וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי אלטמן ישמש מנהל כספים ראשי ב-Remilk

23.5.2022 / 16:52

חברת רימילק (Remilk) הודיעה על הצטרפותו של קובי אלטמן לצוות ההנהלה הבכיר שלה כמנהל הכספים הראשי (CFO) ומזכיר הדירקטוריון

קובי אלטמן מונה למנהל הכספים הראשי ((CFO ומזכיר הדירקטוריון של הסטארט אפ הישראלי רימילק.

קובי אלטמן מביא איתו לרימילק מעל 25 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים בחברות תעשייתיות גלובליות מובילות. מאז 2015 כיהן אלטמן כמשנה למנכ"ל ו CFO בקבוצת ICL ( NYSE & TASE: ICL). לתפקיד זה קדמו תשע שנים בחברת טבע (NYSE & TASE: TEVA), בהן כיהן בתפקידי ניהול בכירים בארץ ובארה"ב. בתפקידו האחרון בחברה שימש אלטמן כ CFO של Teve Generics העוסקת בייצור ושיווק תרופות בהיקף של מעל 10 מיליארד דולר. לפני הצטרפותו לטבע כיהן בתפקידי כספים בכירים בחברת אמדוקס (NYSE: DOX) בישראל ובארה"ב.

קובי אלטמן. יחצ,
קובי אלטמן/יחצ

אביב וולף, מייסד-שותף ומנכ"ל רימילק ציין: "אנו שמחים וגאים לצרף את קובי לצוות ההנהלה הבכירה של רימילק. הכישורים הרבים של קובי והניסיון של עשרות שנים בתפקידים בכירים בחברות גלובליות מובילות , מהווים תרומה משמעותית עבור החברה בימים אלה בהם רימילק מבססת את מעמדה כמובילה עולמית בייצור מוצרי חלב ללא שימוש בבעלי חיים".

קובי אלטמן, כמנהל הכספים הראשי (CFO) ומזכיר הדירקטוריון ציין: "אני שמח להצטרף למסע המרתק של רימילק. בימים אלה הודענו על הקמת מפעל היצור הגדול מסוגו בקלונדבורג, דנמרק. אני נרגש להיות חלק מחברה המחוללת מהפכה של ממש ומייצרת אלטרנטיבה גלובלית לתעשיית החלב המסורתית על ידי ייצור מוצרי חלב אמיתיים, בתהליך ידידותי לסביבה וללא שימוש בבעלי החיים, למעננו ולמען דורות העתיד".

בתחילת 2022 גייסה רימילק 120 מיליון דולר לפי שווי של 325 מיליון דולר לפני הכסף, והיא זוכה לאמון ותמיכה פיננסית ומקרנות עולמיות מתמחות כגון: OurCrowd Hanaco Ventures, fresh.fund ומענקיות חלב כגון תנובה, אחת המשקיעות בחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully