וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקונט עם רווח שיא של מיליארד שקל - ימשיך לחלק דבידנד

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 8:44

הבנק הציג עלייה בפרמטרים העסקיים המרכזיים. מכירת של נכס נדל"ן בת"א סייעה לו להגדיל את הרווח. המנכ"ל אורי לוין: "יש לנו תיק אשראי איכותי שיוכל להפגין עוצמה גם בתקופות מאתגרות"

בנק דיסקונט בניהולו של אורי לוין פרסם הבוקר את הדוחות הכספיים והציג רווח נקי של 983 מיליון שקל לרבעון הראשון של 2022. מדובר בעלייה של 48.5% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

מה שתרם לרווח לבד מהעלייה בפרמטרים העסקיים הייתה מכירת נכס נדל"ן בת"א שהרווח בגינו הוכר ברבעון זה. בנטרול ההכרה בנכס, היה הבנק מרוויח ברבעון 668 מיליון שקל.

הבנק הודיע כי ימשיך לחלק דבידנד בשיעור של 20% מרווחי הרבעון הראשון בסך 197 מיליון שקל.

תיק האשראי לציבור נטו של דיסקונט - הסתכם בסוף הרבעון הראשון של שנת 2022 ב-217 מיליארד שקל לעומת 213,156 מיליון ש"ח בסוף שנת 2021, עליה של 2.2% מתחילת השנה ועליה של 12.7% בהשוואה לסוף הרבעון המקביל אשתקד. האשראי לדיור עלה ב-5.2% מתחילת השנה וב-28.0% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

אורי לוין מנכ"ל בנק דיסקונט. יח"צ,
אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט/יח"צ

"דגש על צמיחה משמעותית ואחראית"

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט אמר: "אנו מסכמים עוד רבעון חזק, בדגש על צמיחה משמעותית ואחראית בתחומי המיקוד האסטרטגיים, וביסוס תיק אשראי איכותי אשר יוכל להפגין עוצמה גם בתקופות מאתגרות.
אני מרגיש ביטחון רב ביכולתנו לעמוד ביעדים הרב שנתיים שהצבנו לעצמנו, גם בסביבת המאקרו המשתנה, תוך המשך יצירת ערך משמעותי ללקוחותינו ולבעלי המניות והגברת התחרות במערכת הבנקאית והפיננסית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully