וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולגרית וצפתית ב-1.90 ש"ח: האם השמועות על המבצע המטורף נכונות?

בשיתוף חצי חינם

עודכן לאחרונה: 24.5.2022 / 9:26

גם אנחנו שמענו על המבצע חסר התקדים בחצי חינם לקראת שבועות, אז היינו חייבים לבדוק זאת בעצמנו. גבינות של תנובה ומשק צוריאל נמכרות ב-1.90 ₪ ל-100 גרם, גבינה צהובה נעם רק ב-2.90 ₪ ל-100 גרם ויש גם מבצעים במחלקת הבשר, הדגים, האלכוהול ועיצוב הבית. צפו בכתבה

בווידאו: גבינות ב-1.90 ש"ח ל-100 גרם בחצי חינם/עריכה: דינה מחפוץ

בדומה לישראלים רבים, גם אנחנו חיפשנו גבינות במחירים נמוכים לקראת חג השבועות שנמצא מעבר לפינה. השמועה על מבצע מטורף - גבינות ב-1.90 ש"ח ל-100 גרם ברשת חצי חינם, הגיעה גם אלינו, אז הגענו כדי לבדוק זאת מקרוב.

ברשת אכן מציעים גבינות ב-1.90 ש"ח, של המותגים פיראוס תנובה ומשק צוריאל. במסגרת המבצע גבינות בולגרית וצפתית יימכרו ב-1.90 ש"ח ל-100 גרם, כשגבינת צהובה נעם טרה, גבינות שמנת בטעמים של מחלבות גד וגאודה של מחלבות יורו אירופה יימכרו ב-2.90 ש"ח ל-100 גרם.

במהלך הביקור שלנו באחד מסניפי הרשת פגשנו את חי שוורץ, המנהל הקולינרי של משק צוריאל כדי שיראה לנו איך מרכיבים שולחן חג מנצח. "אנחנו לפני חג השבועות, חג הסובב את עולם הגבינות ואנחנו נערכים לחג הזה עם שתי גבינות מאוד פופולריות - גבינה בולגרית וגבינה צפתית. יש להן שימושים טובים גם בפלטות, סנדוויצ'ים וגם באפייה".

שאלנו את שוורץ מהי פלטת הגבינות המושלמת מבחינתו: "פלטת הגבינות האולטימטיבית כוללת גבינות קשות, רכות, מחלב בקר וגם מחלב עיזים. השילוב הזה נותן ניחוח של טעמים, מדובר ארוחה מנצחת".


אורית שלום-בג, סמנכ"לית שיווק וסחר ברשת חצי חינם הוסיפה: "לקראת חג שבועות אני מזמינה את כולם להגיע לסניפי חצי חינם וליהנות ממגוון רחב מאוד של מבצעים חסרי תקדים בכל המחלקות - במעדניית הגבינות, בקצבייה, במחלקת הדגים הטריים, במאפייה ועוד. הוזלנו את סל הקניות לשבועות בצורה משמעותית עם מבצעים מטורפים כמו גבינה צפתית ובולגרית של תנובה או צוריאל רק ב-1.90 ש"ח ל-100 גרם או גבינת גאודה של יורו מחלבות אירופה, צהובה של נעם טרה וגבינת שמנת גד רק ב-2.90 ש"ח ל-100 גרם. בקצביה ניתן למצוא סטייק אנטריקוט טרי ואיכותי רק ב-99 ש"ח לק"ג במקום ב-149 ש"ח לק"ג ומעוד המון מבצעים מעולים. בקיצור, דאגנו לכך שבכל מחלקה ובכל מדף יהיו המון מבצעים על כל מה שצריך לחג שבועות. אני מאחלת חג שמח לכול בית ישראל".

כפי שבוודאי הבנתם, בנוסף לגבינות, בסניפי הרשת תמצאו גם מבצעים בשאר המחלקות, כמו במחלקת הבשר, הדגים האלכוהול וגם במחלקת עיצוב הבית בשם הקומה ה-2, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות לחג ואקססוריז לשולחן החג.

סניפי הרשת: המרכבה 31 חולון/ כישור 22 חולון | הלח"י 16 ראשל"צ / הכשרת היישוב 3 ראשל"צ / שוק משה לוי 8 ראשל"צ | ראשון לציון 1 אם המושבות פ"ת | הרקון 2 מתחם שרונים הוד השרון

בשיתוף חצי חינם
  • עוד באותו נושא:
  • חצי חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully