וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר: מי מרוויח יותר בחברת התקשורת, נשים או גברים?

עודכן לאחרונה: 31.5.2022 / 12:32

חברת התקשורת היא המעסיקה הגדולה הראשונה שחושפת במסגרת החוק החדש, את נתוני השכר בחברה. במקרה של פרטנר משקפים הנתונים שוויון יחסי. יו"ר ועד העובדים: "תנאי ההעסקה של העובדות והעובדים בפרטנר אינם מושפעים ממגדר"

קבוצת התקשורת פרטנר מפרסמת את ממצאי דו"ח פערי השכר המגדריים, בהתאם לחוק שכר שווה לעובדת ולעובד.

פרטנר עושה זאת במסגרת החוק החדש שמחייב, החל ממחר (1.6) פרסום של דוחות שכר בחברה. השאלה עתה היא מה יעשה הציבור עם המידע: האם הצרכנים ידעו לתגמל חברות שמקיימות מדיניות שכר שוויונית, או שמא יחפשו תמיד רק את שורת המחיר לצרכן?

בכל אופן, לפרטנר לפחות, נדמה שאין מה להסתיר: במסגרת הדו"ח, שחילק את עובדי פרטנר ל-14 קבוצות על פי תחומי עיסוק, נמצא כי בערך בשליש מהקבוצות יש פער חיובי בשכר לטובת נשים, כאשר הגבוה ביותר עומד על 11%.

הפער הגבוה ביותר בשכר לטובת גברים עומד על 8%, כאשר ברוב הקבוצות הפער עומד על 4% ומטה. הבדלים בשכר נובעים ברוב רובם של המקרים מוותק, שעות נוספות, משמרות, תגמול עבור ביצועים עסקיים, ניסיון קודם ועוד.

מעבר לשוויוניות עליה פרטנר מקפידה בשכר, היחס בין גברים לנשים בפרטנר שווה (50%-50%), ובאופן זהה גם הדרג הניהולי הבכיר של החברה מאויש באופן שווה בין נשים לגברים.

לוגו פרטנר. יחצ,
החברה הראשונה בין המעסיקים הגדולים בישראל, לפרסם דוח שכר בהתאם לחוק החדש/יחצ

מדיניות החברה: קידום שוויון זכויות בין נשים לגברים

יו"ר ועד עובדי פרטנר, קרן אופק: "הממצאים עולים בקנה אחד עם מדיניות החברה לקידום שוויון בין נשים לגברים, גם בשכר. תנאי ההעסקה של העובדות והעובדים בפרטנר אינם מושפעים ממגדר זה או אחר, אלא נקבעים על פי אופי התפקיד וביצועיו המקצועיים בלבד. פרטנר בשיתוף הועד, תמשיך לפעול למניעת פערים, ליצירת סביבת עבודה שוויונית, מגוונת, מאפשרת ומעצימה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully