וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תרבות ארגונית שמשמרת עובדים": הבשורה של חברת קוד האימון

ליאור נוביק

עודכן לאחרונה: 30.5.2022 / 17:02

קוד האימון מכשירה מאמנים אישיים ונותנת שירותים ללקוחות פרטיים, למנהלים ולארגונים שרוצים להיטיב עם העובדים שלהם. "להשקיע בכוח העבודה בתהליכים מעצימים משמעותיים שמביאים תוצאות", אומר מנכ"ל החברה

"כיום החיים האישיים וחיי העבודה משפיעים זה על זה יותר מבעבר", אומר דן רון, שותף־מייסד ומנכ"ל קוד האימון בע"מ, שמכשירה מאמנים אישיים ונותנת אימון אישי ללקוחות פרטיים, למנהלים ולארגונים.

רון ייסד את החברה לפני כארבע שנים יחד עם אלון אולמן, מייסד שיטת "קוד המנצח", שנותנת למתאמן כלים תכליתיים שמובילים להשגת המטרות שלו, בין אם הן אישיות, עסקיות או משולבות."הקמנו את החברה במטרה להכשיר ולהצמיח מאמנים בארץ ברמה בינלאומית, בסטנדרט אחר ממה שקיים, על בסיס שיטה שבדקנו, וראינו שהיא עובדת", אומר רון.

"המטרה שלנו היא לאפשר לאנשים פרטיים, ובעיקר לארגונים ולחברות, להשקיע בכוח העבודה ובמנהלים שלהם, וכן בתהליכים מעצימים ומשמעותיים שמביאים תוצאות".

אימון אישי הוא תהליך שבו המאמן מנחה ועוזר למתאמן לזהות את החסמים שמונעים ממנו הצלחה מעשית. מאמן שהוכשר בשיטת "קוד המנצח" מוביל את המתאמן למימוש המטרות ולהגשמת הרצונות. "המודל שפיתחנו משלב בין המטרה העסקית, החשובה לארגון, ובין המטרה האישית של העובד. לארגונים יש אתגר לגייס היום עובדים ולשמר טאלנטים - המטרה היא לייצר תרבות ארגונית שבה עובדים נשארים לאורך זמן", אומר רון."

אנחנו עובדים בכמה מגזרים: מול אנשים שרוצים לעבור את תהליך ההכשרה ולהיות מאמנים, מול חברות שרוצות לשנות תרבות ארגונית על בסיס אימוני, וכמובן מול אנשים פרטיים שרוצים לעבור תהליך ולעמוד ביעדים שלהם. התהליך הוא בין 10 עד 15 מפגשים, וזה מתחיל בזה שהמתאמן עונה על שאלון אישי ומפורט, ומציף בו למה הוא חושב שאימון יכול לסייע לו.

"הסגל שלנו מנתח את השאלון, את מה שהם כותבים וגם מה שלא נכתב, ואנו עושים התאמה על בסיס הפרופיל למאמן הנכון. אלפי אנשים עברו אימון בשיטה של אלון בשנים האחרונות, ואנו זיקקנו מהתהליכים האלה את מה שעובד, ובנינו מודל אפקטיבי וחכם. המאמנים שלנו יודעים לבחון מה הפוטנציאל של המתאמן ולעזור לו להגשים אותו.

"זה מתחיל בעיקר באיתור נקודת המוצא - לאן רוצים להגיע ולמה רוצים להגיע לשם, מה התכלית של הבן אדם. עוזרים לו להבין מה ההרגלים שמונעים ממנו להגשים את אותו היעד ונותנים לו כלים להתגבר על החסמים. התהליך הוא אישי אחד על אחד, וכל המפגשים מתקיימים בזום".

דן רון (משמאל) ואלון אולמן. איגור פינקלשטיין סטודיו עננים,
אלון אולמן (מימין) ודן רון. להשקיע בתהליכים מעצימים/איגור פינקלשטיין סטודיו עננים

איזון בריא בין העבודה לחיים

לדברי רון, השינויים שעבר שוק התעסוקה בשנים האחרונות מורגשים היטב בקרב העובדים, שמחפשים לעבוד יותר מהבית ולשמור על איזון יותר בריא בין העבודה והחיים הפרטיים.

"העובדים לא מוכנים שהעבודה תבוא על חשבון הבית", הוא מדגיש. "המעסיקים צריכים להכיל ולתת לזה מענה. עובדים רוצים להיות מתוגמלים, ולא רק בפן הכלכלי, הם רוצים לדעת שהם מוערכים ושרואים אותם, שמשקיעים בהם. יש חברות שאפילו עוזרות לעובדים שלהם להקים משפחה, נהיים יותר מעורבים בחיים שלהם. כחברה יש לך אינטרס להשקיע בעובד כדי שיהיה מנהיג, או שיידע לתת דוגמה אישית. צריך לזכור שככל שהוא יצליח בחייו האישיים - כך גם התרומה שלו בעבודה תהיה משמעותית יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully