וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילה ערן-זיק מונתה לסמנכ"לית בכירה בבנק דיסקונט

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 15:31

ערן-זיק, בעבר בכירה בבנק לאומי, תעמוד גם בראש החטיבה העסקית של דיסקונט ותכהן כחברת הנהלה. אורי לוין, מנכ"ל דיסקונט: "גאה בכך שבחרה בדיסקונט כביתה החדש"

דירקטוריון בנק דיסקונט, בראשות שאול קוברינסקי, אישר את מינויה של הילה ערן-זיק לחברת הנהלת הבנק, סמנכ"לית בכירה וראש החטיבה העסקית.

ערן-זיק כיהנה בעבר כחברת הנהלה בבנק לאומי ושימשה סמנכ"ל, מנהלת חטיבת משאבי אנוש ומנהלת הסיכונים הראשית של הבנק. קודם לכן כיהנה כמנהלת החטיבה העסקית בלאומי ארה"ב ומשנה למנכ"ל, וכן בתפקידים בכירים בחטיבה העסקית ובחטיבה לניהול סיכונים של לאומי. כיום משמשת ערן-זיק כדירקטורית במספר חברות ציבוריות.

הילה ערן-זיק היא בעלת תואר ראשון בכלכלה (בהצטיינות) ותואר שני במינהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

ערן-זיק מחליפה בתפקידה את יובל גביש, אשר כפי שנמסר לאחרונה, החליט לסיים את תפקידו בבנק ויתמנה ליו"ר אמפא קפיטל, ומינויה לתפקיד כפוף לאישור בנק ישראל.

הילה ערן-זיק. אלה פאוסט,
הילה ערן-זיק, סמנכ"לית בכירה וראש החטיבה העסקית בדיסקונט/אלה פאוסט

"תהיה בעלת ערך רב לבנק"

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "אני מברך את הילה על הצטרפותה להנהלת דיסקונט ומשוכנע שהמקצוענות הבלתי מתפשרת שלה וההיכרות העמוקה עם עולם הבנקאות והאשראי יהיו בעלי ערך רב לבנק וללקוחותיו. מגוון התפקידים שמילאה הילה בישראל ובארה"ב מדברים בעד עצמם ואני גאה בכך שבחרה בדיסקונט כביתה החדש.

אין לי ספק, שתחת ניהולה של הילה החטיבה העסקית תמשיך להציג צמיחה חזקה, אחראית וממוקדת ותגיע לפסגות חדשות. בהזדמנות זו אני רוצה שוב להודות ליובל גביש על שנים ארוכות של שותפות לדרך ולאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully