וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל ביתי זה yummi: אתר האוכל שנותן מענה לעליית המחירים

עודכן לאחרונה: 29.5.2022 / 16:36

עליית המחירים המורגשת בענף המזון, הביאה להקמת פלטפורמת "יאמי" המחברת בין צרכנים לבשלנים ביתיים במטרה לתמוך בתעשיית המזון הביתי בישראל. באמצעות הפלטפורמה, הבשלנים מקבלים במה למכור מאכלים עבודת יד והצרכנים זוכים לנוחות הזמנה, אוכל ביתי אמיתי ומחירים הוגנים

קבלו את המהפכה בעולם הזמנת האוכל: הפלטפורמה החדשנית "יאמי" מציעה לצרכנים הזמנת אוכל ביתי אמיתי ישירות מהבשלנים, במחירים שאינם משתתפים במגמת עליית המחירים בשוק המזון.

פלטפורמת יאמי הוקמה במטרה לעודד בשלנים ביתיים לעבוד בזמנם הפנוי (אם כעבודה יחידה ואם כהכנסה נוספת) ולמכור את תוצרתם הביתית לכלל הצרכנים בפריסה ארצית ובנוחות מירבית לשני הצדדים - הצרכנים והבשלנים.

יתרון סביבתי משמעותי שזיהינו: בניגוד למסעדות, המכינות את המזון טרם הגעת הסועדים לפי אומדן משוער של מספר אורחים צפוי, הבשלנים הביתיים יבשלו במיוחד לכם, ורק אחרי שביצעתם את ההזמנה מהתפריט המגוון שהציעו לכם, כך הם יכולים לרכוש רק את את המצרכים הנדרשים לבישול המאכלים שהזמנתם ולחסוך בזבוז מיותר ומשמעותי של מזון שהופך לפסולת מזהמת.

אתר יאמי, מחבר בין צרכנים לבשלנים ביתיים. מתוך אתר יאמי,
יאמי, מחברת בין צרכנים לבשלנים ביתיים/מתוך אתר יאמי

מגוון סגנונות בישול מהעולם

פלטפורמת יאמי, מהווה סוג של מהפכה המשנה את האופן בו צרכנים מזמינים היום אוכל: אם אתם מארחים, דואגים לאוכל עבור הילדים בבית בזמן שאתם בעבודה או עובדים מהבית ורוצים לאכול בעצמכם אוכל טרי, ביתי וטוב, יאמי היא פתרון נוח שחוסך יציאה לקניות, לעמוד שעות במטבח, לשטוף סירים, לנקות ולעבוד קשה.

לינק לאתר יאמי: https://www.yummi.co.il/

מתוך סקר שוק שבחן כמה משתלם להזמין אוכל מבחוץ, אותו ביצע דובי כרמי, יועץ לכלכלת המשפחה, נמצא כי עלות ממוצעת של מנה פופולרית (כמו שניצל עם תוספות לאדם יחיד) אמנם מעט יקרה בפער של כ- 15 שקל מהכנת המנה בעצמנו (בלי לקחת בחשבון את זמן הקניות וההכנה, כמובן) אבל זולה באופן משמעותי מהזמנת משלוח עד הבית ממסעדות.

לאחר ביקור באתר של יאמי, נראה כי בעלות של כ- 300 שקל, תוכלו למלא את המקרר עם 6-8 ארוחות מזינות וטריות מתוך מגוון תפריטים בסגנונות שונים: אוכל איטלקי, מזרח אירופאי, צפון אפריקאי או ים תיכוני, אסיאתי בריא, הודי או טבעוני, מרוקאי עכשוויי או תאילנדי אותנטי. הארוחות המלאות כוללות מנות ראשונה, תוספות, עיקריות וקינוח בהתאם לדיל שבחרתם.

לקראת שבועות, תפריטים ייחודיים לכבוד החג, אתר יאמי. מתוך אתר יאמי,
תפריטים מיוחדים לקיץ, לשבועות ולשגרה/מתוך אתר יאמי

למעלה מ-100 בשלנים ביתיים

יאמי נותנת כיום במה אחת לכ-110 בשלנים ביתיים שנבחרו בקפידה וקיבלו תמיכה בהקמת העסק. אותם בשלנים מציעים מגוון מטבחים רחב, מכל קשת הסגנונות ומכל קצוות הארץ, מה שמאפשר להם לעשות מה שהם אוהבים וטובים בו - ובנוסף גם ליהנות מההכנסה.

עבור עשרות אלפי הצרכנים, הפלטפורמה מעניקה נוחות מירבית להזמין אוכל ביתי אמיתי וטרי, בהזמנה אישית, מתוך מגוון רחב מאד של תפריטים ובשלנים (ואף לשלב מאכלים ממספר בשלנים שונים באותה ההזמנה) במחירים נוחים ביחס למגמת עליית המחירים הגואה בשוק המזון.

אם לסכם את הפלטפורמה בשני משפטים אז: יש אנשים שאוהבים מאוד לבשל ורוצים לעבוד בזה, ויש אנשים שאין להם זמן, רצון, ידע או יכולת לבשל. החבירו בין הצדדים הוא סוג של win win - כך שכולם נהנים.

איך זה עובד?

בחרו את התפריט המועדף עליכם ממגוון הבשלנים

רשמו את ההערות שלכם (ללא כוסברה, מעט מלח, או בקשות מורכבות יותר

בחרו את המועד הנוח לכם (ההזמנה יום מראש לפחות)

תקבלו את האוכל טרי עד הבית

לינק לאתר יאמי: https://www.yummi.co.il/

יאמי - איך זה עובד?. מתוך אתר יאמי,
יאמי - איך זה עובד?/מתוך אתר יאמי

בחרנו מספר שפים ביתיים והבאנו לכם טעימה קטנה "מאחורי הקלעים" של המטבחים שלהם:

"המטבח של בבו"

יניב בבו, כבר שנה וחצי ביאמי, חי ונושם את עולם הגריל והבישול כבר 15 שנה, מעיד ממקור ראשון על היעילות של יאמי "הפלטפורמה דואגת לכל המעטפת מסביב - להביא לקוחות חדשים, המלצות על מנות מיוחדות, ובניית דילים ומבצעים כל שבוע, בכך, היא מאפשרת לבשלנים כמוני, "ראש שקט" ומקום להתעסק במה שאני הכי טוב בו. הצוות של יאמי זמין ושירותי ונוח לעבוד איתם".

"מנת הדגל שלי היא "הקציצות של באבו" - קציצות בשר עם ירקות, מנה עשירה בטעמים ובריאה אשר מחזירה אותי לילדות".

לינק לאתר יאמי - "המטבח של בבו" - הבשלן יניב בבו https://www.yummi.co.il/c/yanivbabu

יאמי - השף יניב. ניקי טרוק,
השף יניב בבו, "המטבח של בבו", יאמי/ניקי טרוק
יאמי - השף יניב. ניקי טרוק,
מנה מתוך התפריט של בבו, יאמי/ניקי טרוק

"פינת אוכל"

השף אלעד, למד קונדיטוריה ועבד במשך תקופה כקונדיטור ב"סבסטיאן", לאחר מכן עבר לחברת הייטק כשף למשך 5 שנים. חלומו הגדול, לפתוח עסק עצמאי, התגשם מעט לפני הקורונה ואז הוא שמע על יאמי. פגישה קצרה עם הצוות של יאמי גרמה לו להבין שהפלטפורמה תואמת לחלום שלו, דרכה הוא יכול לשמח אנשים עם אוכל מוקפד ואיכותי.

אלעד מעיד על המטבח שלו שהוא ביתי ומודרני, בתפריט שלו אפשר למצוא אוכל שאוהבים לאכול במסעדות, אבל בגרסה טרייה ובריאה יותר, לצד מנות מוכרות וקלאסיות שמתאימות לארוחות משפחתיות באמצע שבוע.

"יאמי מאפשרת לי לשמח אנשים עם אוכל טרי ואיכותי שנעשה באהבה. מוקפץ בקר חצילים שלי הוא המנה הכי מוזמנת באתר".

לינק לאתר יאמי- "פינת אוכל"- הבשלן אלעד https://www.yummi.co.il/c/פינת_אוכל

יאמי - השף אלעד. שי נייבורג,
השף אלעד, פינת אוכל/שי נייבורג
יאמי - השף אלעד. שי נייבורג,
מוקפץ בקר חצילים - המנה הנמכרת ביותר בפינת אוכל של השף אלעד/שי נייבורג

המטבח של סטלה

סטלה, עובדת עם הפלטפורמה יאמי כבר שלוש שנים, היא מתמחה באוכל רוסי ומזרח אירופאי.

"יאמי בשבילי זה בית שני, אני מרגישה אכפתיות של אנשים, עזרה גדולה ופרגון. זאת מתנה, כל מה שהם עושים זה מכל הלב. אני מקבלת מיאמי את התמיכה, הפרגון והכיוון בכל דבר שקשור לעבודה השוטפת והלא שוטפת, יאמי זה כמו בית ומשפחה".

כיאה למומחית מטבח מזרח אירופאי סטלה ממליצה במיוחד על: בלינצ'ס במילוי גבינה וצימוקים בליווי רוטב פירות יער, בלינצ'ס במילוי בשר ופטריות, פירשקי - בצק שמרים במילוי בשר.

לינק לאתר יאמי - "המטבח של סטלה" https://www.yummi.co.il/c/stella

יאמי - השפית סטלה. מקס קובלסקי,
השפית סטלה, יאמי/מקס קובלסקי
יאמי - השפית סטלה. מקס קובלסקי,
בלינצ'ס במילוי גבינה וצימוקים בליווי רוטב פירות יער, המטבח של סטלה, יאמי/מקס קובלסקי

מטבח של אהבה

נאור, הצטרף בשנה האחרונה ליאמי, גדל בשכונת התקווה בת"א ומשם האהבה שלו למטבח. הוא שאב השראה מהריחות של השוק והאוכל של אמא שגרמו לו להתאהב בבישול כבר מגיל קטן: "תמיד היה לי רצון לעשות אוכל טעים ולפנק".

נאור בעל שנים של נסיון שצבר במסעדות מעולות - יפו ת"א, קלארו, טורקיז ועוד. סגנון המטבח של נאור הוא ישראלי מזרחי עדכני והוא ממליץ במיוחד על המנות שלו: פסטה ים תיכונית קציצות גונדי.

לינק לאתר יאמי - "מטבח של אהבה" https://www.yummi.co.il/short/1chylw

יאמי - השף נאור. אליאל סעד,
מטבח של אהבה, נאור/אליאל סעד
יאמי - השף נאור. אליאל סעד,
"מטבח של אהבה" של השף נאור, יאמי/אליאל סעד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully