וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל חודש הגאווה: ברבי בדמותה של שחקנית טרנסג'נדרית משפיעה

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 18:15

חברת מאטל, בצעד אמיץ, מעורר השראה ופורץ דרך, מעצימה את אוהדי המותג 'ברבי' בכל הגילאים לחלום בגדול ולהיות מה שהם רוצים להיות. החברה השיקה בובה בדמותה של השחקנית הטראנג'נדרית לוורן קוקס ("כתום זה השחור החדש", "להמציא את אנה"), כחלק מקולקציית אוסף המחווה

אוסף המחווה של ברבי, אשר הושק לראשונה ב-2021, חוגג אנשי חזון, שמעוררים השראה דרך התרומות שלהם והשפעתם על החברה כפורצי דרך.

בימים אלו, משיק המותג וגאה להציג, את הבובה החדשה להוקרת הישגיה של השחקנית, המפיקה, התסריטאית והלהט"בית לוורן קוקס.

בובה של ברבי בדמותה של השחקנית הטראנסית לוורן קוקס לרגל חודש הגאווה. יח"צ מטאל,
השחקנית הטרנסית לוורן קוקס עם בובת ברבי בדמותה/יח"צ מטאל

"חשיבות של הכלה וקבלה בכל גיל"

כשחקנית שהייתה מועמדת ארבע פעמים לפרס האמי, מפיקה זוכת אמי, והאישה הטרנסג'נדרית הראשונה האפרו אמריקנית שיש לה תפקיד ראשי בתוכנית טלוויזיה תסריטאית, לוורן קוקס מגלמת את הערכים של אוסף המחווה. לוורן תמיד השתמשה בקולה ובחייה האותנטיים.

בובת הברבי שלה, נאמנה לסגנון המסנוור של לוורן, כוללת מחוך משולש, שמלת טול אדומה, מגפי עקב אדומים ראויים לשטיח האדום ובגד גוף מתכתי כסוף נוצץ. כדי להשלים את המראה, הברבי שלה מעוצבת עם עגילי כסף, איפור זוהר ושיער בסגנון הוליוודי.

"אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם השחקנית, המפיקה, התסריטאית ופורצת הדרך של זכויות הלהט"ב לוורן קוקס ביצירת ברבי בדמותה", אמרה ליסה מקנייט, סגנית נשיא בכירה וראש גלובלי של ברבי ובובות, מאטל. "אנו גאים להדגיש את החשיבות של הכלה וקבלה בכל גיל ולהכיר בהשפעה המשמעותית של לוורן על התרבות שלנו עם ברבי מאוסף המחווה שלנו".

בובה של ברבי בדמותה של השחקנית הטראנסית לוורן קוקס לרגל חודש הגאווה. יח"צ מטאל,
לרגל חודש הגאווה: בובה של ברבי בדמותה של שחקנית טרנסית/יח"צ מטאל

"אני מקווה שיסתכלו על הברבי שלי ויחלמו בגדול"

"זה היה חלום שארך שנים, לעבוד עם ברבי כדי ליצור בובה משלי", אמרה לוורן קוקס. "אני לא יכולה לחכות למעריצים שימצאו את הבובה שלי על המדפים ויקבלו את ההזדמנות להוסיף בובת ברבי שעוצבה על שם טרנסג'נדרית לאוסף שלהם. אני מקווה שאנשים יסתכלו על הברבי הזאת ויחלמו בגדול כמו החלומות שיש לי בקריירה שלי. מרחב החלום והמניפסט שלכם, הוא מקור כה רב עוצמה אשר יוביל אתכם להשיג יותר ממה שחשבתם בתחילה שאפשרי".

בובה של ברבי בדמותה של השחקנית הטראנסית לוורן קוקס לרגל חודש הגאווה. יח"צ מטאל,
בובה בדמותה של לוורן קוקס מצטרפת לאוסף המחווה של המותג ברבי/יח"צ מטאל

תורמים בשמה לעמותה תומכת

בברבי יודעים כי הייצוג לכל האוכלוסיה חשוב, ואנחנו מחויבים להמשיך להגדיל את הגיוון בכל האוספים שלנו, כך יותר אנשים יכולים לראות את דמותם משתקפת בבובות שלנו.

לכבוד יום הולדתה ה-50 של לוורן , ברבי תורמת בשמה ל-TransFamilySOS, עמותה הקרובה לליבה של לוורן, אשר פועלת על מנת ליצור קהילה מקבלת מגדרית. הארגון מסייע לטרנסג'נדרים ואנשים אשר בוחרים שלא להגדיר עצמם מגדרית, ברחבי ארה"ב, למצוא מרחבים בטוחים, ביטוח בריאות, קבוצות תמיכה חינמיות בקבוצות גיל שונות ומפגשי מעורבות משפחתית בחינם, כדי להבטיח להם תמיכה.

בובה של ברבי בדמותה של השחקנית הטראנסית לוורן קוקס לרגל חודש הגאווה. יח"צ מטאל,
לרגל חודש הגאווה, בובת ברבי טרנסג'נדרית בדמות לוורן קוקס/יח"צ מטאל

האפשרות לגילוי עצמי

מטרת מותגי ברבי, לעורר את הפוטנציאל הבלתי מוגבל בכל ילדה, נערה ואישה ולהזכיר לה שהיא יכולה להיות כל דבר. המסר הזה מעולם לא היה רלוונטי יותר מאשר היום.

בשנה שעברה, המותג ברבי השיק את קולקציית ""Tribute כדי לחגוג בעלי חזון על תרומתם המדהימה, ההשפעה והמורשת שלהם כפורצי דרך. הסדרה יצאה לדרך באוגוסט 2021, והעניקה לראשונה מחווה ללוסיל בול, שחקנית טלוויזיה אמריקאית שהגאונות הקומית שלה והפיקחות העסקית המדהימה שלה חיזקו אותה כאייקון טלוויזיה ופורץ דרך לנשים בבידור.

בשנת 2022, קולקציית המחווה הכירה בורה וונג על ההשפעה שעשתה כמעצבת ואשת עסקים אייקונית שהצמיחה את המותג שלה מבוטיק כלות קטן לאימפריית אופנה ולייף סטייל והדמות האחרונה בסדרה, היתה המלכה אליזבת השנייה, על 70 שנות שירותה כמונרך השולט הארוך ביותר בהיסטוריה הבריטית.

ברבי תמיד היתה כלי לביטוי, נותנת לילדים את האפשרות לגילוי עצמי. אנחנו ממשיכים לפתח בובות המשקפות מציאות רלוונטית ומודרנית יותר של העולם עבור הילדים של היום ומשפחותיהם ועושים זאת על ידי נוכחות בכל מקום שבו בנות נמצאות. המגוון המוצע נועד לעורר השראה בילדים לספר סיפורים נוספים ולמצוא בובה שמדברת אליהם.

בובה של ברבי בדמותה של השחקנית הטראנסית לוורן קוקס לרגל חודש הגאווה. יח"צ מטאל,
לורן קוקס: "אני מקווה שיסתכלו על הברבי שלי ויחלמו בגדול"/יח"צ מטאל

מייצגים גיוון גלובלי

ברבי שואפים ופועלים לייצוג גיוון גלובלי ומביאים מבט רב מימדי של יופי ואופנה למעבר בובות האופנה ומאירים בזרקור מודלים של נשיים רלוונטיות לחיקוי, הן בראי ההיסטוריה והן נשים מודרניות פורצות גבולות, על מנת לעורר השראה בדור הבא.

ברבי לוורן קוקס תימכר באמזון, וולמארט, טרגט וב- MattelCreations.com החל מה-25 במאי 2022, תמורת 39.99$. ניתן להשיג באתרים: וולמארט, טרגט, אמזון, יצירות מאטל.

בקהילה הישראלית המקומית מברכים - ומבקרים

ארין טולדנו פרג'וב, חברת קהילה בפרויקט גילה להעצמה טרנסית: "ללא ספק מרגש לראות שבזכות חלוצות כמו לוורן קוקס, אין כיום שום ספק שהקהילה הטרנסג'נדרית נמצאת בכל מקום ותובעת את מקומה בראש סדר העדיפויות הציבורי. יחד עם זאת, לקראת חודש הגאווה ובכלל, השימוש במאבק הטרנסג'נדרי למטרות רווח מעורר סימני שאלה - במיוחד כשזה מגיע מצד חברת מאטל והמותג ברבי, שאחראים בעצמם לחלק מאוד גדול מההסללה המגדרית שמעבירים ילדים בימינו. היה תורם לנו הרבה יותר אילו מאטל הייתה משתמשת במשאביה הרבים כדי לסייע לנו במאבקים אקוטיים ומצילי חיים באמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully