וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משנים את החוקים: מתחם חללי עבודה משותפים נפתח ברמת גן

בשיתוף MyWay

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 18:24

הכירו את הסטרטאפ הישראלי המבטיח MyWay - מתחם יוקרתי במחירים עממיים המאפשר לשכור משרדים וחדרי ישיבות לפי שעה וללא התחייבות כלל: "חוויית הלקוח והעצמתו מובילות אותנו". בתפריט: הרצאות, ליווי של מנטורים, ערבי מינגלינג ועוד המון הפתעות. הפרטים בפנים

חללי העבודה המשותפים שנכנסו לחיינו בסערה לפני מספר שנים שינו את חוקי המשחק מקצה לקצה. מי צריך לשכור משרד בעשרות אלפי שקלים כשאפשר לשכור חלל עבודה משותף? היתרונות ברורים; המחיר נמוך באופן משמעותי משכירת משרד עצמאי, התנאים מעולים, ישנם חדרי ישיבות לשימוש חופשי וניתן ליצור לא מעט קשרים.

אלא שעם כל הכבוד לחללי עבודה משותפים שכבר נמצאים בישראל, בחברת MyWay החליטו לקחת את הנושא צעד אחד קדימה, ומציעים חללי עבודה משותפים בבורסה ברמת גן, במרחק 300 מטר בדיוק מהרכבת - ובמתכונת קצת אחרת: את המשרדים וחדרי הישיבות ניתן לשכור לפי שעה ולא להתחייב למספר חודשים; למעשה הלקוח משלם רק על זמן השימוש והמחירים שווים לכל כיס.

, יח"צ

יוחאי סיבוני, יזם נדל"ן צעיר ומבטיח, משמש כבעלים של יה-לי יזמות שהמוטו שלה הוא "ההבטחה שלנו כחברה היא לבנות ערך קהילתי לכל פרויקט תוך מתן מומחיות מקצועית ושירות אדיב לכל לקוח". סיבוני הוא זה שהוביל את המהלך ליצירת חללי עבודה שהם הרבה מעבר לעוד עמדת עבודה. סיבוני כל כך מאמין בפרויקט שבמקום לגייס משקיעים, הוא החליט לממן את כולו בעצמו, כך שהוא לא רק היזם אלא גם המשקיע הבלעדי.

סיבוני, שאיבד את אחותו למחלת הסרטן, בחר להקדיש חלק מההכנסות לארגונים שתומכים בנפגעי המחלה או מתמודדים איתה. סיבוני לא עוצר כאן, ומתכוון להעסיק נשים שיצאו ממעגל הזנות. "חשוב לי לשמש דוגמא אישית ליה-לי האחיינית שלי" אומר סיבוני. "לאחר שאמא שלה, אחותי, נפטרה ממחלת הסרטן אני רואה בזה חשיבות עליונה לשמש לה דוגמא אישית. את העוצמות לעשייה שלי אני מקבל ממנה וזה מורגש בכל פרוייקט שאני נכנס אליו".

יוחאי סיבוני. יח"צ,
יוחאי סיבוני: "ערך המשפחתיות הוא מה שמוביל אותי בעשייה"/יח"צ

לטובת הפרוייקט הוא גייס את יזם הדיגיטל שלו יפרח ויחד הם נחושים לייצר סביבת עבודה מקדמת לכל יזם, איש עסקים ואפילו שכירים שמחפשים קהילה טובה, קשרים חזקים ותוכן שיעצים אותם במישור העסקי והאישי כאחד.

"המטרה שלנו היא לאפשר לכל אחד גמישות בלי התחייבות", מספר שלו יפרח. "אנחנו מציעים הרבה מעבר לשולחן, כיסא ועמדת עבודה - אנחנו רוצים ליצור קהילה מגובשת, שכולם ירגישו שייכים וליצור חיבורים והזדמנויות עבור הלקוחות שלנו. מעבר למשרדים יוקרתיים במחירים עממיים, ייערכו הרצאות מדי שבוע לחברי המתחם בלבד, ערבי מינגלינג ועוד הפתעות. בהמשך הדרך אנחנו מתכוונים לצרף מנטורים מתחומים שונים, שיסתובבו במתחם ויעזרו לבעלי עסקים".

מלבד הסניף ברמת גן שנמצא מספר דקות הליכה בודדות מהרכבת, ב-MyWay מתכננים להתרחב ולפתוח סניפים גם במרכז תל אביב ובהרצליה.

"העצמת הלקוח חשובה לנו מאוד", מוסיף יפרח. "אנחנו מאמינים שכל הלקוחות שלנו יצליחו ויתפתחו, ואנחנו מתכוונים לעזור להם להתקדם. הלקוחות לא רק שוכרים משרדים אצלנו, הם יהיו חלק מקהילה גדולה וייפתחו להם הזדמנויות רבות".

חללי העבודה המשותפים של MyWay מיועדים לכולם, החל מבעלי עסקים שנמצאים בשלב הביניים ועד חברות מתפתחות שיצאו לדרך, אך עדיין לא יכולות לשכור לעצמן משרדים. "אחת המטרות העיקריות שלנו היא להכיר את כל הלקוחות שלנו. אנחנו רוצים שהמיזם יהפוך למשפחה אחת גדולה", מסכם יפרח.

שלו יפרח. יח"צ,
שלו יפרח - לימד מעל 20,000 ישראלים להתפרנס מהאינטרנט/יח"צ

המתחם הראשון של MyWay אמנם רק נפתח בחודש יוני 2022, אבל נראה שהחברה צועדת בכיוון הנכון החל מהמודל העסקי שלה, דרך הערכים ועד למוצר הסופי והאיכותי במחיר הנגיש שמגיע ללקוחות.

רוצים לשריין לעצמכם עמדה במתחם? לחצו כאן למעבר לאתר של MyWay

בשיתוף MyWay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully