וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Wolt Market: חנות המכולת הראשונה של wolt בישראל

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 9:11

שנה לאחר פתיחת קטגוריית הסופרמרקט באפליקציית Wolt, עם שחקנים מובילים כמו סופר יודה, רמי לוי בשכונה ועוד, חברת Wolt השיקה החברה את חנות המכולת הראשונה שלה, Wolt Market, בנווה צדק. "הדגש יהיה על איכות, טריות ומיידיות", אומר חן קדוסי מייסדי wolt ישראל

לפני כשנה, נפתחה באפליקציית wolt קטגוריית הסופרים עם אפשרות למשלוח מהיר ישירות מהסופר המוכרים ללקוח.

בקטגוריית הסופרמרקטים יכולים הלקוחות לבחור לקנות מהשחקנים המובילים בתחום, כמו סופר יודה, ויקטורי, רמי לוי בשכונה ומחסני השוק וכעת, תיפתח חנות ראשונה של Wolt Market בנווה צדק.

החנות תפעל למשלוחים בלבד ותכסה את אזור מרכז העיר תל אביב. כ-3,000 מוצרים יוצעו בחנות החדשה והיא צפויה לכלול את כל מוצרי הבסיס ומוצרי פרמיום ייחודיים.

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt: "חוויית הזמנת הסופר עומד בפני שינוי ענק. הלקוחות רוצים איכות, שירות, מגוון ומיידיות, ואנחנו גאים להוביל את המהפכה הצרכנית והטכנולוגית הזו יחד עם השותפים שלנו".

בניין wolt market" וולט ישראל. שי עזרי,
בניין wolt market, חנות המכולת הראשונה של wolt בנווה צדק. תכסה את אזור תל אביב/שי עזרי

דגש על איכות, טריות ומיידיות

חנות ה-Wolt Market תכיל מגוון של כ-3,000 מוצרים, בהם מוצרי חלב והמזווה המוכרים, מוצרים טריים ממחלקות שונות כגון פירות וירקות, בשר, לחם ומאפים ייחודים המסופקים מדי יום, מוצרים קפואים, אלכוהול ושתייה קלה, אוכל לחיות, מוצרי היגיינה וניקיון, מוצרי מזון לתינוקות, טיטולים ועוד.

מעבר למוצרי הקנייה הבסיסיים, ב-Wolt Market יהיו מגוון של מוצרי בוטיק מקומיים וייחודיים כמו בשר ועוף של קצביית מרקטו, לחמים ומאפים טריים של רביבה וסיליה וכו קטגוריה ייעודית שתיתן מענה לעולמות המזון האורגני והבריא.

"הדגש שלנו ב-Wolt Market יהיה על איכות וטריות של מוצרים יחד עם מיידיות ללקוח שתושג באמצעות זמן ליקוט של דקות בודדות ושילוח מיידי באמצעות מערך השליחים הנרחב שלנו", אומר מנהל האופרציה של Wolt Market וממייסדי Wolt ישראל חן קדוסי.

"הלקוח יהנה מחווית הקניה המתקדמת והשירות המעולה באפליקציית Wolt - גם בסופר, ובסטנדרט הגבוה ביותר שהכיר אצלנו בשנים האחרונות באיכות ובמיידיות".

מלקטים וולט ישראל. שי עזרי,
ליקוט בתוך דקות בודדות ושילוח מיידי באמצעות מערך שליחים נרחב/שי עזרי

משלוח מהיר או איסוף עצמי

הסניף הראשון מושק היום בנווה צדק וישרת את אזור מרכז העיר תל אביב. הסניף יפעל כרגע בין השעות 8:00 ל-00:00, עם צפי להרחבת שעות הפעילות בהמשך.

דמי המשלוח יהיו זהים לאלה שבאפליקציית Wolt כיום, הנמוכים משמעותית מאלה שברשתות הסופר. בנוסף, יתאפשר איסוף עצמי מהסניף, בהזמנה מראש דרך האפליקציה.

סניפים נוספים צפויים להיפתח בהמשך השנה. חנויות Wolt Market פועלות מזה שנתיים ב-17 מתוך 23 המדינות בהן פעילה Wolt עם קרוב למאה סניפים שנפתחו. חנויות Wolt Market יצטרפו לקטגוריית הסופרים ההולכת ומתרחבת באפליקציית Wolt בשנה האחרונה.

ההתרחבות לתחום הסופרים החלה עם סניפי סופר יודה לפני כשנה, וכיום יש 15 סניפים של הרשת ברחבי הארץ. לאחרונה הצטרפו ל-Wolt הרשתות המובילות ויקטורי, רמי לוי בשכונה, מחסני השוק וסופר ספיר, בפריסה ארצית רחבה, בין היתר בפתח תקווה, ראשון לציון, נתניה, הרצליה, ירושלים ועוד.

ב-Wolt אומרים שרשתות סופר נוספות צפויות להצטרף בהמשך. הלקוחות יראו את ה-Wolt Market כאחת הרשתות בקטגוריית הסופרים שבאפליקציה.

שליח וולט, wolt israel. שי עזרי,
שליח וולט, wolt israel/שי עזרי

"זוהי חוויית השירות שהלקוח רוצה"

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "הקניה תהפוך להיות הרבה יותר מיידית והרבה יותר תכופה, במקום הקניה השבועית הגדולה. היכולות הטכנולוגיות והאופרטיביות שפיתחנו ב-Wolt ישראל בשלוש וחצי השנים האחרונות יאפשרו לנו לספק ללקוח את חווית השירות הזו שהוא רוצה ואנחנו גאים להוביל את המהפכה הצרכנית והטכנולוגית שמתרחשת בקטגוריית הסופרים כיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully