וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלי הרכב השיתופיים של GoTo יפעלו גם בכפר סבא, הרצליה וחולון

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 15:30

לא רק לתל אביבים: שירות התחבורה השיתופית GoTo, מרחיב את פריסת המכוניות השיתופיות לערים נוספות ובכך משלים נוכחות ב-10 ערים בארץ

תושבי כפר סבא, הרצליה וחולון יוכלו החל מהיום (א') לעשות שימוש בכלי הרכב השיתופיים של GoTo המוכרת גם כ-CAR2GO ובכך יצטרפו לתל אביב, גבעתיים, רמת גן, ירושלים, חיפה, רעננה ונתניה.

השימוש במכוניות נעשה באמצעות הרשמה באפליקציה של השירות ותחת מספר מסלולי שימוש בתעריף שעתי או יומי במחיר של החל מ-14.9 שקלים בתוספת של שני שקלים לק"מ ב-50 הק"מ הראשונים ושקל נוסף לק"מ מעבר להם.

בערים אלו יופעלו בשלב זה רק המכוניות בקטגורית ה"בייסיק", מכוניות מיני מסוג קיה פיקנטו או שברולט ספארק ולא מגוון כלי הרכב המלא הכולל גם מכוניות סופר מיני דוגמת קיה ריו וכלי רכב מסחריים דוגמת סיטרואן ברלינגו וג'אמפי. כמו כן לא כולל השירות את האופניים הרגילים והחשמליים שמציעה החברה בערים אחרות.

שלא כמו בשירות "אוטותל", בו ניתן לחנות את המכוניות בכל רחבי העיר ללא הגבלה בנוסף לחניות הייעודיות, בערים החדשות הוקצו מקומות מסוימים לחניית המכוניות בשירות.

גו טו מתרחבת. אלכס ליפקין,
GoTo - תשלים פריסה ב-10 ערים ברחבי הארץ/אלכס ליפקין

ההתמודדות עם גודש התנועה בערים לצד העובדה שהתחבורה הציבורית לא מסוגלת להעניק מענה לכלל השימושים, מביאה לכניסה של שירותי הרכב השיתופי בו נעשים שימושים קצרי טווח בתשלום על זמן השימוש והמרחק. כניסה שלא מתרחשת רק בישראל, אלא גם במוקדי פעילות נוספים של החברה באירופה בשנתיים האחרונות דוגמת מדריד, מלטה וגרמניה.

על פי נתוני GoTo המסתמכים על נתוני שירותי הרכב השיתופי ב"אוטותל" עולה כי 21% מהמנויים לשירות מכרו את המכונית שלהם או נמנעים מלקנות מכונית נוספת.

מנכ"לית GoTo ישראל, גלי טאוב שריג: "אנו שמחים על הרחבת השירות לערי פעילות חדשות, לראשונה תחת המיתוג של GoTo . תושבי כפר סבא, הרצליה וחולון יוכלו ליהנות מאפשרות נוחה שמייצרת אלטרנטיבה לרכב פרטי, באמצעות אפליקציה אותה מורידים ודרכה נרשמים ומזמינים תוך פחות מ-5 דקות ומשלמים רק על הזמן בו משתמשים ברכב - בלי לשלם על דלק, טיפולים וביטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully