וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנאביס בשקל: המבצע שנועד לכבוש את לקוחות סופר פארם

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 8:39

על עוף בשקל שמעתם, אבל מה עם גרם קנאביס רפואי בשקל? המבצע שיושק היום בסופר פארם נועד למשוך מטופלים למותג "אלמנטס" של חברת הקנאביס הרפואי BOL, שבעלי סופר-פארם, ליאון קופלר הוא מבעלי המניות שלה

מבצע יוצא דופן: רשת סופר-פארם פתחה במבצע 'קנאביס בשקל', שיחל היום עם מוצרי המותג Elements, המיוצרים על ידי חברת הקנאביס הרפואי הישראלית BOL.

המבצע מוגבל ל-10,000 מארזי תפרחות קנאביס רפואי של המותג, המכילות 10 גרם קנאביס כל אחת, הנמכרים ב-9.9 שקל, ומתמחרים כל גרם קנאביס בכ-1 שקל - הנחה של כ-95% לעומת מחיר המוצר כיום, העומד על כ-199 שקל לשקית, וכ-20 שקל לגרם קנאביס רפואי.

סך הכמות המיועדת למכירה במסגרת המבצע עומדת על כ-100 קילו, ומהווה כ-2.5% מהתצרוכת החודשית בשוק המקומי, העומדת על כ-4 טון.

מחירי מוצרים דומים נעים כיום בטווח ממוצע של 150-330 שקל, בהתאם לרמת איכות המוצרים, כפי שזו נתפסת בעיני מטופלי הקנאביס הרפואי וצרכני השוק השחור, אליהם המוצרים זולגים.

סדרת אלמנטס. אביב שילה,
המארז החדש של מותג Elements. פחות מ-10 שקלים ל-10,000 המטופלים הראשונים/אביב שילה

עיקר מכירות BOL כיום נתמכות בייבוא הקנאביס הרפואי של החברה ארצה, המוערך בכ-8 טון בשנה האחרונה, ותמך בעיקר 43.7 מיליון דולר הכנסותיה לשנת 2021.

החברה הייתה מבין הראשונות להנות מהיתר ייבוא הקנאביס ארצה, וחוותה עלייה של 72% בהכנסותיה לעומת 2020, כאשר כ-3.4 מיליון דולר מהן נבעו מייצוא.

המותג הישראלי החדש שלה מכיל זנים חדשים שפותחו על ידה לאחרונה, אך לא הצליח להיקלט בקרב קהל המטופלים המקומי באותה המהירות בה נמכרת התוצרת המיובאת על ידה.

מבצע הקנאביס של BOL אינו מקרי, ונובע, בין היתר, מצורך החברה לחשוף את מוצריה החדשים באופן אקטיבי לקהל המטופלים, לאחר שסבלה לפני כשנתיים וחצי ממשבר תדמיתי שנבע מהופעת עובש על חלק ממוצריה, מה שפגם בתדמיתה.

בנוסף, החברה נאבקת על תשומת לב המטופלים אל מול מאות מוצרי הקנאביס, המיובאים והמקומיים, המציפים כיום את מדפי בתי המרקחת, שגם הובילו לעלייה במלאים שנותרו בכספות החברות המקומיות, ואם לא יימכרו ייאלצו לעבור להשמדה ויירשמו בספרי החברות כהפסד.

ליאון קופלר. שניר קציק,
ליאון קופלר, בעל השליטה בסופר פארם ובעל מניות ב- BOL. עכשיו שתי החברות משתפות פעולה/שניר קציק

מכירה במחיר הפסד

BOL תולה תקוותה במותג החדש כחלק מהנעת ניעור תדמיתה הקודמת, וההערכות הן כי עלות המבצע הנוכחי עומדת על כמיליון שקל, כתוצאה מהמכירה במחיר הפסד.

אם ניסיון עידוד התנסות המטופלים עם המותג יעבוד, אזי BOL צפויה להכניס כ-20 מיליון שקל מכ-2 טון הקנאביס הרפואי שהיא מתכננת לגדל ולמכור עם תום המבצע מזני המותג - בהנחה ותצליח למכור את כלל התוצרת שתגדל ממנו.

המבצע יתקיים בבתי המרקחת של רשת סופר פארם, שבעל השליטה בה הוא ליאון קופלר, שהוא גם אחד מבעלי המניות בחברת BOL. כדי להנות מהמבצע יידרשו המטופלים להירשם למועדון הלקוחות של BOL, המבקשת, כאמור, להיות קרובה יותר למטופלים, ולשנות את פניה בקרב קהלי היעד.

יש לציין, כי בעבר נעשה ניסיון של מבצע מכירת קנאביס רפואי תחת מותג חדש בשם 'נירו', שנמכר תחת דמותו של השחקן ניר לוי במחיר של כ-75 שקל לשקית, אך לא הצליח להימכר כשאר המוצרים המועדפים על המטופלים.

בבתי המרקחת עימם שוחח וואלה! כסף, מסרו כי 'נירו' "לא הצליח להתרומם, בעיקר בשל איכות המוצר".

רוב מבצעי הקנאביס הרפואי נערכים ביום הקנאביס הבינלאומי, המתקיים כל שנה בתאריך ה-20 לאפריל, ובימי העצמאות של שווקי המדינות המאפשרות את צריכתו. וכי מבצעי ה'עוף בשקל' נועדו לרכישות של מוצרי מזון נוספים לעוף, בעוד מבצע הקנאביס מבוסס על מכירה של מוצר אחד בלבד.

דבר זה הופך את המבצע לייחודי, בנוסף לייחודיות מחירו ותקופת הזמן בו הוא מתבצע, ועיני השחקנים בשוק הקנאביס נשואות לעבר קהלי המטרה, לבחינת הצלחת השגת מטרות החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully