וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסקו - מקום העבודה הטוב בעולם, על פי מגזין FORTUNE

עודכן לאחרונה: 23.5.2022 / 9:29

סיסקו עוקפת את גוגל ואמזון, כאשר 96% מהעובדים של סיסקו אומרים שזה מקום נהדר לעבוד בו, הן בשל הכלים המקצועיים והן מהתנאים ומההתנהלות האתית של החברה. מנכ"ל סיסקו ישראל: "גאים להיות במקום הראשון בעולם"

מגזין FORTUNE הבינ"ל פרסם את הרשימה השנתית של מקומות העבודה הטובים בעולם, על פיו סיסקו נחברה למקום הראשון, תוך שהיא עוקפת את גוגל ואמזון. 98% מעובדי סיסקו מעידים כי הם גאים לספר לחבריהם שהם עובדים בסיסקו.

במסגרת הדירוג, התבקשו העובדים לספר מדוע הם מרוצים ממקום עבודתם. עובדי סיסקו מעידים כי החברה בה הם עובדים נותנת להם את הכלים הטכנולוגיים הטובים והמקצועיים ביותר בשוק, מספקת להם את התנאים הנוחים ביותר לעבודה מרחוק ו- 97% מהם מרוצים מאוד מההתנהלות הכנה והאתית של ההנהלה. עוד בדירוג כי עובדי סיסקו מרגישים כי יש להם יד חופשית ובמה לכלל הרעיונות שלהם, בין אם זה רעיון של אדם אחד, קבוצות חשיבה או האקתון עם קבוצת הקמה, תקציב ופיתוח.

97% מהעובדים בסיסקו מרגישים כי הם תורמים לקהילה דרך מקום עבודתם ומרגישים כי סיסקו מקדמת את התרומה לחברה באפיקים שונים ומעודדת אותם לתרום, לעשות ולייצר למען הקהילה.

אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל. טלי שגיא,
מנכ"ל סיסקו ישראל, אורן שגיא/טלי שגיא

מנכ"ל סיסקו ישראל, אורן שגיא מספר כי "אנחנו גאים להיות במקום הראשון בעולם. הגיוון התעסוקתי והטכנולוגי, הגמישות בעבודה וההתפתחות המקצועית בארגון היא בראש מעיניהם של כלל מנהלי ועובדי החברה. סביבת העבודה, הזדמנויות לפיתוח אישי ומקצועי תוך כדי עיסוק בטכנולוגיה משנת מציאות באה לידי ביטוי בדו"ח זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully