וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: מה חדש על מדפי הטיפוח והאופנה בישראל?

עודכן לאחרונה: 16.6.2022 / 18:41

המוצרים החדשים בעולם הטיפוח והקולקציות החדשות בעולם האופנה, כבר על המדפים בישראל. אז מה חדש? אספנו מקבץ מעניין - תתחדשי

חברת הקוסמטיקה הישראלית הבינלאומית מעבדות GIGI, המתמחה בייצור תכשירי קוסמטיקה מקצועיים מבוססי מדע ופועלת במעל ל-50 מדינות בעולם, מציגה: מוצר חדש המתווסף לסדרת Ester C המכיל ויטמין C טרי וטהור לחלוטין לטיפוח עור הפנים!

המוצר מוגש באריזת פטנט אטומה חדשנית המפרידה בין אבקת הוויטמין הטהורה לבין נוזל סרום הנשא, המבטיחה את טריות הויטמין עד לרגע השימוש ואת פעילותו האפקטיבית לטיפוח העור.

ויטמין C נחשב כיום לאחד החומרים החשובים בשגרת הטיפוח של כל אישה. הוא משמש כמרכיב חשוב בתהליכים טבעיים של התחדשות ותיקון נזקים המתבצעים באופן טבעי בעור, החל מיצירת סיבים אלסטיים המעניקים מיצוק ומונעים רפיון עור ועד שמירה על רמת לחות גבוהה בכל שכבות העור.

המוצר החדש העושה שימוש בפורמולה ירוקה עם מרכיבים פעילים הנקיים מחומרי שימור ומרכיבים מייצבים כימיים וללא חשש מגירויים. המוצר מתאים לכל סוגי עור, כולל עור רגיש במיוחד או עור שעבר טיפולים עמוקים בצורה ממוקדת. תוצאות השימוש נראות לעין מיד בהתחלה ולאורך זמן.

המחיר לצרכן 499 שקל, מעבדות GIGI, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות. www.GIGI.co.il

100% pure vitamin c של gigi מחיר 499 שקל. סשה דובינסקי,
100% pure vitamin c של gigi מחיר 499 שקל/סשה דובינסקי

קרן ברטוב משיקה: Intense Lift Cream - קרם חדש ומהפכני, שתוכנן במיוחד לעור מתבגר, שנפגע לאורך השנים מחשיפה לשמש, משינויים פנימיים וחיצוניים ומשינויים הורמונליים.

הקרם בעל טכנולוגיית MMPE העולמית עטורת הפרסים ומוכרת ע"י הFDA והוא כולל את שלושת השומנים החיוניים לעור: סרמידים, כולסטרול וחומצות שומן, ובכך עונה לדרישות העור הבוגר, כשטכנולוגיית ה- MMPE מאפשרת ספיגה מוגברת של רכיבים הנחוצים לעומק העור, ומשפרת את איכותו, מיצוקו וגוון העור .

המחיר: 500 שקל. להשיג באתר https://www.kerenbartov.co.il ובקליניקה: ברודצקי 43 תל אביב

קרן ברטוב intense lift cream 500 שקל. עדי גלעד,
קרן ברטוב intense lift cream, המחיר: 500 שקל/עדי גלעד

מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק בישראל באלם שפתיים טיפולי עם אפקט ההזרקה ללא הזרקה מסדרת ליפט אינטגרל (LIFT INTEGRAL)

באלם שפתיים ליפט אינטגרל מעניק לחות ומראה שפתיים מלאות ומוצקות וכן מדגיש את קו השפתיים ומטשטש את החריצים סביבן (במיוחד מעל השפה) . מתאים מאוד לשפתיים דקות וחסרות נפח.

סדרת ליפט אינטגרל היא הסדרה הראשונה בעולם לתמיכה לא פולשנית בטיפולי אסתטיקה, השואבת השראה מ- "טכניקת דינמיקת הפנים" החדשנית הכוללת אפקט מתיחת פנים + הזרקה ונועדה ספציפית לתמוך בעור לדחיית טיפולי מילוי, הרמה והזרקה או לתמיכה בעור לאחר טיפולים אלו לשימור התוצאות לאורך זמן רב יותר.

הסדרה מתמקדת בשלוש פעולות: הידוק אזורים נפולים, מילוי אזורים חלולים, דינמיקת פנים חיובית. מתאימה לכל סוגי העור עם הופעת סימני גיל.

מחיר באלם שפתיים ליפט אינטגרל: 165 שקל (15 מ"ל). ניתן להשיג באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק פריז: www.lierac.co.il

ליראק פריז - באלם שפתיים ליפט 15 מ"ל 165 שקל. אסף לוי,
ליראק פריז - באלם שפתיים ליפט 15 מ"ל 165 שקל/אסף לוי

Moroccanoil®, חברת הטיפוח הבנלאומית, והחברה החלוצה אשר החלה את השימוש בשמנים איכותיים במוצריה ויצרה את הבאז סביב שמן הארגן, נרגשת להמשיך את המסע החושני דרך הים התיכון עם הרחבת קולקציית מוצרי הגוף של Moroccanoil.

הקולקציה החדשה כוללת קרם גוף, סבון נוזלי לידיים, וג'ל רחצה - כולם זמינים בניחוח האייקוני של סדרת מוצרי Moroccanoil, ובחמישה ניחוחות חדשים נוספים, בהשראת מרוקו הקסומה.

כמו כל מוצרי Moroccanoil, גם קולקציית מוצרי הגוף כוללת את המרכיב הייחודי של המותג, שמן ארגן מועשר בנוגדי חמצון ומרכיבים אחרים שאוהבים את העור, כמו חומצה היאלורונית, להזנה ולחות אינטנסיבית. מגוון מוצרי הגוף תוכננו תוך מחשבה על כל סוגי העור, על מנת לשפר ולרענן את המרקם והתחושה בכל שימוש מחדש.

סבון נוזלי לידיים Moroccanoil - מכיל שמן ארגן, עשיר בנוגדי חמצון, וחומצה היאלורונית המנקה ומזינה את העור. מתאים לכל סוגי העור וזמין בכל ששת הניחוחות של Moroccanoil. המחיר: 70 שקל ל-360 מ"ל

קרם גוף Moroccanoil - פורמולה קלילה הנספגת במהירות, המכילה תערובת של שמן ארגן, שמן נר הלילה ותמצית עלי אלוורה מרגיעים. קרם הגוף מותיר עור חלק וזוהר לאחר כל שימוש. מתאים לכל סוגי העור וזמין בכל ששת הניחוחות של Moroccanoil. המחיר: 100 שקל ל-360 מ"ל

ג'ל רחצה Moroccanoil - פורמולה עדינה ומאוד מרוכזת, מכילה שמן ארגן מועשר בנוגדי חמצון המעניק לחות תוך כדי ניקוי העור. מתאים לכל סוגי העור וזמין בכל ששת הניחוחות של Moroccanoil. המחיר: 70 שקל ל-250 מ"ל

את מוצרי חברת Moroccanoil® (מורוקנאוייל) ניתן לרכוש באתר: https://www.moroccanoil.com/

hand wash_moroccanoil_fragrance originale_360ml, מחיר 70 שקל. יח"צ חו"ל,
hand wash_moroccanoil_fragrance originale_360ml, מחיר 70 שקל/יח"צ חו"ל

מותג הטיפוח הבינלאומי SABON משיק שני מוצרי פילינג ארומטיים לגוף במהדורה מוגבלת: לבנדר מנדרינה וגרניום ולוטם

מהדורת הפילינג החדשה מכילה מלחי ים הכוללים 21 מינרלים ומלחים המאזנים את נוזלי הגוף, מחדשים במהירות את תאי העור המתים שקרצוף הפילינג מוריד ומסייעים לייצור חלבון, אלה משפרים את רמת הלחות בעור ומפחיתים את האדמומיות והיובש.

מלחי הפילינג עשירים בסגולות מרפא מעולם הארומתרפיה. כל אחת מתערובות הפילינג נרקחה במיוחד על ידי מומחה ארומתרפיה ליצירת אפקט משלים לאיזון מצב הרוח. בנוסף למינרלים במוצרי הפילינג ניתן למצוא תערובת של ארבעה שמנים בוטניים יוקרתיים ביניהם שמן חוחובה, שמן שקדים, שמן אנדירובה ושמן אסאי.

מוצרי הפילינג, כמו שאר מוצרי SABON מאופיינים ב-98% מקורות טבעיים, מכילים שמנים בוטניים ומלח גרוס מים המלח. המחיר: 95 שקל ל-320 גרם פילינג. ניתן להשיג באתר וברשת חנויות SABON

בנוסף, SABON משיקים 2 מארזים עם מוצרים משלימים להעמקת חוויית הטיפוח:

Live Well - מארז לדיוק שגרת הטיפוח בבוקר, שימוש בניחוחות מעוררים, של מנטה ויסמין לבוסט של אנרגיה בבוקר. המארז מכיל: מים בוטניים 230 מ"ל Energizing Mint | קרם לחות לגוף 50 מ"ל יסמין | פילינג פנים 60 מ"ל Mint | EAU DE SABON יסמין 30 מ"ל | מגבת ידיים, מחיר מיוחד: 199 שקל.

Sleep Well - מארז להרגעת הגוף לקראת השינה על ידי ניחוחות צמח הלבנדר. המארז מכיל: מים בוטניים 230 מ"ל Relaxing Lavender | פילינג לפנים לבנדר 60 מ"ל | מבשם טקסטיל לבנדר 300 מ"ל | קרם רגליים 50 מ"ל | מגבת ידיים. מחיר מיוחד: 199 שקל.

מים בוטניים, SABON. רונן מנגן,
מים בוטניים, SABON/רונן מנגן

מותג הדרמו קוסמטיקה וישי VICHY מציע לקיץ 2022 את סדרת הדיאודורנטים אנטי-פרספירנט לאישה ולגבר עם הגנה מקסימלית. הדאודורנטים ללא פראבנים, ללא אלכוהול, היפו-אלרגניים, נבדקו בפיקוח דרמטולוגי ונמצאו מתאימים לשימוש גם בקרב בעלי עור רגיש.

דאודורנט אנטי-פרספירנט רול-און לאישה אינו משאיר סימנים לבנים ויעיל עד 72 שעות, בעלי מרקם נוח ומתייבש מהר על העור.

המחיר לצרכן: 49 שקל ליחידה, מכיל 50 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, בסופר פארם און-ליין ובאתרי המכר השונים. למידע נוסף ואבחון העור היכנסו לאתר וישי ישראל www.vichy.co.il

מותג הטיפוח וישי דאורדורנט רול און נגד הזעה מוגברת יעיל עד 72 שעות. יח"צ,
מותג הטיפוח וישי דאורדורנט רול און נגד הזעה מוגברת יעיל עד 72 שעות/יח"צ

Kiehl's מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק: תמצית חומצה פרולית לחידוש מראה העור,
מפחיתה את מראה הקמטוטים באופן הנראה לעין ומעצימה מראה קורן באופן טבעי

במשך מאות שנים, בתרבויות השונות ובמסורות הרפואית השתמשו בתסיסה על מנת לשמר מזון, ולהפיק חומצות מועילות, פרוביוטיקה ונוגדי חמצון למען בריאות מיטבית כללית.

כשמדובר בטיפוח העור, תסיסה של תמציות צמחים יכולה להעשיר את העור בויטמינים, נוגדי חמצון וחומצות המעדנות את העור, ובכך לא רק לשפר את עוצמת המרכיבים, אלא גם להרגיע את העור ואף לשפר את איכות העור באופן הנראה לעין.

הכימאים של מותג הטיפוח הניו-יורקי קיל'ס יצרו תמצית המשלבת את הידע של קיל'ס בתחום הרוקחות המסורתית עם המדע המודרני לפורמולה ייחודית ויצרו מוצר חדשני, המשמש כשלב הראשון בשגרת טיפוח עור: Kiehl's Ferulic Brew Rejuvenating Facial Essence- הפורמולה שנספגת במהירות מסייעת בהפחתת קמטוטים ובחידוש מרקם העור באופן הנראה לעין על מנת לחשוף עור בריא יותר וזוהר יותר.

לתמצית ניחוח טבעי ייחודי המשלב בין שלושה מרכיבים עיקריים הפועלים יחד על מנת להתמקד בסימני ההזדקנות המוקדמים באמצעות הסגולות של המרכיבים, אשר מעדנות את העור וממלאות את מחסום ההגנה הטבעי של העור בלחות:

מחירים מומלצים לצרכן:
100 מ"ל - 230 שקל | 200 מ"ל - 350 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות המותג Kiehl's

מותג הטיפוח קיל'ס משיק תמצית להצערת עור הפנים המכילה חומצה פרולית המחיר 230 שקל ל 100 מיל. יח"צ,
מותג הטיפוח קיל'ס משיק תמצית להצערת עור הפנים המכילה חומצה פרולית המחיר 230 שקל ל 100 מיל/יח"צ

חדש מבית Forever Israel: שמפו ומרכך אלו-חוחובה - מבוססים על ג'ל אלוורה טהור בשילוב שמן חוחובה

שמפו אלו-חוחובה בעל נוסחה מתקדמת המבוססת על ג'ל אלוורה טהור המעניק תחושת לחות ורכות, בשילוב שמן חוחובה השומר על ברק וגמישות השיער. אלו-חוחובה אינו מכיל סולפטים, עוזר לשמור על איזון הלחות בקרקפת תוך ניקוי וטיהור הקרקפת והשיער. מושלם לשימוש יומיומי המעניק לשיער מראה נפלא לאורך זמן.

ג'ל האלוורה המיוצב של Forever עוזר לשמור על הלחות של השיער ובעל רכיבים העוזרים לשמור על תחושת רעננות וברק לאורך זמן בעוד שמן החוחובה מסייע בשמירה על חוזק ועובי השערה. אלו-חוחובה מכיל מרכיבים פעילים נוספים מהטבע המחזקים את הפורמולה וביניהם שמן ארגן, ויטמין B5 ושמן ורד בר (רוז היפ). אינו מכיל מוצר מן החי, המחיר לצרכן: 119 שקל ל-296 מ"ל.

מרכך שיער אלו-חוחובה בעל נוסחה קלילה לשימוש יומיומי המשלבת שלושה סוגים שונים של שמנים שנועדו לשקם את השיער ולהעניק לו לחות מבלי להותירו שומני וכבד. אינו מכיל מוצר מן החי, 296 מ"ל, מחיר לצרכן: 128 שקל

ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט של Forever Israel

מרכך ושמפו אלו-חוחובה. יחצ forever,
מרכך ושמפו אלו-חוחובה/יחצ forever

מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק שירות חדש לרוכשות באתר את המייק-אפ פורץ הדרך Even Better Clinical

מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק שירות און ליין חדש המאפשר לך להתנסות במוצר החדש ופורץ הדרך- Even Better Clinical -המייקאפ שמשלב טכנולוגיית סרום ו- 86% רכיבי טיפוח, ומעניק בכל שימוש גם כיסוי וגם טיפוח.

השירות יהיה זמין באתר קליניק במהלך חודש יוני במסגרתו ניתן יהיה לרכוש את המייקאפ המדובר, להתנסות בו, והיה ולא התאים, להחזיר ולקבל זיכוי מלא לאתר, בקלות וללא עלות תוך 14 ימי עסקים מקבלת ההזמנה.

בונוס נוסף במסגרת השירות החדש- המייק-אפ יימכר במחיר מיוחד 145 שקל במקום 195 שקל, ובכל רכישה תינתן מברשת מייק-אפ במתנה

במהלך חודש יוני באתר האונליין www.clinique.co.il השירות יינתן ללא עלות.

clinical_serum. יח"צ חו"ל,
clinical_serum/יח"צ חו"ל

מותג האיפור Sindy Dazan Beauty מבית המאפרת סינדי דזן משיק סדרת מוצרי האיפור אשר תקל על כל אישה ותמזער כל תיק איפור הכוללת ליפגולסים, אודמים עמידים, פלטת צלליות, פלטת סמקים ואביזרים נלווים.

סינדי דזן פרצה לחיינו בתוכנית הדוקו-ראליטי פריפריה אימפריה אבל עוד הרבה לפני ביססה את שמה כמאפרת מקצועית עם וותק של מעל לעשור, בעלת הבנה ואהבה גדולה לעולם האיפור והביוטי אשר מודעת וקשובה היטב לרצונה של כל אישה.

לאחר עשרות מוצרי איפור וקוסמטיקה שעושים סולד אאוט באופן קבוע באתר, סינדי הגיעה לפיתוח מוצרים פורצי דרך שתפקידם להוות חלק בלתי נפרד מתיק האיפור:

ליפגלוס BOOST MOOD בשני גוונים, סדרת אודמים עמידים NUDE MOOD המגיעים בשלושה גוונים שונים פלטת צלליות, פלטת סמקים, אביזרים נלווים, ספוגית סיליקון להנחת קונסילר / מייקאפ, מברשות איפור ועוד.

טווח מחירים: 65-269 שקל, ניתן להשיג ברשת Be

ספוגית סיליקון סינדי דזן ביוטי 65 שקל. מקס סליי,
ספוגית סיליקון סינדי דזן ביוטי 65 שקל/מקס סליי

אורטל אליה בניסטי, כוכבת הדוקו-ריאליטי "פריפריה אימפריה" שפרצה לחיינו כרוח סערה בשנה האחרונה, התפרסמה בזכות היותה מאפרת בינלאומית עם ותק רב שנים בעולם הביוטי והטיפוח, מובילת דעת קהל ובעלת סטודיו לאיפור.

אחרי שנים של תשוקה לאיפור והתעסקות מרובה בעור הפנים, אורטל חקרה את המוצרים הכי טובים בשוק הבינלאומי, והחליטה להשיק בישראל חדשנות מורים שאינה קיימת לקהל הרחב, מסכת חמצן לשימוש ביתי.

תוך דגש על איכות המרכיבים ותשומת לב לפרטים הקטנים בפורמולות שפיתחה, הוציאה אורטל מערכת טיפוח ביתית פורצת דרך להחדרת חמצן לעור הפנים ושיפור מראה העור המבטיחה חוויית שימוש ייחודית ותוצאות מדהימות לשיפור עור הפנים.
מארז ROSALIA - Oxygen Rose Mask+ מגבונים סטריליים

Oxygen Rose Mask - מסכת בועות מפנקת המכילה חמצן לטיהור והזנה למראה עור בריא. המסכה פותחה במטרה להחדיר חמצן בריכוז גובהה לעור הפנים. מכילה חומצה קוג'ית וויטמין C אשר מבהירים את עור הפנים ונותנים מראה אחיד.
ניתן להשיג ברשת Be

מגבונים סטריליים - מארז מגבונים סטריליים העשויים מכותנה, בעלי מרקם רך ויכולת ספיגת מים חזקה שמטרתם לנקות ביסודיות את מסיכת החמצן ולהעניק לך חוויית שטיפת עור נוחה ואיכותית. האריזה קלה וסגורה בוואקום המאפשר שמירה על סטריליות המגבונים.

*ניתן לרכוש את המגבונים בלבד בנפרד מהמארז באתר בלבד https://rosaliabeauty.co.il/
טווח מחירים: 29-319 שקל. ניתן להשיג ברשת Be

מגבוני רוזאליה מחיר 29 שקל. תום עמוס,
מגבוני רוזאליה מחיר 29 שקל/תום עמוס

TIZIANA TERENZI משיקים את בשמי LUNA COLLECTION בהשראת גלגל המזלות


שני בשמים חדשים בהשראת מזלותיהם של פאולו וטיזיאנה טרנזי. טיזיאנה בת מזל מאזניים- בושם בניחוח הרמוני ומאוזן, ופאולו בן מזל אריה- בושם בניחוח חזק ודרמטי. בשמי טיזיאנה טרנזי משלבים חומרי גלם טבעיים יקרי ערך ונדירים- מושלמות בטיפה של בושם

קולקציית LUNA COLLECTION מצטרפת לבשמי טיזיאנה טרנזי המשווקים בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. התבוננות בשמיים ובקבוצות הכוכבים היוו תמיד בילוי משמח עבור פאולו וטיזיאנה טרנזי, בערבים בהם בילו עם סבם וסבתם, במיוחד במהלך חופשת הקיץ.

אהבתם של פאולו וטיזיאנה טרנזי לכוכבים ולגלגל המזלות, גרמה להם ליצור צמד בשמים חדשים,
בהשראת המזלות :מאזניים ואריה, המזלות של שניהם , בהתאם לאופיים. שני הבשמים הראשונים המושקים בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי:

Tiziana Terenzi LUNA COLLECTION
LIBRA - מאזניים

המחיר: 212$ ל100 מ"ל. להשיג בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

בושם המזלות של טיזיאנה טרנזי. בושם libra . להשיג בגיימס ריצרדסון דיוטי פרי במחיר של 212$.. יח"צ,
בושם המזלות של טיזיאנה טרנזי. בושם libra . להשיג בגיימס ריצרדסון דיוטי פרי במחיר של 212$./יח"צ

סימון אנדראולי (Simone Andreoli) הפך לרוקח בשמים אשר ידוע בבישום המתפתח לאורך זמן או: "יומן מסע בכל בושם" כהגדרתו. כעת נוחתת קולקציית בישום רחבה של רוקח הבשמים בישראל, כאשר כל אחד מ-12 הבשמים מציג השראות מעולמות מגוונים

בין הדגמים הבולטים: Malibu שמציג ניחוח של מסיבת חוף בוהמית בבקבוק. בושם אשר אורז בבקבוק את האווירה של מסיבה בשקיעה מול חופי מאליבו, בשיר הלל לקיץ ולצבעיו. מציג תווים המשחזרים ניחוח דאקירי, ליים, רום וקוקוס מעודן. התווים העליונים הם ליים ואקורד ירוק, תווי האמצע הם נקטר קוקוס וסוכר, תווי הבסיס הם רום ואלגום.

הקולקציה הרחבה אשר מגיעה כעת לישראל כוללת -12 בשמים המציגים השראות מעולמות מגוונים: לילות דובאי, גנים אנגליים, השמש של הוואי ועוד.

המחיר -599 שקל ל-100 ml. להשיג בלעדית באתר היבואן האשמי אסנס פרפיום www.essenceboutique.co.il



Park ניחוח יוניסקס פירותי בהשראה מפארק השעשועים פסיפיק שבסנטה מוניקה

הבושם נוצר לפי אנדראולי מתוך חזרה נוסטלגית של חוויית ילדות: יום בפארק שעשועים עם ניחוחות רעננים של ים.

תווי הבושם משלבים ניחוחות מתוקים של פירות מסוכרים וקרמל לצד רעננות של מנדרינה ואגס. התווים העליונים הם אגס, דומדמניות שחורות ומנדרינה, תווי האמצע הם תווים פירותיים, צמר גפן מתוק, ושושנת העמקים, תווי הבסיס הם קרמל, וניל ומושק לבן.

הקולקציה הרחבה אשר מגיעה כעת לישראל כוללת -12 בשמים המציגים השראות מעולמות מגוונים: לילות דובאי, גנים אנגליים, השמש של הוואי ועוד.

מחיר -599 שח' ל-100 ml. להשיג בלעדית באתר היבואן האשמי אסנס פרפיום www.essenceboutique.co.il

בושם היוקרה מבית המותג simone andreoli_599 שח ל100 מל. מקסימדיה,
בושם היוקרה מבית המותג simone andreoli_599 שח ל100 מל/מקסימדיה

Butter London, מותג הקוסמטיקה הבריטי הנחשק משיק בישראל את קולקציית הלקים בטכנולוגית 10 IN 1 בייבוא בלעדי של רשת אפריל. הפטנט הייחודי של המותג היוקרתי, מעניק לכל אחת את היכולת להשיג את מראה הציפורניים המושלם לבד בבית במהירות ובקלות.

הלקים של Butter London מיוצרים מחומרים טבעיים וללא מרכיבים מזיקים (ללא Toluene DBP או פורמולה). הנוסחה החדשנית בסטנדרט של מניקור ללא מים, מספקת מראה אחיד, הודות למברשת המריחה המותאמת לדיוק אופטימלי ולתרכובת הלק המכילה כרית דמוית ג'ל העוזרת לייבש את הלק בקלות ומשיגה תוצאה של צבע אחיד וברק בלתי מוגבל עד 10 ימים.

הליין של Butter London כולל גם מוצרי טיפוח לשיקום הציפורניים לצד מבחר לקים במנעד רחב של גוונים אופנתיים בעלי פיגמנט עמיד, המעושרים במרכיבים התורמים לציפורניים חזקות יותר, בהירות יותר ובריאות יותר.

מרכיבי המפתח של Butter London הם טכנולוגיית פולימר עמידה בפני זעזועים (מספקת עמידות בפני שחיקה ועמידות בפני שבבים), אבקת יהלומים (מבהירה), בולמי UV (עמידים בפני דהייה) ותמצית במבוק (מסייעת לשמירה על ציפורניים חזקות יותר, מונעת שבירה וקילוף לציפורניים בעלות מראה בריא יותר).

את ליין המוצרים של Butter London ניתן להשיג בבלעדיות ברשת חנויות אפריל ובאתר הרשמי במחיר של 70 שקלים למוצר.

במסגרת ההשקה, יוצאת רשת אפריל במבצע קיצי במיוחד בשיתוף פעולה עם מותג הכפכפים הפופולרי הוויאנס ותציע כפכפי הוויאנס מתנה בקניית שני לקים. המבצע בתוקף עד ה- 30.6 או עד גמר המלאי. וכולל את המלאי המצוי בחנות בלבד ואת הלקים המשתתפים במבצע בכפוף לתקנון.

butter london. יח"צ אפריל,
הלקים של Butter London, רשת אפריל/יח"צ אפריל

מותג ההנעלה האמריקאי היוקרתי 'SAM EDELMAN' מציג את קולקציית קיץ 2022!

הדגמים האהובים חוזרים עונה אחרי עונה בצבעים חדשים וטקסטורות מיוחדות. המותג ממשיך לבסס את נוכחותו הגלובלית ומיקומי חנויות הדגל שלו כוללים בין היתר את אזור הסוהו בניו יורק, בוורלי הילס, הונג קונג, דובאי ועוד.. ובקרוב גם יפתחו סניפי דגל ראשונים בישראל.

הנעליים של סם אדלמן ידועות בכל העולם כנעליים שמובילות אופנה טרנדית ביותר בשילוב של נוחות ואיכות. המותג מציע נעליים סופר טרנדיות, סקסיות ומושכות תשומת לב. העיצובים שואבים השראה מעולם הסלבריטיז ואופנת הרחוב. ביניהם דגמים מיוחדים עם צורות וצבעים לא שגרתיים, בעיקר בגזרת נעלי העקב.

קולקציית הקיץ של המותג מתאפיינת בצבעי פסטל וצבעים טבעיים, רצועות קלועות ורצועות מרופדות במראה קפלים, שילוב יוצא דופן של אבנים ופנינים המקנים לנעליים מראה מתוכשט.

טווח מחירים: 350-750 שקל. ניתן להשיג בחנות G Concept Store בקניון הזהב - ראשל"צ, באתר הקבוצה: www.globalonline.co.il וכן בנקודות סיטונאיות ברחבי הארץ.

מותג ההנעלה האמריקאי היוקרתי 'SAM EDELMAN' מציג את קולקציית קיץ 2022. יח"צ חו"ל,
מותג ההנעלה האמריקאי היוקרתי 'SAM EDELMAN' מציג את קולקציית קיץ 2022/יח"צ חו"ל

מותג ההנעלה המוביל בעולם לילדים נוחת בישראל!

קבוצת "בן דרור" יבואנית מותגי האופנה וספורט מובילה בישראל, תחל לשווק בארץ את מותג נעלי ילדים האופנתי ומוכר מהעולם: Native

המותג Native הקנדי, הוא אחד ממותגי הנעליים הפופולריים בעולם. המותג משתמש בשיטות ייצור ייחודיות הכוללות שילוב חומרים ידידותיים לסביבה בנעליו דוגמת אצות, קני סוכר וכדומה, חומרים שמעבר לעובדה ששילובם בנעליים עושה טוב לכדור עליו אנחנו צועדים, הוא גם מעניק לנעל נוחות

טווח המחירים ינוע בין -140-220 שקל. טווח המידות: 22-27 | 28.5-33.5. Native יימכר ברשות, רשת נעלי Shoester ואתר האינטרנט Shoester.co.il One project ומגוון רשתות וחנויות פרטיות.

נעלי native דגם jefferson מחיר 170 שקל. יח"צ חו"ל,
נעלי native דגם jefferson מחיר 170 שקל/יח"צ חו"ל

טריומף מותג ההלבשה התחתונה המוביל בעולם משיק קולקציית הלבשת בית אופנתית וטרנדית בדגש על נוחות מקסימלית מבדים רכים ונעימים במיוחד שלא מרגישים על הגוף

הקולקציה מיוצרת מבדים איכותיים ורכים במיוחד לתחושת נוחות מרבית כך שאפשר לנוח בסטייל בבית ולהרגיש הכי טוב שיש , העיצובים טרנדיים ואופנתיים ומגיעים במגוון גזרות ומידות

הקולקציה נועדה לשמש כהלבשת פנאי שאפשר להנות ממנה לאורך כל שעות הבילוי בבית ולתת לכל אישה להרגיש מיוחדת ומצד שני להרגיש כאילו שהיא לא לובשת כלום. הקולקציה כולה עשויה מבדי חוט נושמים במיוחד בטכנולוגיות מתקדמות לנוחות מקסימלית וסטייל, צבעי הקולקציה הם ניוד, כחול כהה עם פרינטים פרחוניים , סגול , ורוד ותכלת.

בין הפריטים הבולטים ניתן לראות סטים של מכנסיים וחולצות מכופתרות, כותנות לילה ועוד מגוון פריטים אופנתיים.

טווח מחירים : 179-369 שקל. ניתן להשיג : רשת חנויות טריומף ובאתר האונליין www.triump.co.il

טריומף. שי יחזקאל,
טריומף, קולקציית הלבשת בית אופנתית/שי יחזקאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully