וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היישר מג'ונסון & ג'ונסון: פיטר סטבינס מונה ליו"ר נוראמי מדיקל

30.5.2022 / 16:05

סטבינס מונה לקראת קבלת אישור שיווק מוצר לאיטום וריפוי קרום המוח בניתוחים נוירוכירורגיים

חברת נוראמי מדיקל, אחת מחברות הפורטפוליו של אלמדה ונצ'רס, אשר מפתחת שתלי רקמה חדשניים לשימוש בריפוי קרום המוח בניתוחי גולגולת ועמ"ש, וניתוחים פנימיים נוספים בהמשך, מחזקת את צמרת ההנהלה עם הצטרפותו של פיטר סטבינס כיו"ר פעיל של דירקטוריון החברה.
פיטר סיים לאחרונה קריירה ענפה בת 30 שנה בענקית המכשור הרפואי והפארמה ג'ונסון & ג'ונסון. בתפקידו האחרון היה פיטר, תושב בוסטון, סגן-נשיא לפיתוח עסקי עבור חטיבות הניתוחים De-Puy Synthes.

פיטר הוא בעל תואר ראשון בהנדסה כימית מפרינסטון ו- MBA מהרווארד. במסגרת עבודתו בג'ונסון אנד ג'ונסון היה פיטר שותף מרכזי בתהליכים של החדרת מוצרים חדשים לשוק והגדלת מכירות בסכומים של מאות מיליוני דולרים כמו גם עסקאות רכישה ומכירה של חברות וחטיבות בהיקפים של מיליארדי דולרים.

בדירקטוריון נוראמי מדיקל חברים גם דורון בירגר, דר' אירית יניב, זהר גנדלר, נורה נסייר מנסה וצ'או קון. החברה סיימה בינואר האחרון גיוס של 90 מטופלים לניסוי קליני פיבוטלי במוצר הראשון שלה, המיועד לאיטום וריפוי קרום המוח בניתוחים נוירוכירורגיים.

פיטר סטבינס. יחצ,
פיטר סטבינס/יחצ

עם הצטרפותו של פיטר סטבינס, ולקראת קבלת אישור FDA לשיווק המוצר הראשון שלה, מתחילה החברה את היערכותה לפעילות מסחרית בארה"ב ובאירופה במרכזים נוירוכירוגים בעלי שם.

נוראמי מדיקל הוקמה ע"י נורה נסייר מנסה וד"ר אמיר בחר ומנוהלת ע"י חנוך מרקשייד. החברה פיתחה טכנולוגיה המשלבת ננו-סיבים וחומרי אטימה "חכמים" המאפשרים קשת של פתרונות לשימושים רפואיים שונים אשר הטיפול בהם לא השתנה שנים רבות.

משרדי החברה ממוקמים בחיפה וכוללים חדר נקי בו מבצעת החברה את עבודות הפיתוח וגם את ייצור המוצרים המושתלים בראש המטופל במסגרת ניתוח מוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully