וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד יום אדום: סנאפצ'ט שיגרה אזהרה - וצנחה ב-43 אחוז

24.5.2022 / 23:07

מנכ"ל חברת סנאפ אוואן שפיגל הזהיר כי החברה לא תעמוד ביעד ההכנסות, המניה קרסה ומשכה איתה את מטא (פייסבוק), שירדה בקרוב ל-8 אחוזים. עוד יום אדום בנסדאק

האם הערב (שלישי) נרשם עוד ציון דרך במעמדן של הרשתות החברתיות? ייתכן, לאחר שמכתב ששיגר מנכ"ל סנאפ (סנאפצ'ט) אוואן שפיגל לעובדים ביום שני, ולפיו החברה לא תעמוד ביעד ההכנסות, פורסם ציבורית. מניית החברה צנחה בקרוב ל-43 אחוז והגיעה לפחות מ-13 דולר - רמתה הנמוכה ביותר מאז קריסת הקורונה של מרץ 2020.

וול סטריט. Spencer Platt, GettyImages
חוסר אונים מוחלט בוול סטריט/GettyImages, Spencer Platt

האזהרה של שפיגל היוותה המשך ישיר לדוחות הבינוניים שסנאפ פרסמה ב-21 באפריל (ושלא הובילו במישרין לירידה משמעותית בערכה), ולא זאת בלבד, היא גם יצרה טלטלה בכל שוק המדיה הדיגיטלית, שם חוששים מתוצאות דומות. מניית מטא (פייסבוק) השילה 7.6 אחוזים מערכה, לאחר שבמהלך המסחר כבר ירדה ב-10 אחוזים. גוגל איבדה 5 אחוזים, אמזון ירדה ב-3.2 אחוזים, אפל בקרוב ל-2 אחוזים ונטפליקס ממשיכה לקרוס עם ירידה של כ-4 אחוזים.

מדד נאסדק איבד 2.35 אחוזים, בעוד בדאו ג'ונס נרשם יום די סטטי שהסתיים בעלייה של כעשירית האחוז. מדד S&P ירד ב-0.8 אחוזים, ובכך התקרב עוד יותר להכרזה עליו כעל שוק דובי. בבית ההשקעות מורגן סטנלי מעריכים כי המדד צפוי לאבד עוד כ-15 אחוזים מערכו בשבועות הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully