וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף (מיל.) עמירם לוין מצטרף לדירקטוריון Pomvom

29.5.2022 / 12:50

מייסדת החממה הטכנולוגית וקרן ההשקעות Nilsen Innovate Fund, עו"ד אסתר ברק לנדס והמשנה לראש המוסד לשעבר וממייסדי nextvision הציבורית, עמירם לוין, מצטרפים לדירקטוריון החברה

בישיבת הדירקטוריון של חברת Pomvom חברת טכנולוגיה המפתחת ומספקת פתרונות צילום דיגיטלי מבוססי בינה מלאכותית (AI) לשוק הגלובאלי של פארקי השעשועים, אירועי הספורט ואירועים חווייתיים מרובי משתתפים, שהתקיימה ביום, 25.05, הוחלט להמליץ לאשר את מינויים של משנה ראש המוסד לשעבר, עמירם לוין מייסדת החממה הטכנולוגית וקרן ההשקעותNilsen Innovate Fund, עו"ד אסתר ברק לנדס כדירקטורים.

עו"ד ברק לנדס, יזמית ומשקיעת הון סיכון, בעלת ניסיון ניהולי, טכנולוגי ופיננסי רחב. הגב' ברק לנדס היא מייסדת החממה הטכנולוגית וקרן ההשקעות Nilsen Innovate Fund בשיתוף נילסן העולמית, ושימשה כמנכ"לית ודירקטורית בקרן. כיום היא שותפה כללית בקרן יפן ישראל הייטק ונצ'רס. בשני העשורים האחרונים השקיעה וניהלה השקעות בכ- 70 חברות טכנולוגיה, בהן פיוניר ופלייטיקה, וכיום עוסקת בקידום נשים בעולם העסקים בכלל ובהייטק בפרט לעמדות בכירות. ברק לנדס כיהנה ומכהנת כדירקטורית בחברות פרטיות וציבוריות, כולל כדח"צית במקפת קרן פנסיה, רייזור לאבס, איירובוטיקס ואפיטומי, וכן כדירקטורית באקטוס אימגו, גלולי ויפן ישראל הייטק ונצרס. ברק לנדס היא בעלת תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר MBA עם התמחות ביזמות מאוניברסיטת רייכמן בהרצליה.

המועמדים לפריימריז במפלגת העבודה בעימות באולפן וואלה! NEWS 4 ביוני 2017. ראובן קסטרו
אלוף (מיל.) עמירם לוין/ראובן קסטרו

לוין, אלוף פיקוד צפון בצה"ל (במיל') ומשנה לראש המוסד לשעבר. בין השנים 2004-2022 כיהן כמנהל הענף הישראלי של תאגיד EKPAC הסיני בתחום המכשור הרפואי, אגריטק וקלינטק. בשנים האחרונות מר לוין פעיל בעולם העסקי ובעולמות הטכנולוגיה כיזם, שותף ומשקיע בחברות טכנולוגיה וסייבר ישראליות פרטיות וציבוריות. מר לוין נמנה על מייסדי חברת NextVision בתחום האלקטרו-אופטיקה העוסקת בפיתוח וייצור מצלמות יום ולילה מיוצבות לכלי רכב וכלי טיס, הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א. כמו כן הוא משקיע בחברות טכנולוגיה, ביניהן Gadfin המפתחת ומייצרת מערכות שינוע אוויריות המבוססות על כלי טיס חשמליים בלתי מאוישים וחברת הפוד-טק GreenOnyx. מר לוין הוא בעל תואר ראשון בתחום כללי וגיאוגרפיה מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במנהל עסקים מ- Sloan School of Management של המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס.

לנדס ולוין מצטרפים לדירקטוריון PomVomעל רקע המלצת ועדת האיתור של החברה באשר להרכב הדירקטוריון המלא, שאומרת כי נכון יהיה לשלב דירקטורים חדשים עם דירקטורים ותיקים באופן המשמר את הידע הארגוני שנצבר בדירקטוריון החברה, בשים לב למקצועיותם וניסיונם, לרבות בתחום פעילותה של החברה. בכך, בנוסף למינויים של מר לוין ועו"ד ברק לנדס, החליט הדירקטוריון פה אחד על מינוי מחדש של הדירקטורים המכהנים יהודה מינקוביץ, משה חביב ושירה פאיאנס בירנבאום (דירקטורית בלתי תלויה). הגב' פאיאנס-בירנבאום הינה נשיאת חברת הסייברCYMPIRE Ltd. , כיהנה כמשנה למנכ"ל מיקרוסופט ישראל ומכהנת שנים רבות כדירקטורית בחברות ציבוריות, ביניהן חברת הספאקION AQUISITION CORP וחברת DSP GROUP הנסחרות בנאסד"ק. לגב' פאיאנס-בירנבאום למעלה מ- 25 שנות ניסיון בייעוץ וניהול עסקי פיננסי, יזמות וגיוס הון, עם התמחות בעולמות הטכנולוגיה ובטרנספורמציה דיגיטלית.

בנוסף, נקבע בדירקטוריון כי יש להקפיד על השוויון המגדרי שבו, כך שלפחות 35% מחברי הדירקטוריון יהיו נשים, בשילוב העמקת הידע והניסיון המקצועי, הניהולי והטכנולוגי בדירקטוריון.

יהודה מינקוביץ', מנכ"ל פוםוום, מסר: "ברצוני לברך, בשם הדירקטוריון והנהלת החברה, את אסתר ועמירם על הצטרפותם לדירקטוריון החברה, שתי דמויות בולטות באקוסיסטם העסקי ובתעשיית ההייטק בישראל ובעלות ניסיון מוכח במגוון תחומים הרלוונטיים לפעילות החברה. אני גאה בהחלטת הדירקטוריון לפיה נשים יהוו למעלה מ- 35% מהרכבו ואני שמח לחזק את הייצוג הנשי בו, עם הצטרפותה של אסתר לשתי הדירקטוריות המכהנות, שירה פאיאנס בירנבאום ומירב בן כנען הלר. אני משוכנע כי דירקטוריון החברה בהרכבו הנוכחי ערוך היטב לתמוך ולתרום להגשמת חזון החברה ויעדיה העסקיים, ולמיצובה בשנים הקרובות כשחקנית דומיננטית בשוק הגלובאלי הצומח של צילום חוויתי לפארקי שעשועים בעידן הפוסט-קורונה. בהזדמנות זאת, ברצוני להודות למר אורי לוי, חבר הדירקטוריון היוצא, על תרומתו לחברה כמשקיע ודירקטור מיום הקמתה."

פוםוום בע"מ הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (ת"א: פומו; PMVM) היא חברת טכנולוגיה המפתחת ומספקת פתרונות צילום דיגיטלי מבוססי בינה מלאכותית (AI) לשוק הגלובאלי של פארקי השעשועים, אירועי הספורט ואירועים חווייתיים מרובי משתתפים, הנאמד במיליארדי דולרים. מערכת ה- AI שפיתחה החברה מבוססת על טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת הרכבת פרופיל דיגיטלי של המשתמש ללא מגע יד אדם, זיהוי, תיעוד המשתמש והפצת תמונות בזמן אמת ובאופן אוטומטי. החברה מספקת ללקוחותיה פלטפורמה לשיתוף, הפצה ומכירה של התיעוד שנאסף באירועים כאמור עם המשתתפים בהם, תוך עמידה בתקינה בינלאומית בתחום אבטחת מידע והגנת הפרטיות.

לחברה הסכמים בלעדיים עם 41 פארקי שעשועים באירופה ובארה"ב, ופוטנציאל גישה למעל ל- 70 מיליון מבקרים מידי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully