וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחה במקדונלד'ס, קפה ומאפה או ספר? מגוון הטבות שוות מחכות לכם בפנים

בשיתוף Poalim Wonder

עודכן לאחרונה: 22.6.2022 / 8:01

אם יש לכם כרטיס אשראי של בנק הפועלים בארנק, אתם יכולים להוריד את אפליקציית Poalim wonder, לקבל מיד 25 נקודות במתנה ולהתחיל ליהנות. כל הפרטים ורשימת ההטבות - בפנים

יש לכם כמה דקות פנויות? מצוין, כי זה כל מה שאתם צריכים כדי להנות מהטבות שווות במיוחד. אפליקציית פועלים וונדר מעניקה לכם הטבת הצטרפות, ללא כל עלות או התחייבות מצידכם של 25 נקודות במתנה, אותן תוכלו לממש באופן מיידי על מגוון מוצרים כמו ארוחת ילדים במקדונלד'ס, תמונת לופה בריבוע לקיר, ספר מצומת ספרים, קפה ומאפה בארקפה או משקה מ-rebar. אתם רק צריכים להוריד את פועלים וונדר, להצטרף ולבחור.

איך נהנים מההטבה?

ראשית, מורידים את אפליקציית פועלים וונדר (יש להחזיק במשתמש פעיל בפועלים באינטרנט, חשבון וכרטיס אשראי של פועלים כדי להצטרף לשירות), מאשרים את תנאי ההצטרפות - וזהו! מהרגע שהורדתם את האפליקציה ואישרתם את התנאים, נוספו לכם באופן מיידי 25 נקודות המיועדות לרכישת הטבה מתוך מאות הטבות שונות, כולל מסעדות, אטרקציות, שופינג, חוויות, הופעות, ועוד המון דברים שווים. אתם רק צריכים לבחור.

צוברים נקודות שנשמרות לשנה שלמה

על כל שימוש בכרטיס הבנקאי תצברו נקודות שיישמרו לשנה שלמה - כך שתוכלו לנצל אותן במועד שנוח לכם. בנוסף, ניתן לבצע פעולות שונות באפליקציה, לרבות רכישת הטבות ושוברים, ביטול רכישה ועוד. האפליקציה וההטבות מתחדשים כל הזמן, מה שאומר שאף פעם לא יהיה לכם משעמם.

להורדת האפליקציה לחצו כאן>>

פועלים וונדר: ללקוחות בנק הפועלים המחזיקים בכרטיס אשראי משתתף של בנק הפועלים ומצורפים לערוץ שירות "פועלים באינטרנט". בכפוף לתקנון התכנית באתר הבנק, לתנאים בעמוד ההטבה ולתנאי השימוש באפליקציית Poalim Wonder. עד גמר המלאי.

בשיתוף Poalim Wonder

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully