וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל מבורך מונתה לחברת הועד המנהל של "המרכז להעצמת האזרח"

25.5.2022 / 12:04

מבורך כיהנה בתפקידים בכירים באגף התקציבים במשרד האוצר ואף שימשה כנציגת ישראל בדירקטוריון הבנק האירופאי לשיקום ופיתוח (EBRD) בלונדון: "אתגרי היישום והאפקטיביות רבים"

יעל מבורך, מנכ"לית המשרד לשוויון חברתי לשעבר, מי שכיהנה בתפקידים בכירים באגף התקציבים במשרד האוצר ואף שימשה כנציגת ישראל בדירקטוריון הבנק האירופאי לשיקום ופיתוח (EBRD) בלונדון, מונתה היום לחברת הועד המנהל של "המרכז להעצמת האזרח" (ע"ר). בתקופת כהונתה כמנכ"לית המשרד עסקה מבורך רבות בהתמודדות עם משבר הקורונה והשפעתו על האוכלוסיות עליהן אמון המשרד, הייתה אחראית על הפיתוח הכלכלי של החברה הערבית בישראל ובין היתר הובילה את קידום תכנית החומש בנושא. כמו כן הפעילה תכניות רבות במשרד למען האזרחים הותיקים, ביניהן קידום תעסוקה והסרת חסמים לחזרתם לשוק העבודה, פעלה רבות כדי לקדם את השוויון המגדרי בישראל ועוד. טרום תפקיד זה, היתה אחראית במסגרת תפקידה כחברת דירקטוריון הבנק האירופאי לשיקום ופיתוח על הממשל התאגידי והאסטרטגיה של הבנק. לפני כן מילאה שורה של תפקידים בכירים באגף התקציבים במשרד האוצר, האחרון שבהם - סגנית הממונה לתחום המאקרו.

ניסיונה הניהולי והמקצועי במגוון תפקידים הינו נכס מקצועי מהשורה הראשונה ליישום מטרות המרכז להעצמת האזרח הציב לעצמו לקדם עבור הציבור הישראלי. במסגרת פעילותה במרכז, מבורך עתידה להוביל צוות העוסק במחלוקות פנים ממשלתיות וסנכרון בין גופי הממשלה, מתוך הבנה כי חסם זה משפיע רבות על יישום מדיניות הממשל.

יעל מבורך. לשכת העיתונות הממשלתית
יעל מבורך/לשכת העיתונות הממשלתית

יעל מבורך מסרה כי: "אני שמחה להצטרף לוועד המנהל של המרכז להעצמת האזרח. אתגרי היישום והאפקטיביות של הממשלה בישראל הם רבים ולמרכז תפקיד חשוב בקידומם לטובת כלל האזרחים בישראל".

דורה נזריאן, נשיאת "המרכז להעצמת האזרח": "אנו מברכים על הצטרפותה של יעל לוועד המנהל. יעל מביאה עימה ניסיון עצום בכל הקשור לקידום והעצמת אזרחי מדינת ישראל ברבדים שונים של החברה. אני משוכנעת שיכולותיה המקצועיות יבואו לידי ביטוי בוועד המנהל באופן מהותית בקידום המגזרים השונים בחברה הישראלית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully