וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Max סיימה את הרבעון ברווח נקי של 52 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 22.5.2022 / 15:44

חברת האשראי Max מפרסמת דוח מצוין לרבעון הראשון של 2022. המנכ"ל, רון פאינרו: "הדוחות מעידים שהישראלים חוזרים לטוס ולנפוש, הביקוש לאשראי עלה ואנחנו רואים מחזורים בהיקפים שאף עולים על הרמות שהכרנו טרום משבר הקורונה"

Max פרסמה היום (א') את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון לשנת 2022, אשר משקפים את הצמיחה בפעילות העסקית של החברה, בדגש על המחזורים בכרטיסי האשראי ובאשראי הצרכני ולעסקים קטנים. הכנסות החברה ברבעון הראשון גדלו בכ-26% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה ועמדו על כ-394 מיליון שקל.

הגידול בהכנסות החברה היה בכל סעיפי ההכנסה - הן בהכנסות הריבית והן בהכנסות מעסקאות בכרטיסי אשראי לאור הגידול המשמעותי בהיקפי הפעילות. הרווח הנקי של החברה לרבעון הראשון של שנת 2022 עמד על 52 מיליון שקל, לעומת 40 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

תיק האשראי הצרכני, שהוא הגדול מבין חברות כרטיסי האשראי ועומד כבר על כ-7 מיליארד שקל, גדל ברבעון האחרון בשיעור של כ-7.6%. אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים באשראי הצרכני הוא מימון רכבים, בשנת 2022 נמשכת הצמיחה המואצת בהלוואות למימון רכבים חדשים ויד שניה אותו מעמידה החברה.

במקביל, צמח תיק האשראי לעסקים קטנים אשר עמד בתום הרבעון הראשון על 607 מיליון שקל, עם גידול של כ-23.1% לעומת סוף שנת 2021 וגידול של כ-49.1% בהשוואה ליתרה בסוף הרבעון המקביל אשתקד. Max רואה בגידול באשראי העסקי את התחזקותם של העסקים הקטנים והזעירים, האחראים לפרנסת משפחות רבות ולחלק ניכר מהתוצר העסקי של המשק הישראלי.

רון פאינרו, מנכ"ל max. הדר דולן,
מנכ"ל Max, רון פאינרו/הדר דולן

מנכ"ל Max, רון פאינרו, מסר: "הרבעון הראשון של שנת 2022 מייצג למעשה את חזרתו של המשק לשגרה כמעט מלאה אחרי תקופה ארוכה מאוד ומאתגרת שבה המשק כולו התמודד עם השלכות הקורונה. אנחנו רואים שהישראלים חוזרים לטוס ולנפוש, הביקוש לאשראי עלה ואנחנו רואים מחזורים בהיקפים שאף עולים על הרמות שהכרנו טרום המשבר. ברבעון הראשון, כמו גם ברבעון השני עד כה, אנו רואים את המשך מגמת הצמיחה שראינו ברבעון הקודם, עליה בפעילות הסליקה וההנפקה, וחזרה של מחזורי עסקאות בחו"ל, בקצב מהיר מכפי שראינו עד כה."


"הביצועים החזקים שלנו משקפים את יישום האסטרטגיה של החברה - מיקוד ביצירת תיק לקוחות עצמאי, שבוחרים ב-Max ככרטיס מוביל וראשון בארנק בזכות הצעת הערך שטובה מהכרטיס של הבנק. הגידול המשמעותי במחזורים ובמספר כרטיסיMax החוץ בנקאיים מהווה את הפלטפורמה לצמיחה כגוף תשלומים מוביל בחדשנות שמציע מוצרים ושירותים פיננסים שונים המתחרים בבנקים, גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקיים, כגון: הלוואה בתנאים טובים מהבנק, ערבות (בנקאית) לבתי עסק והעברת מט"ח לחו"ל ישירות מכרטיס האשראי במהירות ובשקיפות."

"לאחרונה הכרזנו על השקת כרטיס חדשני שלא נראה כמותו בשוק הישראלי, MaxBack Crypto, אשר מחזיר Bitcoin על הקניות. בכך הפכה Max לגוף הפיננסי הראשון בישראל שמציע לישראלים רבים חסכון והשקעה במטבעות דיגיטליים, באמצעות חברה ישראלית, ללא עלות או עול בירוקרטי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully