפר, מנהל חקר האבטחה של סטרנום. "המערכת של סטרנום פותרות את הבעיות הקשות ביותר של שוק ה-IoT שהינו חלק מהוווה וההעתיד של כולנו. אני נרגש להצטרף לצוות עם רקורד של מצוינות ולמשימה כה חשובה".

"עמית הוא אחד המוחות הגדולים והמשפיעים ביותר בתעשיית אבטחת הסייבר של ימינו", אומרת נטלי תשובה, מייסדת שותפה ומנכ"לית סטרנום. "הידע והנסיון שלו יסייעו לנו באופן בלתי ניתן לשיעור בזמן שאנו פועלים לשנות את עקרונות הליבה של אבטחת IoT. אנחנו נרגשים לקבל את עמית לשורותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully