וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעוד שלושה שבועות: yes תשיק בישראל את ערוץ דיסני+

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 14:54

חברת yes וחברת וולט דיסני ישראל ישתפו פעולה ויספקו את שירות דיסני+ ללקוחות חברת yes. החברה מודיעה כי תעמיד את שירות הסטרימינג דיסני+, המסופק ישירות לצרכנים, לרשות לקוחות yes

דיסני+ יושק בישראל ב- 16.06.2022 ויהיה זמין ללקוחות yes. לקוחות yes יוכלו ליהנות מהטבה מיוחדת ומחבילה אחת הכוללת את תכני yes ודיסני+ אשר תאפשר להם לצרוך את תכני הבידור של שתי החברות ישירות באמצעות הממשקים yes+ ו- STINGTV ולשלם את חשבונם דרך yes. החבילות יוצעו לכל לקוחות yes (yes+, לוויין ו- STINGTV).

דיסני+ הוא בית הסטרימינג הייעודי של הסיפורים האהובים בעולם לצד אוסף הממשיך וגדל של כותרים מקוריים בלעדיים, לרבות סרטים באורך מלא, סרטים תיעודיים, סדרות פעולה ואנימציה, ותכנים קצרים של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים ונשיונל ג'יאוגרפיק, כולל גם את מותג הבידור הכללי סטאר, הכולל את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסניFX, Searchlight Pictures, ועוד.

וסיליס ליופולוס סגן נשיא ומנכ"ל מדיה חברת וולט דיסני יוון וישראל אמר, "זהו ציון דרך מרגש נוסף בקשרינו ארוכי הימים עם yes. אנו שמחים לשתף פעולה ולהעניק ללקוחות yes גישה לקטלוג הסרטים, הסדרות והתכנים הבלעדיים של דיסני+".

רן גוראון. רמי זרנגר,
רן גוראון, מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי/רמי זרנגר

"מודים על האמון"

רן גוראון, מנכ"ל yes, פלאפון ובזק בינלאומי אמר: "אנו גאים להיות חלק מהמהפכה העולמית של דיסני המגיעה לישראל ומודים על האמון שניתן ב-yes. מדובר בשת"פ אסטרטגי המהווה עוד צעד חשוב במהפך של yes בשנים האחרונות ובהפיכתה לחברת הטלוויזיה על גבי האינטרנט המובילה והגדולה בישראל.

הבחירה של דיסני ב-yes היא חיבור בין שני מותגים מנצחים שיביא ללקוחותינו את התכנים האהובים והמצליחים של דיסני+ יחד עם הפלטפורמה המתקדמת והתוכן האיכותי ביותר בישראל".

לקוחות yes שיצטרפו לדיסני+ ייהנו מגישה לכותרים שזכו בשבחי המבקרים, בהם "הספר של בובה פט" של סטאר וורז, ו"מנדלוריאן" של המפיק והכותב האקסקלוסיבי ג'ון פברו. בנוסף תעמוד לרשותם סדרת "מון-נייט" של אולפני מרוול, כמו גם "שאנג-צ'י ואגדת עשר הטבעות" בכיכובם של סימו ליו ואווקוופינה, המועמד לאוסקר.

בקטגוריית הבידור הכללי יוכלו המינויים לצפות בכותרים כגון "משפחת סימפסון", "Queens", "הקרדשיאנז" ו"והעולם על פי ג'ף גולדבלום" של נשיונל ג'יאוגרפיק.

מ- yes נמסר כי פרטים על החבילות החדשות יימסרו בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully