וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"לית מיקרוסופט ישראל רונית אטד פורשת

30.5.2022 / 15:54

אטד הודיעה כי תסיים את תפקידה, אלון חיימוביץ' יחליפה. אטד: " עכשיו הזמן שלי להמשיך הלאה ולנצח את האתגר הבא"

מנכ"לית מיקרוסופט ישראל, רונית אטד הודיעה היום כי בכוונתה לסיים את תפקידה בתום קדנציה של 3 שנים. מי שיחליף אותה בתפקיד הוא אלון חיימוביץ', סמנכ"ל חטיבות המגזר הציבורי והאנטרפרייז במיקרוסופט ישראל. חיימוביץ' יכנס לתפקידו ב-1 ביולי, מיד עם תחילת שנת העסקים החדשה של מיקרוסופט.

אטד הובילה את כלל פעילות החברה אל מול המשק הישראלי הן בתהליכי חדשנות עסקית והטמעה של טכנולוגיות ענן מתקדמות והן בהיבטי המעורבות והנוכחות של מיקרוסופט ביצירת אימפקט חברתי וכלכלי בחברה הישראלית. רונית הובילה להשקעה והקמת הדאטה סנטר של מיקרוסופט בישראל שיושק עד סוף 2022 ויאיץ את הכלכלה הדיגיטלית של ישראל עבור סקטורים רבים.

רונית אטד. ענבל מרמרי,
רונית אטד/ענבל מרמרי

בתקופתה נבנתה תוכנית סטארטאפים מקיפה וייחודית למיקרוסופט בישראל המאפשרת פלטפורמה עסקית לסטארטאפים משלב הפיתוח ועד שלבי הצמיחה הגלובליים עבור קהילת הסטראטאפים בישראל. כל אלו הובילו לצמיחה אקספוננציאלית תוך מיקוד בתחומי הבריאות, הפיננסים, ההי טק והגנת הסייבר עבור ארגונים. בנוסף, לאורך כל תקופת כהונתה, רונית הציבה על סדר היום הציבורי אג'נדה ברורה לקידום נשים בתפקידי ניהול בכירים בעולמות הטכנולוגיים ושילוב אוכלוסיות נוספות בתעשיית ההיי טק.

במכתב לעובדים כתבה רונית: "מיקרוסופט ישראל ארגון מדהים. בזכותכם! תודה לכל אחת ואחד מכם על המקצוענות, המסירות והיצירתיות שבזכותן צמחנו להיות חברה מדהימה בישראל. הפכתם את השנה האחרונה לשנה הטובה ביותר בתולדות מיקרוסופט ישראל. אנחנו רואים את האמון שנותן בנו המשק הישראלי. עד סוף השנה יפעל כאן הדאטה סנטר שלנו. מעל לכל, אני גאה במעורבות החברתית שלנו כארגון. בהכשרת הלומי קרב וחיילים משוחררים להייטק, בקידום נשים בעולם הטכנולוגי. אני שמחה להעביר את המושכות לאלון חיימוביץ' ובטוחה בהצלחתו. עכשיו הזמן שלי להמשיך הלאה ולנצח את האתגר הבא".

אלון חיימוביץ'. ענבל מרמרי,
אלון חיימוביץ'/ענבל מרמרי

אטד הצטרפה למיקרוסופט ישראל, לאחר שמינכ"לה את חברת "אלעד מערכות". בעבר כיהנה כסמנכ"לית בכירה במגוון תפקידי ניהול באמדוקס, מתוכם מספר שנים רב בארה"ב. כעת פונה להמשך דרכה, הפעם בעולמות ההון סיכון.

מחליפה בתפקיד, אלון חיימוביץ', כהן עד כה כסמנכ"ל חטיבות המגזר הציבורי וחטיבת האנטרפרייז במיקרוסופט ישראל. אלון הוביל ב-3.5 השנים האחרונות את כלל הפעילות של מיקרוסופט מול גופי הציבור במדינה, לרבות משרדי הממשלה, רשויות מקומיות מגזרי החינוך והבריאות ולאחרונה גם את חטיבת מגזר האנטרפרייז.

חיימוביץ' הצטרף למיקרוסופט ישראל, לאחר כ-13 שנים בחברת סיסקו, בה מילא שורה של תפקידים בכירים. בתפקידו האחרון בחברה, כיהן כסמנכ"ל המכירות של חטיבת הביטחון וגופי הסמך הקשורים לחטיבה ולפני כן, כיהן במשך כ-6 שנים כסמנכ"ל טכנולוגיות ומוביל ארכיטקטורות עסקיות בחברה.
לאלון ניסיון עתיר בתכנון והובלה של פרוייקטים אסטרטגיים ומורכבים במגוון סגמנטים עסקיים, זאת לצד הובלת ארגונים לצמיחה עסקית.

אלון בן 44, נשוי + 3, בעל תואר ראשון במנהל עסקים וכלכלה מהמרכז למנהלים רופין.

עם קבלת המינוי אמר אלון: "אני גאה ומודה על ההזדמנות להתמנות למנכ"ל מיקרוסופט ישראל, חברה בעלת חיבור משמעותי לשוק ולאקוסיסטם הישראלי. אנחנו נמצאים במומנטום מצויין בו סקטורים שלמים נשענים על הטכנולוגיות של מיקרוסופט ליצירת חדשנות עסקית ובמקביל מיקרוסופט העולמית ממשיכה להגדיל את השקעותיה בישראל כשבין היתר עוד השנה ייפתח הדאטה סנטר ולכך משמעות רבה לכלכלה. נמשיך להיות מקום עבודה מכיל המאפשר לעובדיו ולמנהליו להיות פשוט מי שהם והגרסא הכי טובה של עצמם. אני מבקש להודות לרונית בשמי ובשם שאר חברי ההנהלה והעובדים על המנהיגות, האמון, החברות והתרומה להצלחת מיקרוסופט ישראל ב-3 השנים האחרונות ומאחל לה בהצלחה בדרך החדשה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully