וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה לראווה: יוזמות במהדורה מיוחדת לכבוד חודש הגאווה

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 14:36

לרגל חודש הגאווה שמתחיל היום (1.6), נולדו יוזמות, שמטרתן למסור לקהילה הלהט"בית כי נתונה להם התמיכה הקהילתית. החברות, הרשויות והמותגים מניפים את דגלי התמיכה הצבעוניים ויוצאים עם מוצרים ושירותים מיוחדים במהדורה חגיגית - הבאנו כמה לראווה

לרגל חודש הגאווה שמתחיל היום (1.6) ויימשך על פני כל חודש יוני, נולדות יוזמות, שמטרתן למסור לקהילה הלהט"בית כי נתונה להם התמיכה הקהילתית.

החברות, הרשויות והמותגים מניפים את דגלי התמיכה הצבעוניים ויוצאים עם מוצרים ו/או שירותים מיוחדים במהדורה חגיגית לקראת המצעד, שיתקיים כמו בכל שנה בערים השונות.

את החגיגות יפתח המצעד הראשון הגדול שיתקיים מחר (2.6) בירושלים, ובמהלך החודש ייתקימו מצעדים בערים נוספות בהן: תל אביב (10.6), באר שבע (16.6) וחיפה (24.6) לכל אירועי הגאווה לחצו כאן.

רגע לפני אירועי הגאווה לשנת 2022, הבאנו דגימה מהיוזמות:

ידיים על רקע דגל הגאווה. ShutterStock
נצבעים בצבעי הדגל: המוצרים והיוזמות החברתיות לכבוד חודש הגאווה/ShutterStock

קבוצת הולמס פלייס

קבוצת הולמס פלייס בשיתוף דיזנגוף סנטר, מעניקים חסות למשאית של הליין המוביל בישראל FOREVER TLV במצעד הגאווה 2022.

לכבוד חודש הגאווה, מציעה רשת הולמס פלייס מחירים מיוחדים לתיירים שמגיעים לישראל במיוחד לכבוד המצעד וחודש הגאווה. בנוסף, יוצעו הטבות הצטרפות מיוחדות למקומיים.

בנוסף, במועדון הולמס פלייס דיזנגוף סנטר תתקיים מכירה ייחודית של קולקציית בגדי הים של אליעד כהן, אייקון גיי עולמי עם 1.4 מיליון עוקבים באינסטגרם.

לטובת מצעד הגאווה ביום שישי ה-10/6, המשאית של FOREVER TLV תעוצב כולה ברוח מועדון כושר של קבוצת הולמס פלייס, עם רקדני ליין FOREVER TLV שיעבירו שיעור אירובי צבעוני במיוחד לכל אורך שדרות רוקח ולצידם תרחף פייה מנצנצת, כמחווה לפיית דיזנגוף סנטר. בסוף מצעד הגאווה, הרקדנים של הליין המוביל FOREVER TLV בחסות הולמס פלייס ודיזנגוף סנטר יעלו לבמה המרכזית ויציגו לקהל הרחב אימון אירובי קופצני במיוחד.

בנוסף, מועדון הולמס פלייס בדיזנגוף סנטר יקיים מסיבת השקה לקראת מצעד הגאווה ביום שלישי ה-7/6 החל מ-18:00 בערב, שכוללת אימונים מיוחדים וסט להיטים מכל הזמנים של DJ אלעד יניב מליין FOREVER TLV שירוץ לאורך כל האירוע.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חודש הגאווה בקבוצת הולמס פלייס. באדיבות הולמס פלייס,
חודש הגאווה בקבוצת הולמס פלייס/באדיבות הולמס פלייס

וודקה אבסולוט - קשת אבסולוטית

וודקה אבסולוט גאה להשיק לרגל חודש הגאווה את: ABSOLUT RAINBOW

וודקה אבסולוט תומכת בקהילה הגאה כבר משנות ה-80 המוקדמות ולרגל חודש הגאווה משיקה בישראל מהדורה מיוחדת ומוגבלת ABSOLUT RAINBOW בהשראת ששת צבעי דגל הגאווה בנראות מטאלית חדשה, כמסר לסולידריות, אהבה, שוויון וכבוד לזכותו של אדם לאהוב את מי שיבחר.

כחלק מערכי המותג, אבסולוט שואפת לקדם סביבה מקבלת ומכילה עבור כל אחד ואחת, על מנת שנוכל להיות מי שאנחנו באמת ולהקיף את עצמנו באנשים הנכונים לנו.

מהדורת ABSOLUT RAINBOW, מתגאה בעיצוב ייחודי בהשראת דגל צבעי הקשת האייקוני, שיצר גילברט בייקר ב-1979 המהווה סמל חשוב של הקהילה הגאה ואף מייצג חגיגות ססגוניות, מסיבות המוניות וחשיבה שוויונית וחופשית.

מחיר מומלץ לצרכן לבקבוק 700 מ"ל: 74 שקל. ניתן להשיג בחנויות האלכוהול והיין הנבחרות ברחבי הארץ.

absolut rainbow  המחיר: 74 שקל. יח"צ חו"ל,
absolut rainbow המחיר: 74 שקל/יח"צ חו"ל

סודהסטרים - "Set All Your Colors Free"

סודהסטרים משיקה מהדורה מיוחדת: מארז "Set All Your Colors Free" הכולל מכשיר TERRA ובקבוק מאויר שניתן לצביעה בהתאמה אישית

חברת סודהסטרים ממשיכה לתמוך בקהילה הגאה ומשיקה לרגל חודש הגאווה מארז במהדורה מיוחדת 'Set all your colors free' ("לשחרר את הצבעים שלך"). המארז כולל את מכשיר ה- TERRA בצבע שחור ובגימור מט, עם בקבוק מאויר וחבילה של 8 טושים בצבעי הקשת, המאפשרים לצייר על המכונה והבקבוק, תחת הסיסמא "לשחרר את הצבעים האמיתיים שלך".

כ- 20% מההכנסות של מהדורת הגאווה בישראל וברחבי העולם יועברו לארגון ILGA WORLD, ארגון בינלאומי למען זכויות חברי קהילת הלהטב"ק.

סודהסטרים משיקה את המהדורה המיוחדת לרגל חודש הגאווה כחלק ממשימתה להפוך את העולם למקום טוב יותר על ידי קידום ערכי שוויון, קבלה וסובלנות. המארז המיוחד כולל את מכשיר ה- TERRA, מהדור החדש של מכשירי סודהסטרים, בקבוק רב-פעמי מעוצב ומאויר הניתן לשטיפה במדיח ו- 8 טושים בצבעי הקשת (אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, כחול בהיר, סגול וורוד).

צבעי הטושים במארז מייצגים את תתי הקבוצות בתוך קהילת הלהטב"ק. למעשה, סודהסטרים מעניקה לצרכנים את האפשרות לכתוב ולצייר את סיפורי הגאווה והדגלים הייחודים להם, וכך להתאים אישית את המכונות ואת הבקבוקים שלהם. .

לדברי קרין שיפטר מאור, סמנכ"לית השיווק הגלובלית של סודהסטרים: "אנו מייצגים בסודהסטרים אנשים ללא קשר למין, מוצא, דת או נטייה מינית. השנה לקחנו את תמיכתנו המתמשכת בקהילת הלהטב"ק צעד אחד קדימה, על ידי הוספת מגוון רחב יותר של צבעים בתוך המהדורה המיוחדת שלנו לחודש הגאווה. אנו נלחמים למען השיוויון בתוך קהילת הלהטב"ק ועושים את המיטב כדי לתמוך בה".

ניתן לרכוש את מארז "Set All Your Colors Free" באתר סודהסטרים החל מהיום ועד לגמר המלאי. מחיר: 299 שקל

מארז סודהסטרים לחודש הגאווה מכשיר טרה בקבוק מאוייר וטושים מיוחדים מחיר 299 שקל. באדיבות סודהסטרים,
מארז סודהסטרים לחודש הגאווה מכשיר טרה בקבוק מאוייר וטושים מיוחדים מחיר 299 שקל/באדיבות סודהסטרים

קלווין קליין - "Chosen Family"

קלווין קליין מציג את הקמפיין העולמי לחודש הגאווה THIS IS LOVE בסימן "Chosen Family"- לא המשפחה הביולוגית שלנו, אלא המשפחה שבחרנו לעצמנו.

הצילומים חוגגים את חברי הקהילה הגאה ושמים במרכז את הסיפורים האישיים של המשפחה שהם מצאו לעצמם בתוך הקהילה. הקאסט כולל חברים, בני זוג, פרטנרים, שכנים ועוד, אשר משתפים את המשמעות של משפחה עבורם ומביאים לידי ביטוי את הקשת של קשרים מכוונים ובעלי משמעות בקהילה הלהט"בית.

הקמפיין החדש מציג את קפסולת הפרייד של המותג שעוצבה בהשראת דגל הגאווה וכוללת בגדי ספורט וביגוד יומיומי, חולצות לוגו בצבעי ורוד, כתום, צהוב וכחול, חולצות קרופ, בגדי גוף, מכנסיים קצרים צבעוניים ואקססוריז צבעוניים.

בהמשך לתמיכתו האופנתית של המותג בקהילה הלה"טבית, קלווין קליין יתרמו גם 400,000$ למאבק בשוויון לקהילה הגאה.

הקולקציה תימכר בחנות קלווין קליין בקניון TLV MALL ובקניון רמת אביב ובאתר פקטורי 54.

מתוך צילומי ck עם בר השפגאט. meirco,
מתוך צילומי ck עם בר השפגאט/meirco

קסטרו - גאווה בחלון הראווה

נבחרת הפרזנטורים של קסטרו - דורית רבליס, נועם בוהדנה, און רפאלי, רביב כנר, אלישע בנאי, ואימרי ביטון נכנסו הערב לתוך חלונות הראווה המיוחדים שעוצבו לרגל פתיחת חודש הגאווה בחנות הדגל בסנטר ת"א בצומת הרחובות המרכזית ביותר בתל אביב ב (קינג ג'ורג' פינת דיזנגוף), והציגו את קולקציית הקיץ על רקע חלון ראווה שעוצב במיוחד עם אורות ניאון צבעוניים בצבעי הגאווה .

לרגל חודש הגאווה עיצבה קסטרו כובע מיוחד אשר יינתן במתנה בכל קניה בחנות הדגל בסנטר ת"א בלבד, ויחולק חינם לצועדים עד הגאווה המרכזי בתל אביב.

קסטרו כובע הגאווה מתנה. שרבן לופו,
קסטרו - גאווה בחלון הראווה - כובע הגאווה מתנה/שרבן לופו

סלקום TV - סרטים מהקהילה

לרגל חודש הגאווה תעלה בסלקום TV קטגוריה מיוחדת עם סרטים, סדרות וסרטי דוקו שעוסקים כולם בקהילת הלהט"ב.

בין התכנים שיוצגו בקטגוריה: רן ואוהדי (רק בסלקום TV), קיץ 85', ברש, אנחנו המהפכה, ג'נטלמן ג'ק, מלאכים באמריקה ועוד.

מתוך רן ואוהדי בסלקום TV. יח"צ,
מתוך רן ואוהדי בסלקום TV/יח"צ

מוזיאון הילדים חולון - גאים במי שאתם

לציון חודש הגאווה מארחת תערוכת "דיאלוג עם הזמן" במוזיאון הילדים בחולון פרויקט ייחודי, המציג שבעה סיפורים, המאירים באופן אישי וייחודי ניסיונות להדליק את האור בתקופה שבה זהות להט"בית הייתה מחוץ לחוק ונטיות מיניות שונות אף הוגדרו כמחלת נפש.

באמצעות הסיפורים האישיים נחשף לקונפליקטים ולשינויים שחלו בחברה הישראלית ובקהילה הגאה. בתערוכה נפגוש אנשים בני 60 ומעלה, מתוך הקהילה הגאה, בתמונות ובסרטונים בהם כל אחד ואחת יחשפו בפנינו את סיפור היציאה שלהם מהארון, ההתלבטויות, הקושי והמורכבות להיות להט"ב בישראל עוד מתקופת קום המדינה.

התערוכה באה להעביר מסר אופטימי: תחיו את חייכם במלואם, תהיו גאים במי שאתם, אל תבזבזו אפילו לא רגע אחד.

להדליק את האור. יח"צ,
להדליק את האור, מוזיאון הילדים חולון/יח"צ

גלידת לג'נדה - כמו בני אדם שונים שחיים יחד

סובלנות היא אחד מערכי המותג של רשת לג'נדה. יש לנו לקוחות מכל המינים והצבעים, עובדים מכל המינים והצבעים וגם גלידות בכל הטעמים והצבעים.

מלג'נדה נמסר: "דווקא בתקופה בה הפילוג בחברה הישראלית גובר, אנחנו בוחרים לשמור על היחד, לכן יצאנו עם גלידה מיוחדת לשבוע הגאווה, כתמיכה בעובדינו ולקוחותינו הלה"טבים, הגלידה לא רק מורכבת מצבעי דגל הגאווה אלא גם מטעמים מגוונים ושונים זה מזה שמשתלבים באופן נפלא בגלידה, כמו שאנחנו מאמינים שבני האדם השונים יכולים לחיות יחד"

בגלידת הגאווה תוכלו למצוא סורבה אוכמניות בעל טעם עמוק, גלידת מסטיק מתקתקה, גלידת פיסטוק עשירה, סורבה פסיפלורה חמצמץ ועוקצני, סורבה מנגו שמזכיר את טעמי גן העדן וסורבה תות שובב, כולם יחד משתלבים לביס המושלם.

לגנדה גלידת שבוע הגאווה. יערה גדרון,
לגנדה גלידת הגאווה/יערה גדרון

מברשת שיניים אקולוגית - צעד קטן שהוא שינוי גדול

במטרה לעלות את המודעות למאבקם של הקהילה הגאה ולשמירה על איכות הסביבה ועל כדור הארץ, חברת אורגניקזון הנושאת דגל בנושא ורואה בכך ערך עליון, מציעה לרגל יום הגאווה מברשת שיניים שעוצבה בהשראת צבעי דגל הגאווה, של המותג הבינלאומי HUMBLE CO.

מברשת השיניים עם ידית העשויה 100% במבוק טבעי ואנטי בקטריאלי, מתכלה ביולוגית מגידול בר קיימא, ללא ביספנול. האריזה החיצונית עשויה 100% חומרים ממוחזרים והאריזה הפנימית עשויה מנייר מתכלה ביולוגית.

כל מברשת שיניים של המותג ה-HUMBLE CO שנמכרת בעולם מסייעת במימון פרויקטים לרווחתם של ילדים בארצות מתפתחות בתוכנית מקיפה לטיפול ומניעה בנושאי היגיינת הפה.

הידעת? 3.6 ביליון מברשות שיניים מפלסטיק מיוצרות בכל שנה ובסופו של דבר רובם יסיימו את דרכם באוקיינוסים ומטמנות הזבל.

מחיר לצרכן:22 שקל. ניתן להשיג ברשתות הטבע: ניצת הדובדבן, אניס, טבע קסטל, טיב טעם, בתי טבע, בתי מרקחת נבחרים ובאתר "בשבילנו"

humble brush- מברשת שיניים. יח"צ חו"ל,
humble brush - מברשת שיניים/יח"צ חו"ל

אוטותל - ימותגו בצבעי הדגל וישתתפו במצעד

מערך הרכבים השיתופיים העירוני 'אוטותל' במחווה מיוחדת לרגל חודש הגאווה בתל אביב-יפו: 30 מרכבי השירות ימותגו בצבעי דגל הגאווה. הרכבים הממותגים יצטרפו לחגיגות בסימן חופש, חרות, שוויון וקבלת כל המינים והצבעים. כל מנויי השירות יוכל ליהנות מהרכבים מתחילת יוני

לרגל חודש הגאווה (יוני) יוצאת עיריית תל אביב עם מיזם תומך כאשר עשרות רכבי אוטותל שברשותה ייצבעו בצבעי דגל הגאווה וישתתפו בחגיגות המצעד שיתקיימו השנה ב-10.6.

סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו ומחזיקת תיק התחבורה והקהילה הגאה, מיטל להבי: "לכבוד חודש הגאווה גם רכבי האוטותל יקושטו במיוחד ובנסיעתם ברחבי העיר יזכירו לכולנו שבתל אביב-יפו אנחנו מנכיחים במרחב הציבורי את זכויות הלהטב"ק בגאון. אין הולם יותר מהרכב השיתופי עירוני לעטות את דגל הגאווה ולהזכיר לכולנו כי המאבקים החברתיים והסביבתיים שלובים זה בזה".

אוטותל לחודש הגאווה. יח"צ,
אוטותל לחודש הגאווה - ישתתפו במצעד/יח"צ

ברבי - לראשונה בובה בדמות טראנג'נדרית

חברת מאטל משיקה בובת ברבי שנעשתה בדמותה של השחקנית הטראנג'נדרית לוורן קוקס ("כתום זה השחור החדש", "להמציא את אנה"), כחלק מקולקציית אוסף המחווה של ברבי, כמודל לחיקוי מעורר השראה, פורץ דרך ואייקון תרבותי, שיכול להעצים אוהדי ברבי בכל הגילאים לחלום בגדול.

אוסף המחווה של ברבי, אשר הושק לראשונה ב2021, חוגג אנשי חזון, שמעוררים השראה דרך התרומות המדהימות שלהם והשפעתם כפורצי דרך. ברבי גאה לכבד ולחגוג את ההישגים של השחקנית, המפיקה, התסריטאית והלהט"בית לוורן קוקס, עם בובה שנעשתה בדמותה.

בובת הברבי שלה, נאמנה לסגנון המסנוור של לוורן, כוללת מחוך משולש, שמלת טול אדומה, מגפי עקב אדומים ראויים לשטיח האדום ובגד גוף מתכתי כסוף נוצץ. כדי להשלים את המראה, הברבי שלה מעוצבת עם עגילי כסף מדהימים, איפור זוהר ושיער בסגנון הוליוודי.

"אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם השחקנית, המפיקה, התסריטאית ופורצת הדרך של זכויות הלהט"ב לאוורן קוקס ביצירת ברבי בדמותה", אמרה ליסה מקנייט, סגנית נשיא בכירה וראש גלובלי של ברבי ובובות, מאטל. "אנו גאים להדגיש את החשיבות של הכלה וקבלה בכל גיל ולהכיר בהשפעה המשמעותית של לוורן על התרבות שלנו עם ברבי מאוסף המחווה שלנו".

בובה של ברבי בדמותה של השחקנית הטראנסית לוורן קוקס לרגל חודש הגאווה. יח"צ מטאל,
בובה של ברבי בדמותה של השחקנית הטראנסית לוורן קוקס לרגל חודש הגאווה/יח"צ מטאל

צועדים עם SKECHERS

מותג הספורט והלייף סטייל הבינלאומי SKECHERS בשיתוף פעולה עם המעצב האמריקאי
MARK NASON משיק מהדורה מוגבלת של סניקרס יוניסקס לנשים וגברים

נעלי הגאווה האקסקלוסיביות בעיצוב לבן ונקי עם טוויסט מדליק - סוליה מעוצבת בכל צבעי הקשת.

Mark Nason הוא מעצב אמריקאי (במקור מלוס אנג'לס) בעל ניסיון עשיר בעיצוב נעליים, המעצב תחת מותג פרטי הנושא את שמו ועבור המותג סקצ'רס בקולקציות פרימיום ייחודיות.

מידות -36-46. המחיר: 350 שקל להשיג בלעדית באתר סקצ'רס: skechers.co.il

unisex_ 133120wht_ סקצ'רס נעלי גאווה יוניסקס - מחיר 350 שקל. יח"צ חו"ל,
סקצ'רס נעלי גאווה יוניסקס - מחיר 350 שקל/יח"צ חו"ל

דיפ אינסטינקט - שומר מסך לכל העובדים בעולם

חברת הסייבר דיפ אינסטינקט אשר נותנת לעמותת הנוער הגאה איגי, חסות במצעד הגאווה. התרומה מיועדת להקמת מתחם לבני הנוער הלהט"בים בנקודת הסיום של המצעד, שם יחכו להם שלל הפתעות. החברה מזמינה את כל העובדים להגיע ולצעוד יחד עם בני הנוער.

מעבר לכך הבוקר נפתחו באופן רישמי אירועי חודש הגאווה בחברה. בשעה 10:00 בדיוק הוחלפו שומרי המסך לכל העובדים סביב העולם ונצבעו בצבעי הגאווה.

בהמשך החודש דיפ אינסטינקט תארח פאנל מבית איגי העוסק בזהות מגדרית, בהובלת חברים מהקהילה הגאה

מיתוג גאווה כשומר מסך לעובדי דיפ אינסטיקנט בכל העולם. יח"צ,
מיתוג גאווה כשומר מסך לעובדי דיפ אינסטיקנט בכל העולם/יח"צ

טבע - דגלי ענק ברכז הלוגיסטי

חברת טבע חוגגת בגאווה עם עובדיה וקהילת הלהט"ב כולה ולקראת חודש הגאווה החליטה לפרוס לראשונה דגלי ענק על גבי המרכז הלוגיסטי של החברה בשוהם הנחשב למרלו"ג הגדול ביותר במזרח התיכון.

חברת טבע פרסה 2 דגלי ענק של צבעי הגאווה על גבי המבנה העצום הנישא לגובה של כ-42 מטרים (גובה של בניין בן 12 קומות).

המרלו"ג של טבע-סלא בשוהם פרוש על שטח כולל של 77,000 מ"ר, מתוכו 50,000 מ"ר שטח בנוי. אורך המבנה של המרלו"ג של טבע בשוהם מקצה לקצה 400 מטרים.

כמו כן, לקראת חודש הגאווה חברת טבע הפיקה עם עובדיה מהקהילה הגאה ובמי משפחותיהם סרטון מרגש במיוחד.

חברת טבע פרסה את דגלי הגאווה על המבנה של המרלוג של החברה בשוהם. שחק פז יעל וינברגר וניצן שירי,
חברת טבע פרסה את דגלי הגאווה על המבנה של המרלוג של החברה בשוהם/שחק פז יעל וינברגר וניצן שירי

ZIPPO - אהבה היא אהבה!

מותג המצתים האמריקאי המוכר בעולם ZIPPO המתמחה במצתים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות וצבעים, המהווים פריט האהוב על אספנים רבים ברחבי העולם, חוגג שוויון ומציין את חג הגאווה עם מצית בצבעי הקשת ועליו הכיתוב LOVE IS LOVE!

מותג המצתים שהחל את דרכו בשנות ה-30 וקיבל מעמד של אייקון אמריקאי, בשל האיכות הבלתי מתפשרת ואינספור העיצובים המדליקים הצבעוניים שהפכו אותם למצרך נחשק על ידי אספנים, מציג מצית מיוחד שכולו גאווה, הנושא את הכיתוב "אהבה היא אהבה" על רקע צבע הדגל המפורסם בצבעי הקשת. מלבד ההדפס הייחודי, המצית עם המסר החשוב מגיע בגימור כסוף ובאריזה ידידותית לסביבה.

המחיר: 169 שקל. להשיג בחנויות המתנות והמטיילים המובחרות ובאתר

מצת zippo אהבה היא אהבה 169 שקל. יח"צ חו"ל,
מצת zippo - אהבה היא אהבה - 169 שקל/יח"צ חו"ל

צ'מרקס - משאית למצעד, כתבה וגיוס עובדים מהקהילה

חברת הסייבר Checkmarx, מובילה עולמית בתחום אבטחת האפליקציות חוגגת עם עובדיה את חודש הגאווה ומעניקה חסות למצעד הגאווה שיתקיים ביום שישי הבא.

החברה שכרה משאית לאחד הליינים הגדולים של הקהילה הגאה, ועצבה אותה יחד עם הליין. יחד עם לוגו החברה, יופיע גם המוטו: Come as you are, Bring your true passion.

יוזמה זו מצטרפת ליוזמות נוספות לציון חודש הגאווה, כמו הרצאות, אירועים, כתבות זרקור על עובדים, עיטור המשרדים בדגלי גאווה, ופעילות תומכת ברשתות החברתיות כאות הזדהות עם הקהילה הלהט"בית Diversity & Inclusion .הם הערכים החשובים ל Checkmarx-, ומאבני היסוד של התרבות שלה.

החברה פועלת מתוך אמונה והכרה שגיוון אנושי הוא לא רק ערך מוסרי אלא גם צורך עסקי, קבוצות עבודה מגוונות הן המפתח להצלחה כחברה.

חברת checkmarx פועלת למען הקהילה הלהט"בית. יח"צ,
חברת checkmarx פועלת למען הקהילה הלהט"בית/יח"צ

EX.CO - תרומה בשלושה מוקדים

חברת הטק EX.CO תרמה לקראת חודש הגאווה לשלוש עמותות להטב"קיות בשלוש נקודות ברחבי העולם בהם נמצאים המשרדים שלהם:

מרכז עלי פורני (The Ali Forney Center) בניו יורק, שדואג ומציל בני נוער וצעירים להטב"קים שהפכו למחוסרי בית ונותן להם כלי לצאת לעצמאות.

פרויקט החוץ ומרכז ומקלט הקהילתי בלונדון - המרכז נותן מקום לכל להטב"ק שמרגיש סכנה לחייו, מצא עצמו ללא קורת גג או מרגיש חוסר נוחות בסביבתו הטבעית בעקבות אפליה על רקע נטייתו המינית;

איגי - ארגון הנוער הגאה, אחד מארגוני הנוער הגדולים בישראל ובו כ-400 מתנדבים ומתנדבות ומעל ל-4,000 חניכים וחניכות, ששם לעצמו כמטרה לפעול למען העצמה של בני נוער וצעירים להט"בים במטרה לייצר עבורם מקום חברתי משמעותי ולעודד אותם לקחת חלק בעיצוב הקהילה בפרט והחברה הישראלית בכלל.

משרדי ex.co.. ex.co,
משרדי ex.co: תורמים לקהילות/ex.co

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully