וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל ביטוח עם רווח של 327 מיליון שקל ברבעון הראשון

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 13:41

הראל מציגה שיפור משמעותי בכושר הפרעון הכלכלי שלה. התוצאות הטובות הושגו בין היתר בעקבות עליית הריבית

קבוצת הראל ביטוח סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2022 עם עלייה של 28% ברווח הכולל, שהסתכם בסך של 327 מיליון שקל. כך עולה מהדוח הכספי שפרסמה החברה היום.

הפרמיות שהורווחו ברוטו, דמי גמולים ותקבולים בגין חוזי השקעה ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכמו לכ-9.8 מיליארד שקל, גידול של כ-32% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. התשואה על ההון ברבעון הראשון של שנת 2022 עמדה על כ-15% לעומת 13% ברבעון המקביל אשתקד.

במקביל לפרסום הדוחות הכספיים, פרסמה הראל ביטוח את דוח יחס כושר פירעון כלכלי שלה בגין נתוני 2021 - עודף ההון של הראל ביטוח בהתאם להוראות המעבר ובחישוב מלא עומד על כ-7.6 מיליארד ש"ח וכ-2 מיליארד שקל, בהתאמה - שיפור משמעותי לעומת נתוני 2020.

עליית עקום הריבית חסרת הסיכון מתחילת שנת 2022 ועד 30 באפריל 2022, צפויה להגדיל את עודף ההון של הראל ביטוח בחישוב מלא בכ-1.8 מיליארד שקל נוספים

ההון העצמי של הראל הסתכם בכ-8.9 מיליארד שקל, גידול של כ-16% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

ניר כהן, מנכ"ל הראל. טל שחר,
ניר כהן, מנכ״ל הראל ביטוח. יצירת ערכים מוספים בתקופה של חוסר יציבות/טל שחר

מישל סיבוני, יו"ר הראל ביטוח ומנכ"ל קבוצת הראל: "תוצאות הרבעון הראשון מעידות כי תנופת העשייה בקבוצת הראל נמשכת ביתר שאת. במהלך הרבעון קבוצת הראל רשמה צמיחה ניכרת בפעילותה העסקית והציגה עלייה נאה של כ-28% בשורת הרווח וגידול חד של כ-32% בפרמיות לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

התוצאות הושגו, בין היתר, כתוצאה מעליית הריבית ובזכות אימוץ בלתי פוסק של טכנולוגיות חדשות ותנופה שיווקית מתמשכת. כל אלה מאפשרים לקבוצה לצמוח גם בסביבת שוק מאתגרת, לפתח את פעילותה העסקית ולהציג חיזוק מתמשך באיתנות ובגמישות הפיננסית שלה.

מגמה זו משתקפת היטב ביחס כושר הפירעון הכלכלי של הראל, בחישוב מלא, שנכון לסוף 2021 צמח ל-116% ומייצג עודף הון בסך של כ-2 מיליארד שקל. עליית עקום הריבית חסרת הסיכון מתחילת שנת 2022 ועד 30 באפריל 2022 צפויה להגדיל את עודף ההון של הראל ביטוח בחישוב מלא בכ-1.8 מיליארד שקלים נוספים".

ניר כהן, מנכ"ל הראל ביטוח: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון של 2022 עם צמיחה גבוהה מאוד ושיפור ברווחיות על אף סביבת השוק המאתגרת. צמיחה זו משקפת את המשך השיפור של הראל בתחומי העשייה השונים, בהשקעות, בשירות, בהטמעת הכלים הדיגיטליים, בשיווק ובמכירות. אנחנו ממשיכים לקדם את יישום המיקוד האסטרטגי שלנו שכולל שיפור המצוינות התפעולית בפעילויות השונות וחיזוק הזיקה ללקוחות החברה.

ההתקדמות של הראל נשענת על התרומה של עובדות ועובדי הראל לצד שיתוף הפעולה עם סוכני הראל שמאפשר לייצר ערכים מוספים ללקוחות גם בתקופות של חוסר יציבות בשווקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully