וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הנדל"ן סלע בינוי מתרחבת ותגייס עשרות עובדים למגוון תפקידים

25.5.2022 / 16:24

החברה אשר יוזמת ובונה אלפי דירות בפרויקטים ברחבי הארץ תצרף לשורותיה כ-50 עובדים

חברת סלע בינוי היא מחברות הנדל"ן המובילות בארץ ופועלת במספר סגמנטים שונים בין היתר ייזום וביצוע, התחדשות עירונית, נכסים מניבים, כלי צמ"ה ועוד. החברה נמצאת בגדילה מתמדת ובונה פרויקטים הפרוסים בכל הארץ מצפון לדרום.

לי אבני מנהלת משאבי אנוש של סלע בינוי מסרה: "הצמיחה המבורכת מציבה לנו יעדים ואתגרים בכל הקשור לגיוס כוח אדם איכותי ועל כן סיגלנו לעצמנו תהליכי גיוס ממוקדים ולא פחות חשוב, שימור עובדים תוך קידום מקצועי ומתן תשומת לב גדולה לרווחת עובדי החברה ובני משפחותיהם. חברות מבחוץ קוראות לנו 'ההייטק של חברות הנדל"ן' ואני חושבת שאנחנו באמת עומדים בהבטחה שטמונה בכינוי הזה".

פרויקט המשתלה ירושלים. יחצ,
פרויקט המשתלה של סלע בינוי בירושלים/יחצ

לדבריה, גדילתה המהירה של החברה הביאה לגיוסים נרחבים במגוון תחומים ומקצועות. בשנת 2021 גויסו לחברה למעלה מ-70 עובדים חדשים והיא הכפילה את מצבת כוח האדם שלה. "כיום אנו עומדים על כ-50 משרות פתוחות לתפקידי מנהלי עבודה, מהנדסי ביצוע, עוזרים לוגיסטיים, מנהלי פרויקטים, אדריכלים, תפקידי שיווק ועוד. אנו משתמשים במגוון רחב של פלטפורמות גיוס על מנת להגיע ולגייס את טובי וטובות המועמדים, ללא פשרות.

"בחודשים האחרונים אנו רואים עליה משמעותית במספר המועמדים שפונים אלינו דרך עובדי החברה לאחר שנחשפים לפעילויות הרווחה והכיף שלנו, לגדילה, לזכייה במרכזים ובעיקר לתחושת המשפחה שמאפיינת את החברה. מעבר לכך, החברה מאמינה מאוד בקידום של העובדים שלה ועל כן ניתן לראות כי רוב בעלי התפקידים בחברה צמחו וגדלו ביחד איתה וכיום הם שמובילים את החברה קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully