וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הצלחת עסק טמונה בכנות ובפתיחות בין העסק לבנק בהגינות ובהוגנות הדדית"

29.5.2022 / 13:13

בכנס BIZCO בשיתוף בנק מרכנתיל ומרכז גבו"ה, השתתפו עשרות בעלי עסקים באזור חיפה אשר שמעו הרצאות על "אנשים - עסקים -כסף - תקשורת ומה שביניהם". נציגות בנק מרכנתיל שהשתתפו בו היו מירב בן בסט, מנהלת סניף טירת הכרמל, וגבי טיבי, מנהלת סניף ואדי ניסנאס

בכנס BIZCO בשיתוף בנק מרכנתיל ומרכז גבו"ה, השתתפו עשרות בעלי עסקים באזור חיפה, אשר שמעו הרצאות על "אנשים - עסקים -כסף - תקשורת ומה שביניהם". נציגות בנק מרכנתיל שהשתתפו בו היו מירב בן בסט מנהלת סניף טירת הכרמל, וגב' גבי טיבי מנהלת סניף ואדי ניסנאס.

מירב בן בסט ציינה בכנס : "הערכים החשובים לבנק, בין היתר, הם הגינות והוגנות כלפי הלקוח. ערכים אלה מתבטאים בשיח עם הלקוח לשם הבנת צרכיו ובשירות לו הוא זוכה. בנקים מציעים את אותם מוצרים, הבידול הוא ביחס ובשירות ללקוח". בן בסט הוסיפה לומר: "אני מאמינה, שהצלחת עסק טמונה בכנות ובפתיחות בינו לבנק, בהוגנות והגינות הדדית. כשהבנק מכיר היטב את פעילותו של העסק, הוא יכול להעניק לו את העזרה המדויקת ולהתאים את המוצר הנכון עבורו. זוהי הצלחה לבנק והצלחה ללקוח".

מימין לשמאל: מירב בן בסט, עומר אזולאי וגבי טיבי. יחצ,
מימין לשמאל: מירב בן בסט, עומר אזולאי וגבי טיבי/יחצ

גבי טיבי אמרה כי :"הבנקאות החדשנית במרכנתיל מתבטאת בשירותים רבים המוצעים באפליקציה העומדת בסטנדרטים טכנולוגיים גבוהים שחוסכים זמן יקר ללקוחות. יחד עם זאת, הבנק שומר בקפדנות על הצביון הייחודי של מרכנתיל בקשר האישי עם לקוחותיו והמענה הטלפוני הקיים בכל הסניפים". הוסיפה טיבי ונתנה את טיפ הזהב שלה לבעלי העסקים: "ההצלחה של בעלי העסקים טמונה בשלושה דברים. האחד, דיוק החלומות והחזון שלהם. השני, תכנון מראש, הכנת תוכנית עסקית מפורטת המכילה דו"חות כספיים וחומר נלווה הנדרש לשם קידום בקשת הלקוח. השלישי, מציאת הגורם הנכון לליווי וקידום העסק שלהם".

  • עוד באותו נושא:
  • מרכנתיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully