וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר סבב הגיוס האחרון: Nucleai מגייסת לעשרות משרות

25.5.2022 / 15:47

בימים אלה, Nucleai מגייסת לשורותיה עובדים חדשים לצורך תמיכה בהתרחבות המואצת ופיתוח הדור הבא של הפלטפורמה ותמיכה בשיתופי פעולה גדולים עם כמה מחברות התרופות הגדולות בעולם

Nucleai היא חברת תוכנה המובילה את המהפכה בפיתוח תרופות לסרטן (precision medicine), חיזוי והתאמתם למטופל ע"י מינוף כוחה של הביולוגיה החישובית תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של Computer vision ו Deep learning.

בימים אלה, Nucleai מגייסת לשורותיה עובדים חדשים לצורך תמיכה בהתרחבות המואצת ופיתוח הדור הבא של הפלטפורמה ותמיכה בשיתופי פעולה גדולים עם כמה מחברות התרופות הגדולות בעולם - קישור לכלל המשרות.

הפלטפורמה הייחודית שפותחה בNucleai מאפשרת מידול מרחבי של הגידול הסרטני ומערכת החיסון בסביבתו. מידול זה מאפשר לחזות טוב יותר את התגובה של החולה לטיפול אונקולוגי מסוים, ובכך לחסוך תהליך מתמשך של ניסוי תרופות שונות. דבר שיתרום בהפחתת הסבל של החולה, ואף להציל חיים.

נוקלאיי. דיוויד גארב,
Nucleai/דיוויד גארב

החברה משתמשת כבר היום בטכנולוגיה לתמיכה בפיתוח תרופות לסרטן, וזאת בשיתוף פעולה עם חברות התרופות הגדולות והמשמעותיות בתחום. שיתוף פעולה זה מאיץ את פיתוח התרופות באופן משמעותי ואיכותי.

החברה הוקמה ב-2018 ומובלת על ידי אבי וידמן, אלירון אמיר, ולוטן חורב אשר הקימו וניהולו את מחלקת ה-AI באגף המודיעין בתחום ה-Computer vision. החברה ממוקמת בתל אביב ובארה"ב ומעסיקה למעלה מ- 60 עובדים.

אבי וידמן, מנכ"ל החברה "אנחנו מפתחים את הGoogle Maps לעולם הביולוגיה המאפשר חיפוש (Search) במרחב הרקמות, יכולת זו מאפשרת פריצות דרך בפיתוח תרופות לסרטן והתאמה בין חולה אונקולוגי לטיפול המתאים" עוד מוסיף וידמן "אנשי נוקלאי הם שילוב של מוחות מבריקים, אנשים שהלב שלהם נמצא במקום הנכון המחפשים עשייה משמעותית ואת היכולת להתפתח וללמוד כל יום מחדש - אנשים שרוצים להיות חלק ממהפכה משמעותית המשפיעה על הבריאות של כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully