וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוזינה חוזרת: בדרך לשטיח האדום עוצרים לצלם פרסומת

23.5.2022 / 17:15

נערת תפוזינה הראשונה עשתה כאן היסטוריה, היא הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורות והאהובות ביותר בכל הזמנים ובימים אלו היא מצולמת שוב, הפעם עם השחקנית ליהי קורנובסקי, דקה לפני שהיא צועדת על השטיח האדום

השחקנית ליהי קורנובסקי, דקה לפני שצועדת על השטיח האדום בפסטיבל קאן, נכנסה שוב לפאה הג'ינג'ית וממשיכה לשיר ולזייף גם בפרסומת החדשה לתפוזינה.

ביום חם במיוחד שמסמן את הקיץ המתקרב, הצטלמה ליהי קורנובסקי, "נערת תפוזינה" לפרסומת חדשה שתעלה מיד אחרי חג השבועות.

דקה לפני שהיא צועדת על השטיח האדום בפסטיבל קאן ולפני שתלבש את שמלת הכלה ביום החשוב ביותר בחייה, היא נכנסת לפאה ג'ינג'ית לצילומי המשך לפרסומת, המוצלחת מאד, בה היא שרה ומזייפת ברחבי רחובות תל אביב.

תפוזינה ליהי קורנובסקי. רפי דלויה,
נערת תפוזינה ליהי קורנובסקי: שרה ומזייפת ברחובות תל אביב/רפי דלויה

נערת תפוזינה החדשה ממשיכה לעשות מה ש"בא לה" גם אם זה אומר להסתובב ברחובות תל אביב עם אוזניות, לרקוד ולשיר גם בזיופים. העיקר שהמשקה הנכון. בידיה.

כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה, כשכל אחת מהן מתאימה לתקופה שלה באישיות, באופי ובמה ששידרה. נערת תפוזינה החדשה הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן.. השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג'ינג'ית כמתבקש, שרה ורוקדת ברחובות תל אביב בלי "לדפוק חשבון".

תפוזינה ליהי קורנובסקי. אבישג שר,
תפוזינה ליהי קורנובסקי, רגע לפני השטיח האדום/אבישג שר

את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה".

הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. עם ישראל התאהב ונערת "תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים.

תפוזינה ליהי קורנובסקי. אבישג שר,
תפוזינה ליהי קורנובסקי/אבישג שר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully