וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה אי פעם: כנס עסקים וחדשנות נערך בפתח תקווה

בשיתוף מגדלי ישראל

26.5.2022 / 15:13

בנוכחות ראש העיר רמי גרינברג, שרת החדשנות המדע והטכנולוגיה אורית פרקש הכהן ואנשי עסקים ויזמים, נערך הכנס הייחודי העוסק בפיתוח וחדשנות של העיר, שנמצאת במקום הראשון במדד עשיית עסקים בישראל ומובילה ברמת השירותים לעסקים בעיר

ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג. צוות FALCON שיווק ופרסום,
ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג/צוות FALCON שיווק ופרסום

לראשונה אי פעם, אירחה פתח תקווה כנס ייחודי העוסק בפיתוח וחדשנות של העיר, בפרויקט GLOBAL TOWERS של קבוצת מגדלי ישראל.

בווידאו: כנס עסקים וחדשנות נערך בפתח תקווה/יח"צ

בכנס השתתפו ראש עיריית פתח תקווה - מר רמי גרינברג, שרת החדשנות המדע והטכנולוגיה - אורית פרקש הכהן ומנכ"ל נת"ע, חיים גליק, שהציג את מבנה הרכבת הקלה שעתידה לפעול השנה, נשיא התאחדות התעשיינים - ד"ר רון תומר, בעלי שיווק השקמה - רמי לוי, גב' שבי שמר, סמנכ"לית ומהלת החטיבה הקמעונאית בבנק מזרחי, ומשתתפים נוספים.

בכנס נכחו אנשי עסקים, יזמים ומנהלי חברות הייטק מובילות, אשר מבינים את פוטנציאל ההשקעה במיזמים המתפתחים בעיר.

פתח תקווה נמצאת במקום הראשון במדד עשיית עסקים בישראל, ומובילה ברמת השירותים לעסקים בעיר.

כנס עסקים וחדשנות בפתח תקווה. צוות FALCON שיווק ופרסום,
פתח תקווה – כלכלי לעשות עסקים/צוות FALCON שיווק ופרסום

בכנס הוצגו נתוני הצמיחה העסקית של העיר; גידול של כ-200 עסקים בשנה, נתוני העסקה של עובדי ההייטק, ש-25% מכלל עובדי המחקר והפיתוח מועסקים בעיר, ואקזיטים בגובה של 35 מיליארד שקלים שנעשו ע"י חברות שממוקמות בפתח תקווה.

ראש העיר רמי גרינברג אמר: "כבר היום אזורי העסקים וההייטק בעיר מהווים מוקד משיכה לחברות טכנולוגיה מובילות אשר מבינות כי בשנים הקרובות, עם מימוש המהפכה התחבורתית שבדרך, העיר תהיה נגישה מאוד לעובדים שגרים בתוכה ולאלו שבאים מבחוץ. בפ"ת פועלות למעלה מ-8,000 חברות המספקות תעסוקה ליותר מ-200,000 עובדים, מה שמאפשר לנו לשמור על אחוז אבטלה נמוך מאוד באופן יחסי. בנוסף, אנחנו מבינים כי הגדלת המשאבים לטובת המשך פיתוח העיר תתאפשר, בין היתר, גם בזכות ההכנסות מהתחום העסקי.

על כן, בעזרת מינהלת העסקים העירונית וכלל השותפים במשרד התחבורה ובחברות הביצוע, אנחנו פועלים להנגיש את העיר עם תחבורת המונים מתקדמת, לרבות הרכבת הקלה שתחל לפעול בקרוב וכן משדרגים את התשתיות והנראות בכלל אזורי העסקים ופועלים לצמצום התעשייה הישנה. לצד זאת, הוצאנו לפועל את 'המסלול הירוק', שבמסגרתו ניתן סיוע מקיף לבעלי העסקים תוך קיצור הליכים בירוקרטיים. שגשוגה של פ"ת תלוי הרבה מאוד בפיתוח אזורי העסקים ואנחנו פועלים בכל מישור אפשרי - הן מול החברות והן ברמה התכנונית כדי לפתח את אזורים אלו באופן המיטבי והראוי לעיר המתפתחת".

הכנס נערך בשיתוף קבוצת מגדלי ישראל הפועלת ביזום, תכנון ובניה של פרויקטים בתחום הנדל"ן המניב ומגורים.

בשיתוף מגדלי ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • פתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully