וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

2.6.2022 / 9:15

מינוי חדש ביוניקורן OwnBackup, מנהלת הזמנות ברשת ibis, מנהלת חטיבה מקומית בדנשר. עוד שבוע עם הרבה מהלכים ומינויים - והכול כאן

אלון פיסנוי מונה לתפקיד Senior Director, Quality and Performance בחברת היוניקורן OwnBackup ויוביל את תחום בקרת האיכות והביצועים.

אלון יוצא יחידת 8200, בעל תואר ראשון במדעי המחשב, בעל ניסיון רב בתחום ההייטק, בדגש על תחום הסייבר והתוכנה ושימש בתפקידי ניהול אבטחת איכות בחברות ארגוס, קלרוטרי, אימפרבה ו-קלאוד-שר.

אלון הקים מספר ארגוני QA ואוטומציה בעולמות ה-SaaS וה- On-Prem כאשר בחברת ארגוס הוביל את אסטרטגיית הבדיקות ולקח חלק גדול בסרטיפיקציה של מוצרי סייבר לרכבים שעלו לכביש במיליוני יחידות בתקני הבטיחות הכי מחמירים בתעשייה.

חברת OwnBackup מתמחה בהגנה על מידע המאוחסן בענן ובניהול כמויות עצומות של מידע עסקי בסביבות כמו דיינמיקס, סרוויס נאו, סיילספורס ועוד. הגיבוי מגן מפני אובדן נתונים שעלול להיגרם מטעויות אנוש, פגיעה בזדון, שגיאות אינטגרציה או יישומים לקויים. בשנה שעברה הפכה החברה ליוניקורן בשווי של 3.35 מיליארד דולר לאחר חמישה סבבי גיוס משמעותיים בהיקף כולל של מעל לחצי מיליארד דולר.

OwnBackup הוקמה ב-2015 ומובלת על ידי סם גוטמן (מנכ"ל), אריאל ברקמן (Chief product security officer) ואורי ינקילב (סמנכ"ל מכירות). החברה משרתת כיום כ- 5,000 לקוחות ברחבי העולם ועובדים בה כ- 800 עובדים, מתוכם כ- 150 עובדים במרכז הפיתוח בישראל והשאר במרכזי הפיתוח בארה"ב ובהודו. כמו כן, ישנם סניפים נוספים לחברה בלונדון, צרפת ובאוסטרליה.

אלון פיסנוי. יחצ,
אלון פיסנוי/יחצ

רשת מלונות ibis ישראל מינתה את עדית ישראלי (40) כמנהלת ההזמנות הרשתית. לישראלי למעלה מ- 15 שנות ניסיון בתחום המלונאות הכולל ניהול, שיווק וראייה מערכתית, בין היתר הפקה של אירועים וכנסים מקומיים ובינלאומיים, עבודה מול לקוחות פרטיים, עסקיים ו-VIP, סוכני נסיעות בארץ ובחו"ל וניהול צוותים.

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות ibis ישראל: "אני שמח ומברך את עדית על הצטרפותה למשפחת מלונות IBIS ישראל. כחלק ממטרתנו לספק שירותי אירוח מצוינים לקהלים השונים המתארחים במלונות הרשת, אני בטוח וסמוך כי ניסיונה העשיר בתחומי השיווק, ניהול צוותים והתקשרות מול לקוחות, יוסיפו ויתרמו לשדרוג בתי המלון לטובת אורחינו".

מלונות ibis ישראל, "ibis ירושלים מרכז העיר" ו- "ibis סטיילס ירושלים מרכז העיר", ממוקמים בלב מרכז העיר ירושלים ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות, המקומות והחוויות שיש לירושלים להציע. המלונות ממוקמים בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, במרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה, שער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים, ושלל אטרקציות.

המלונות, השייכים לרשת מלונות Accor הבינלאומית, אחת מרשתות בתי המלון הגדולות בעולם המונה מעל 5,500 בתי מלון ומעל 40 מותגים שונים, מזמינים את עם ישראל להגיע להתארח בעיר הבירה במחירים אטרקטיביים, שווים לכל נפש ולקהל הישראלי המחפש נופש אורבני בלב הפועם של ירושלים.

עדית ישראלי. שחר חרט,
עדית ישראלי/שחר חרט

חברת GigaSpaces מהרצליה ממנה את תמי בן-יעקב לסמנכ"לית משאבי האנוש העולמית. במסגרת תפקידה, תנהל את מערך משאבי האנוש הגלובאלי בחברה בדגש על תרבות ארגונית, גיוס הון אנושי, פיתוח מקצועי וחיבור כלל הארגון ליעדיו העסקיים.

בן-יעקב מצטרפת לחברה עם למעלה מ-25 שנות ניסיון בתחום משאבי האנוש, מרביתם בחברות היי-טק גדולות ובסטארט-אפים. בתפקידה האחרון שמשה כסמנכ"לית משאבי אנוש בחברת הפינטק Jasper, בה הובילה את אסטרטגית משאבי האנוש הגלובלית. תפקידים קודמים כוללים ניהול משאבי האנוש של חברת Emerson בישראל וסמנכ"לית משאבי אנוש בחטיבה הביטחונית של חברת Verint.

בן-יעקב היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן-גוריון.

תמי בן יעקב. יחצ,
תמי בן יעקב/יחצ

תמרה לסינג מונתה לסמנ"כלית שיווק, תקשורת וקשרי ציבור של מכללת אורנים. לסינג בת ה-41 מתגוררת בת"א ושימשה בעשור האחרון במגוון תפקידי ניהול בכירים בעולמות השיווק והאסטרטגיה בין היתר שימשה כמנהלת שיווק של המותגים הבינלאומיים טובורג וקרלסברג. לסינג מתמחה במהלכים שיווקיים חדשניים ופורצי דרך, ביצירת מותגים נחשקים ובהגעה לקהלי יעד מגוונים.

לסינג, בוגרת תואר שני M.sc מאוניבריסטת ת"א במדעי הניהול התמחתה בהתנהגות ארגונית וייעוץ לחברות מובילות לפני שעשתה את השינוי לעולמות השיווק והאסטרטגיה, תהיה אחראית במסגרת תפקידה על מערך השיווק, הפרסום, התקשורת היח"צ וקשרי הציבור של מכללת אורנים.

"בתור מורה חיילת וצופיפניקת לשעבר, ההנאה מחינוך וההכרה בחשיבותו זורמת בעורקיי. אני שמחה ונרגשת לקבל על עצמי את האתגר הלא פשוט של להביא דור חדש של מנהיגים חינוכיים לחברה הישראלית ולמצוא את הדרך להראות להם שהבחירה בחינוך מביאה עימה ערך רב שאין שני לו במקצועות אחרים. מכללת אורנים מובילה את הכשרת אנשי ונשות החינוך בישראל כבר 70 שנה תוך כדי התחדשות בלתי פוסקת וצפיית פני העתיד, ואני גאה להצטרף למקום שמלא בהשראה".

לסינג, שנכנסה לתפקיד, החליפה את תהל בוטבול ששימשה לפניה כמנהלת השיווק של המכללה ותעסוק מעתה בהקמת קהילת בוגרי אורנים.

תמרה לסינג. יחצ,
תמרה לסינג/יחצ

איילת קראוס עד לאחרונה מנהלת תחום התכנון במנהלת להתחדשות עירונית בירושלים, תעמוד בראש הסניף הירושלמי של החברה לפיתוח והתחדשות עירונית המתמחה בייצוג בעלי דירות בפרויקטים של פינוי בינוי, החל משלב ההתארגנות, אישור התב"ע , פינוי המתחם ועד לאכלוס הדירות החדשות בבניינים החדשים.

איילת קראוס, מתכננת ערים בהכשרתה, שימשה בעברה גם כראש תחום באגף התחדשות עירונית במשרד הבינוי והשיכון ( למעלה מ - 15 שנה ) והינה בעלת משרד 'חכמת רחוב' העוסק בקידום עירוניות בתהליכים משתפים.

קראוס מציינת כי: "מרבית הפרויקטים בירושלים מקודמים על ידי יזמים או על ידי עורכי דין מטעם בעלי דירות שעורכים מכרז יזמים עוד טרם אישור תוכניות בניין העיר. בשתי השיטות היזמים הם אלו שמובילים את הליכי התכנון, כשהאינטרס הכלכלי של היזמים עלול לגבור על האינטרסים של בעלי הדירות. אנחנו מביאים לירושלים את "המודל החברתי ®" בפינוי בינוי, אשר משלב ומיישם מרכיבים חברתיים וכלכליים וממזג אותם לתכנית בנין עיר המקודמת על ידי בעלי הדירות באמצעות החברה לפיתוח והתחדשות עירונית. מטרת המודל הינה למקסם עבור בעלי הדירות את התמורה, תוך הבטחת סיכויי המימוש של הפרויקט".

ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית מציין כי החברה לפיתוח והתחדשות עירונית פועלת על פי מודל זה במרכז הארץ כבר למעלה מעשור ועד כה אכלסה כ- 1000 דירות, היא מקדמת כ- 30 פרויקטים בהליכים שונים וסה"כ מייצגת כ- 2500 משפחות ברחבי הארץ. אנו מאמינים שאיילת קראוס, עם ניסיונה רב השנים בקידום התחדשות עירונית והיכרותה עם האוכלוסייה הירושלמית, הקהילות בעיר ועם מקבלי ההחלטות ברשות המקומית תוכל להביא את הבשורה לבעלי הדירות בעיר. פוטנציאל ההתחדשות העירונית בירושלים הוא עצום, בעיר יש עשרות אלפי דירות הזקוקות לחידוש ותהליכי פינוי בינוי משפרים את איכות החיים של בעלי הדירות הקיימים ובמקביל מייצרים לירושלים היצע גדול של יח"ד חדשות בתוך השכונות הקיימות, ולא על חשבון השטחים הפתוחים הסובבים את העיר.

על פי נתוני הרשות להתחדשות עירונית לשנת 2021 ירושלים היא העיר המובילה בישראל במספר יחידות דיור בתכניות פינוי-בינוי שאושרו עם תוספת של 2,448 יחידות דיור המוצעות בתכניות פינוי-בינוי. אנו מאמינים כי פתיחת הסניף הירושלמי של החברה לפיתוח והתחדשות תסייע לעיר להמשיך ולממש את הפוטנציאל האדיר הטמון בקידום תהליכי ההתחדשות העירונית בירושלים.

איילת קראוס. דוד סקורי,
איילת קראוס/דוד סקורי

דנה ענתבי מונתה למנהלת החטיבה המקומית של דנשר. חברת השיווק, הייצור, הייבוא, המסחר וההפצה הבולטות בישראל, מבין מותגיה הבולטים: סופט טאץ', Fresh ones , טוסו, פופ סטאר, אדג', סוללות אנרייג'יזר ועוד.

ענתבי (40) בוגרת תואר שני במסלול האקדמי המכללה למנהל, מנהל עסקים התמחות מורחבת בשיווק ופרסום. בעלת ניסיון נרחב בניהול והובלה של מהלכים שיווקיים, בנייה והתווית אסטרטגיות עסקיות ושיווקיות למותגים בינלאומיים, ניהול עסקי, פיתוח ערוצים ועוד.

בעברה עבדה בחברת שסטוביץ' וניהלה את מערך השיווק והטרייד בחטיבת קולגייט פלמוליב. בשלוש השנים האחרונות עבדה כמנהלת שיווק בכירה בחטיבת Audi, צ'מפיון מוטורס.

במסגרת תפקידה כמנהלת החטיבה המקומית של דנשר, מרוכזות תחתיה כלל פעילויות המותגים המקומיים של הארגון: מותגים בבעלות החברה, פיתוח החטיבה והתווית אסטרטגיה עסקית, ובכך תתאפשר לענתבי להוביל מהלכים אסטרטגיים בחברה ולהחדיר מוצרים חדשים לשוק ועוד.

דנה ענתבי: "אני מודה רבות לצ'מפיון מוטורס שהיו לי לבית חם במשך שלוש שנים האחרונות, לעשייה ופיתוח הן באישי והן בעסקי, אני מלאת סקרנות ורצון להיכנס ולנהל את החטיבה המקומית המצליחה של דנשר ולכבוש פסגות חדשות"

דנה ענתבי. יחצ,
דנה ענתבי/יחצ

רשת מרפאות ביקורופא הודיעה על מינוי ד"ר דוד (דודי) מוסינזון לסמנכ"ל הרפואה של החברה.

ד"ר מוסינזון מתגורר בגן חיים, בוגר לימודי דוקטור לרפואה D.M בהצטיינות ובוגר תואר שני בניהול מערכות בריאות מטעם אונ' בן-גוריון בנגב. מומחה לרפואה פנימית משנת 1994. ד"ר מוסינזון מגיע לביקורופא לאחר עשור של עבודה בקופ"ח מאוחדת, בה שימש כסמנכ"ל הרפואה של הארגון. במסגרת תפקידו, ניהל כ-3,500 רופאים בפריסה ארצית ומערך של כ-1,000 אחיות. כמו-כן, יזם והוביל הקמה של אגפים ומוקדים חדשים, יזם והקים את המודל החדשני בארץ ובעולם של רפואה היברידית . עבד במכבי שירותי בריאות כ-18 שנים, שם שימש כמנהל אגף לרפואה שניונית וכמנהל רפואי מחוזי. במסגרת תפקידו, הקים לראשונה בארץ, רשת מוקדים לרפואה דחופה של רופאים ואחיות. בשירותו הצבאי שימש כמפקד קורס בבי"ס למודיעין ביח' 8200. החל את עבודתו בארגוננו בתאריך 2022.5.1 ויחליף את ד"ר גור בתפקידו.

אמנון כהן, יו"ר ומנכ"ל רשת מרפאות ביקורופא: "אנו שמחים על הצטרפותו של ד"ר דוד למשפחת ביקורופא, דוד מביא עמו ניסיון נרחב בעולם הרפואה ובניהול מערכי רפואה ועובדים. אנו מאמינים שדוד יהווה חלק משמעותי בהתפתחות ושימור המותג של רשת מרפאות ביקורופא בפריסתה הארצית בישראל".

דוד מוסינזון. יחצ,
ד"ר דוד מוסינזון/יחצ

גדי עברון, לשעבר מנכ"ל סימטריה ומוביל חדשנות ב-Citi Bank, מצטרף לקבוצת Team8: יוביל את ה-Village של מנהלי האבטחה בחברות גלובאליות ויעניק ייעוץ לחברות הפורטפוליו. עברון ישמש כ- CISO in Residence במסגרתו יעניק ייעוץ אסטרטגי וטכנולוגי לחברות הפורטפוליו של 8Team כמו גם פיתוח של חברות חדשות בתחום. גדי יהיה אמון על חיזוק והרחבת קשרי התעשייה של 8Team וינהל את ה-CISOs Village הבינלאומי (פורום מנהלי אבטחת מידע). ב- Village חברים מאות מנהלים בכירים מארגונים מובילים בעולם הלוקחים חלק פעיל בתהליך המחקר אחר פתרונות טכנולוגיים, מסייעים בהתאמת המוצרים לשוק ותורמים רבות לצמיחת חברות הפורטפוליו של 8Team.

עברון מצטרף ל-8Team לאחר שמילא שורה של תפקידים בכירים בתחום הסייבר ביניהם, מייסד ומנכ"ל חברת סימטריה אשר פיתחה מערכות הגנה מבוססות הונאת תוקפים, ניהול מערך האבטחה של ארגון תהיל"ה (ממשל זמין). כמו כן, כיהן בתפקידים בכירים ב-Citibank, בפירמת הייעוץ PwC, ב-World Economic Forum, וארגוני תעשייה אותם הקים או ניהל כמו The Cyber Threat Intelligence Alliance, כנס הגנת הסייבר Art into Science, וכתיבת הלקחים הרשמיים מ-"מלחמת האינטרנט הראשונה" (התקיפה המקוונת של אסטוניה על ידי רוסיה ב-2007).

נדב צפריר, שותף מנהל בקבוצת 8Team: "אני נרגש על הצטרפותו של גדי למשפחת 8Team, לאורך השנים גדי בלט והפך למוביל בתעשייה וכן גם למתחרה ראוי. אני מאושר לחבור יחד בשביל להמשיך, לקדם ולבנות את ה- CISOs Village הטוב בעולם ולתמוך בצמיחת חברות הפורטפוליו שלנו".

גדי עברון, Ciso in Residence: "כמי שהתחרה ב-8Team בעבר בהיותי מנכ"ל סימטריה, אין לי ספק שהמודל הייחודי וההון האנושי שנמצא ב-8Team ממצבים את הקבוצה בעמדת מפתח באקוסיסטם הישראלי ואני מאוד שמח על הצטרפותי."

גדי עברון. יחצ,
גדי עברון/יחצ

חברת F5 ממנה את מוטי בן-שושן למנהל בכיר לחטיבת השותפים בדרום אירופה. במסגרת תפקידו ינהל בן שושן את פעילות מנהלי השותפים, השותפים והמפיצים באזור, וכמו גם על שיתופי הפעולה עם ספקיות הענן וספקי שירות ויפעל לפיתוח השווקים השונים באזור ולהרחבתם.

לבן-שושן יותר מ-16 שנות ניסיון בתחום ההיי-טק. בתפקידו הקודם ב-F5 ניהל את מערך השותפים וההפצות, בישראל, יוון וקפריסין. במסגרת זאת פיתח את פעילות רשת השותפים בשווקים אלו באופן ניכר, תוך הרחבת שיתופי הפעולה וקידום חדשנות בפרויקטים אסטרטגיים. לפני כן שימש כמנהל פעילות האחסון, הגיבוי וה-Hyper-Converged בחברת סי דאטה.

בן-שושן הוא בעל תואר ראשון בממשל, מנהל ומשפט ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, וכן בוגר קורס דירקטורים של המרכז הבינתחומי. בחמש השנים האחרונות בן-שושן מתנדב בעמותת "גדולים מהחיים" דרך ארגון ה- Tough Mudder for Larger Than Life. במסגרת זאת מתבצע גיוס תרומות להקמת "גני חלומות" לילדים חולי סרטן בכל הארץ באמצעות פעילויות ספורט.

מוטי בן שושן. יחצ,
מוטי בן שושן/יחצ

ד"ר אבי לוין (46), מונה לראש אגף רפואה שניונית בחטיבת הרפואה במאוחדת. ד"ר לוין הוא מומחה ברפואה פנימית ובמנהל רפואי, בעל תואר שני בהצטיינות בבריאות הציבור ובניהול מערכות בריאות, MBA בבריאות וחדשנות, ובוגר תואר ראשון במשפטים עם התמחות בכלכלה. ד"ר לוין מחליף בתפקידו את ד"ר יורם וולף, שסיים את תפקידו בקופה לאחר 10 שנות עשייה ניהולית ורפואית.

ד"ר דב אלבוקרק, סמנכ"ל רפואה במאוחדת בירך את ד"ר לוין לרגל כניסתו לתפקיד, "מצטרף לנבחרת שלנו רופא ומנהל מצוין, בעל ניסיון עשיר ורב, ואני בטוח שד"ר לוין יביא ערך מוסף וימשיך להצעיד את האגף קדימה".

ד"ר אבי לוין הוסיף כי, "אגף הרפואה השניונית במאוחדת מאגד בתוכו את כל רפואת המומחים והטיפולים הפרא-רפואיים, ושם לעצמו למטרה להנגיש למבוטחי הקופה שירות רפואי איכותי וזמין. אני מודה על הבעת האמון שניתנה בי ומצפה לאתגר המקצועי שמגיע עם התפקיד".
.
לד"ר לוין ניסיון רב ומגוון בתפקידי ניהול בכירים, יזמות ופיתוח עסקי וניסיון קליני נרחב. בתפקידיו האחרונים כיהן כמנהל רפואי של מרכז המומחים 'מגדל המאה' של כללית, שימש בתפקיד סגן מנהל המרכז הרפואי "מאיר" וכעוזר רפואי למנכ"ל איכילוב. ד"ר לוין בעל ניסיון רב בהוראה אקדמית הן כמרצה והן כאחראי ומעורב בתכניות הוראה לרופאים, אחיות ומקצועות הבריאות.

ד"ר אבי לוין. יחצ,
ד"ר אבי לוין/יחצ

משרד עו"ד נ. פינברג ושות' צרף את עו"ד דניאל כוכבי כשותף במשרד. עו"ד דניאל כוכבי, בוגר תואר ראשון במשפטים וניהול מאוניברסיטת תל-אביב. לעו"ד כוכבי ניסיון עשיר בטיפול בתיקי ליטיגציה מורכבים וכן בייצוג בסכסוכים קיבוציים בחברות הגדולות במשק, לרבות בתחום התחבורה.

משרד עורכי הדין נ. פינברג ושות' הוא משרד בוטיק בדיני עבודה, מייצג אך ורק את צד המעסיקים והוא הגדול והידוע ביותר בארץ בתחום זה. בין לקוחות המשרד ניתן למנות את התאגידים הגדולים ביותר בשוק הישראלי בתחום התעשייה, ההיטק, הסלולר, התעופה, הבנקים, חברות ביטוח , תחבורה, חינוך, חברות ממשלתיות ועוד. צוות המשרד מונה כ- 60 עובדים - משפטנים ואנשי מינהלה.

דניאל כוכבי. אופיר אייב,
עו"ד דניאל כוכבי/אופיר אייב
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully