וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצטיינים בשמיים ובמספרים: "טורקיש איירליינס" קוטפת פרסים כלכליים

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 8:45

חברת הדגל הלאומית של טורקיה זכתה ב-4 פרסים בתחום המימון מהמגזינים הבינלאומיים "Airline Economics" ו-"Air Finance Journal", בהם גם פרס "עסקת השנה באירופה". "אנו שמחים לקבל את הפרסים הללו, במיוחד בזמנים מאתגרים אלה"

חברת התעופה הטורקית "טורקיש איירליינס" זכתה אתמול (ראשון) בפרסים כלכליים מטעם מגזיני התעופה הבינלאומיים "Airline Economics" ו-"Air Finance Journal", ביניהם פרסי "עסקת השנה באירופה", "עסקת חכירה מובנית של השנה", "עסקת חכירה גלובלית של השנה" ו"עסקת החכירה האירופית של השנה" בטקסים שנערכו בדבלין.

לחברה הוענקו פרסים בארבע קטגוריות שונות על מודלים המימון הפיננסי של מטוסים שלה, בטקסי פרסים שהתקיימו בדבלין ב-5 וב-9 במאי. מי שייצג את "טורקיש איירליינס" בטקסים, ונחשב לאחד ממנהלי הכספים המצליחים ביותר של טורקיה, היה מנהל הכספים הראשי של החברה ד"ר מוראט שקר. "אנו שמחים לקבל את כל הפרסים הללו שהכתירו את הגרף העולה שציירנו בתחום מימון המטוסים, במיוחד בזמנים מאתגרים אלה", אמר מנהל נכספים והוסיף כי "בעודנו ממשיכים בעבודותינו על מנת לשפר עוד יותר את הביצועים הנחושים הללו, אנו גאים לתרום למוניטין העולמי ולערך המותג של "טורקיש איירליינס".

חברת התעופה "טורקיש איירליינס" זוכה בפרס "עסקת השנה באירופה". 23 במאי 2022. Turkish Airlines, אתר רשמי
חברת התעופה זוכה בפרס "עסקת השנה באירופה"/אתר רשמי, Turkish Airlines

חברת הדגל הלאומית של טורקיה זכתה בפרסי "עסקת השנה באירופה" ו-"עסקת חכירה מובנית של השנה" על ידי Airfinance Journal Awards, וב-"פרסי עסקת החכירה העולמית של השנה" ו-"עסקת החכירה האירופית של השנה" על ידי חברת "Airline Economics". החברה זכתה בפרסים על מימון שלושה מטוסי ה-A321 NEO החדשים שלה על ידי חכירה איטלקית ראשונה מסוגה, ותשעת מטוסי B737 MAX ו-3 מנועים רזרביים, על ידי חכירה צרפתית מובטחת לשעבר של ארה"ב, עם סכום מימון כולל של כ-550 מיליון דולר.

צוות מימון המטוסים של "טורקיש איירליינס" השיג את אחת מעלויות המימון הנמוכות ביותר בתעשיית התעופה. חברת התעופה הטורקית זכתה בשנים האחרונות במגוון פרסי מימון שונים על ידי ארגונים בעלי שם עולמי כגון: 'Global Transport Finance' ו-'Airline Economics', 'Airfinance Journal' ו-'Bonds, Loans & Sukuk Turkey' עם מודלים היצירתיים שלה בתחום המימון, שרבים מהם יושמו לראשונה מאז 2009. "טורקיש איירליינס" הכתירה את הצלחתה בהקשר זה, כשזכתה ב-28 פרסי מימון בינלאומיים במטוסים בעשור האחרון, זאת בזכות ביצועי המימון המוצלחים שלה - בהיקף של כ-15 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully