וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

26.5.2022 / 0:47

סמנכ"לית משאבי אנוש חדשה בטוטנגו, יועץ בכיר לרותם אנרגיה, סמנכ"ל שיווק ומכירות באלמוגים ועוד. הרבה מינויים היו השבוע. הנה הם לפניכם

טוטנגו (.Totango, Inc), מובילה עולמית בפיתוח מערכות לניהול Customer success , המאפשרת לחברות לעצב ולספק מסע לקוח מתקדם ומעורר השראה, מודיעה על מינוי צ'איטלי מאליק לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש. כאשת משאבי אנוש מובילה, מאליק סייעה לחברות הייטק רבות לפתח תרבות ארגונית, חוויית עובד ומערכת ערכים שתומכת בגיוס ובשימור עובדים. בתפקידה האחרון ניהלה את תחום משאבי האנוש בחברת הפינטק JUVO. טוטנגו הציבה לעצמה יעד להכפיל את גודלה השנה, על מנת לעמוד ביעדי הצמיחה הגבוהים של החברה.

"טוטנגו נמצאת בצומת דרכים מרגש על רקע הצמיחה הגלובלית שלה, ונמשכתי מאוד לתחושת השליחות שיש בחברה בכל הנוגע לשינוי חייהם של לקוחות ועובדי החברה כאחד", אמרה מאליק. "עם היעד המיידי של הכפלת גודל החברה, על מנת לעמוד בביקוש הגובר לפתרונותיה של טוטנגו, יש צורך בבניית תרבות ארגונית מאוחדת שתשקף את ערכי החברה נאמנה, ותהווה הלב הפועם שלה".

בטרם הצטרפה לטוטנגו, מאליק ניהלה את משאבי האנוש בחברת JUVO. לפני כן, ניהלה את משאבי האנוש בצפון אמריקה עבור חברת Brillio, חברת IT מובילה. למאליק תואר MA מ-MIT.

" צ'איטלי הרשימה אותנו עם הבנה עמוקה לצורכי העובדים וכיצד ניתן לחזק את חווית העובדים באמצעות שימוש בכלי דאטה", אומרת ג'יימי ברטאסי, נשיאת ו-COO של טוטנגו. "ההצלחה המוכחת שלה בהטמעת תהליכים דיגיטליים בעולמות משאבי האנוש, מתחברת היטב לפעילות הליבה שלנו מול הלקוחות שלנו תוך הבאת טכנולוגיה לעולם ה- Customer success. תפישתה המתקדמת בתחומי המשאבי אנוש, תאפשר לנו כחברה הצומחת בקצב מהיר לייצר תרבות ארגונית מאוחדת שתסייע לכל אחת ואחד מעובדינו לחוש גאווה בחברה שהוא חלק ממנה.

מינוייה של מאליק הוא המינוי הרביעי בשורה של בכירים שהצטרפו לחברה בחודשיים האחרונים ומסמל את צמיחתנו המואצת והגידול שאנו חווים בישראל, ארה"ב ואירופה".

ציאטלי מאליק. יחצ,
צ'איטלי מאליק/יחצ

רותם אנרגיה הודיעה על מינוי של ד"ר יוסי ענבר ליועץ בכיר לענייני הסביבה. ד"ר ענבר הוא אגרונום במקצועו ואחד המומחים המובילים בארץ בנושאי איכות הסביבה, עם ניסיון רב שנים בפעילות מערכתית בשירות המדינה וניהול פעילות בינתחומית ובינלאומית בתחום איכות הסביבה וקיימות. שימש כמנכ"ל המשרד להגנת הסביבה, כמו כן שימש במשך כ 20 שנים במגוון תפקידים במשרד: ראש אגף פסולת מוצקה, סמנכ"ל בכיר לתשתיות וסמנכ"ל בכיר לתעשיות. בתפקידים אלו היה אחראי על נושאים בתעשייה, שפכים תעשייתיים, קרקעות מזוהמות, מחזור וקידום נושאים סביבתיים חשובים כמו צמצום פליטת גזי החממה.

ד"ר ענבר בעל תואר שלישי (בהצטיינות יתרה) במדעי הקרקע והמים מהפקולטה לחקלאות, ובעל רקע מדעי בתחומי הכימיה והפיסיקה של הקרקע והמים: "אני שמח לחבור לצוות של רותם אנרגיה. הקמת המתקן במישור רותם תביא לפתרון סביבתי ואנרגטי, תהפוך פסולת פלסטיק לאנרגיה, תפחית את נפח הפסולת המוטמנת וזיהום הסביבה ותתן פתרון סביבתי וכלכלי למרכיב הנפח המרכזי בפסולת. אני מאמין שיוזמות מסוג זה, המשלבות גם את המגזר הפרטי בתחום ההגנה על הסביבה, יהוו מהפך בשוק הטיפול בפסולת והן הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאות טובות על מנת לשמור על משאבי הטבע של ישראל".

ד"ר יוסי ענבר. יחצ,
ד"ר יוסי ענבר/יחצ

חברת הסטארטאפ Trullion, שמפתחת פלטפורמה חשבונאית מבוססת AI לניהול ואוטומציה של תהליכי עבודה פיננסיים, מודיעה על מינויו של גיל מרכס לסמנכ"ל מוצר (VP Product) בחברה. מינוי זה מגיע בהמשך לתהליך התרחבות החברה, ולאחר שהשלימה לאחרונה גיוס של 15 מיליון דולר בסבב A.

גיל מרכס מביא עימו ניסיון של כ-15 שנים כמנהל מוצר ומנהל צוותי מוצר, וכיהן כסמנכ"ל מוצר בחברות שונות. גיל יצטרף לחברה על מנת להקים ולהרחיב את תחום ניהול המוצר.

גיל מרכס VP Product, Trullion: "הטכנולוגיה מעצבת את העולם שלנו ומקדמת תחומים שעד היום היו שמרנים ומסורתיים, כמו ראיית החשבון. אני נרגש להצטרף ל -Trullion, שזיהתה בעיה וצורך קיים בשוק הפיננסיים, ושמה לה למטרה לקדם את מנהלי הכספים ורואי החשבון ולסייע להם לייעל משמעותית את תהליכי עבודתם, כך שיתבצעו בצורה מהירה ומדויקת יותר.

אייזיק הלר, מייסד שותף ומנכ"ל החברה: "יחד עם ההתרחבות והגיוס האחרון, אנחנו שמחים לצרף לצוות שלנו את גיל. אני בטוח שהניסיון הרב שהוא מביא איתו יעזור לנו לקדם את המוצר ולהמשיך להוביל את עולם החשבונאות שתקוע מאחור."

גיל מרכס. יחצ,
גיל מרכס/יחצ

חברת אלמוגים הודיעה על מינויו של עדי גייר לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות של החברה.

עדי גייר, הפעיל בתחום הנדל"ן למגורים ונדל"ן מניב כבר למעלה מ-15 שנה, מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים ובתפקידו האחרון כיהן במשך כשמונה שנים כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחברת הנדל"ן עמרם אברהם. במסגרת תפקידו היה גייר אחראי על פיתוח מנועי צמיחה לצד שיווק ומכירת הדירות בחברה.
טרם לכן כיהן גייר כמנהל רשת התחנות בהפעלה עצמית של סונול, ובשורה של תפקידי ניהול בחברת אפריקה ישראל מגורים בין היתר, כמנהל מסחרי של חטיבת הקניונים של אפריקה ישראל וכמנהל שיווק.
גייר בעל ניסיון רב בעולם השיווק והמכירות, בנדל"ן בכלל עם התמחות בנדל"ן למגורים, בפרט.

עדי גייר. לילך רז,
עדי גייר/לילך רז

פירמת עורכי הדין שבלת ושות' מודיעה על צירופו של עו"ד רועי גוטמן לשרותיה. עו"ד גוטמן, מי שעד לאחרונה שימש כשותף וראש מחלקת דיני עבודה במשרד איתן מהולל ושדות, הצטרף ביחד עם פעילות המחלקה ולקוחותיה כשותף במחלקת דיני עבודה בשבלת.

לעו"ד גוטמן ניסיון של כ- 20 שנה, מתוכן כעשר שנים כשותף במחלקת דיני העבודה של איתן מהולל שדות. עו"ד גוטמן בעל ניסיון עשיר בדיני עבודה, הן בפן הפרטי והן בפן הקיבוצי, ומאחוריו ייצוג וליווי חברות מובילות במשק הישראלי והבינלאומי, לרבות גופים ציבוריים שונים.

מינויו של עו"ד גוטמן מצטרף לעשרות מינויים חדשים שבוצעו בשבלת בחודשים האחרונים כחלק מתהליך ההתרחבות של המשרד. לפני כחודש הודיעה שבלת על מיזוג משרד עורכי הדין הרפז אורן אדלר ושות', עם חמישה שותפים חדשים וכן צרוף ארבעה שותפים ועורכי-דין נוספים יוצאי משרד איתן, מהולל שדות.

עו"ד ליאור אבירם, השותף המנהל של פירמת שבלת ושות': "אני מברך את עו"ד רועי גוטמן על צירופו כשותף במחלקת דיני העבודה המצוינת שלנו ובטוח שתרומתו למשרד תהיה חשובה. לרועי ניסיון עשיר בכל היבטי משפט העבודה, לרבות בליטיגציה משמעותית בתחום. תחום דיני העבודה הינו תחום קריטי לפירמה מסחרית מובילה, וביתר שאת כיום, בתקופה שבה שוק העבודה הגלובאלי והמקומי חווה שינויים דרמטיים".

עו"ד רועי גוטמן. אורן דאי,
עו"ד רועי גוטמן/אורן דאי

איה בכור קוחניצקי מונתה לסמנכ"לית קריאייטיב במשרד הפרסום גיתם BBDO תחת ניהולו של ליאור טנר, מנכ"ל משרד הפרסום.

בכור קוחניצקי בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בתפקידי ארטדירקטור וקריאייטיב. בתפקידה האחרון הייתה מנהלת קריאייטיב במשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. לאורך השנים בכור קוחניציקי טיפלה במגוון לקוחות מובילים במשק וחתומה על קמפיינים מוצלחים ופרסי קריאייטיב בינלאומיים בפסטיבל CANNES LIONS, CLIO ,GOLDEN DRUM וב- D&AD. בין הלקוחות שבהם טיפלה: גוגל, שטראוס, אמריקן אקספרס, יוניליוור, חטיבת המתוקים והקפה של עלית, סופר פארם, דלק מוטורוס, עמותת לתת ועוד.

במסגרת תפקידה איה מצטרפת כסמנכ"לית נוספת לאדי גרצמן שניהל עד כה את מחלקת הקריאייטיב בגיתם. ניהול המחלקה לכלל לקוחות המשרד יחולק בין שניהם.

ליאור טנר מנכ"ל משרד הפרסום גיתם BBDO: "במסגרת תהליך השינוי וההתחדשות בפרסום גיתם, אני שמח לצרף את איה לצוות ההנהלה. איה משלבת ניסיון רב עם ראייה חדשנית ומקורית ותסייע לנו רבות במשימתנו המרכזית- להשיא ערך משמעותי ללקוחותינו".

איה בכור קוחניצקי. אבישג שאר ישוב,
איה בכור קוחניצקי/אבישג שאר ישוב

יפעת קריב, סמנכ"לית קשרי ממשל, שיווק וקשרי קהילה בחברת הקנאביס הרפואי הגדולה והוותיקה תיקון עולם קנביט וחברת כנסת לשעבר, נבחרה השבוע לכהן כיו"ר פורום הקנאביס הרפואי בהתאחדות התעשיינים. קריב היא בעלת ניסיון רגולטורי, חברתי ועסקי רב, ונבחרה להוביל את הפורום אל מול האתגרים הגדולים העומדים בפני תעשיית הקנאביס המקומית.

בימים אלו מתמודדת התעשייה עם שורה של אתגרים בזירה העסקית והרגולטורית. עם כניסתה לתפקידה כיו"ר פורום הקנאביס בהתאחדות התעשיינים, מתכוונת קריב להוביל לשיפור הרגולציה בתחום הקנאביס הרפואי, ובכלל זה מהלכים לביטול משטר הרישיונות ולהעביר את התחום למרשמים בלבד, וקידום מימון ציבורי למטופלי הקנאביס הרפואי. בנוסף, תפעל קריב למימוש הפוטנציאל הכלכלי הגלום בתעשיית הקנאביס הרפואי והבטחת עתידה של התעשייה המקומית כמובילה עולמית בתחום.
יפעת קריב מסרה בעקבות המינוי: "נרגשת מאוד מהבחירה ורואה בכך הזדמנות אדירה לקידום תעשיית הקנאביס הישראלית עבור המפעלים, היצרנים, המגדלים והמטופלים. יש כאן הזדמנות כלכלית ובריאותית אדירה - בישראל ישנה תעשייה חדשנית עם מחקר ופיתוח מהמובילים בעולם - אשר מתמודדת עם אתגרים וחסמים משמעותיים. כדי להגשים את הפוטנציאל הזה עלינו להסדיר את השוק הפרוץ, להסיר שורה של חסמים בירוקרטיים ולהבטיח למטופלים רישיונות זמינים ורצף טיפולי הנשען על תוצרת איכותית. אני משוכנעת שבשיתוף פעולה נעמוד בכל האתגרים ונממש את הפוטנציאל האדיר שטמון כאן".

יפעת קריב כיהנה כח"כ בכנסת ה 19 ובמסגרת פעילותה הייתה, חברה בוועדת חוץ וביטחון (מ"מ), חברה בוועדת הפנים, ועדת החינוך, ועדת הכנסת, ובוועדה המשותפת לתקציב הכנסת. קריב כיהנה כ 7 שנים כחברת מועצה בעיר הוד השרון, בראש רשימה עצמאית ואף התמודדה לראשות העיר בבחירות האחרונות.

קודם לכן, כיהנה כראש אגף בכיר במשרד לפיתוח הנגב והגליל והקימה את תשתית למרכזי הצעירים הפזורים ברחבי הארץ, ולפני כן כיהנה כראש מנהל במרכז השלטון המקומי.

יפעת קריב. תומר קצב,
יפעת קריב/תומר קצב
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully