וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 200 מיליון שקל: בית החולים המתקדם לרפואת לב

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 14:42

ברמב"ם ישיקו את בית החולים הנחשב למתקדם בישראל לרפואת לב, ע"ש אייל עופר. בית החולים החדש מרכז תחת קורת גג אחת את כל מערך הטיפול הקרדיולוגי על כל יחידותיו השונות ויחד איתן את מערכי כירורגית לב, כמו גם קומות למחקר ופיתוח רפואי בתחום רפואת הלב

במרכז הרפואי רמב"ם שבחיפה, יחנך מחר בית החולים שעל פי טענתם המקימים הוא המתקדם בישראל לרפואת לב. הבניין ע"ש אייל עופר, מרכז תחת קורת גג אחת את כל מערך הטיפול הקרדיולוגי.

המבנה מתפרש על פני 9 קומות ו- 9,000 מ"ר, כאשר ארבע מהן, כולל חדרי הניתוחים והצנתורים, ממוגנות לחלוטין בפני התקפה קונבנציונלית ולא קונבנציונלית, כחלק מלקחי מלחמת לבנון השנייה.

עם פתיחת המבנה יתווספו למערך הטיפול טכנולוגיות פורצות דרך כמו שחזור תלת-ממדי של עורקי הלב בהזרקה בודדת של חומר ניגוד, ומיזוג נתונים בזמן אמת אל מסך הצנתור. הטכנולוגיה החדישה מאפשרת לייבא תמונה תלת-ממדית של בדיקת CT ולבצע מיזוג נתונים בזמן אמת אל מסך הצנתור. מערכת זו פועלת לצד טכנולוגיות חדישות נוספות אשר הפכו לחלק מסטנדרט הטיפול הלבבי ברמב"ם.

בניןן הלב בית חולים רמב"ם. רמב"ם,
בניין הלב בבית החולים רמב"ם/רמב"ם

"עולם הקרדיולוגיה השתנה והתקדם הודות לשילוב טכנולוגיות מתקדמות וציוד חדיש, שיבואו לידי ביטוי גם במבנה החדש", אומר פרופ' מיקי הלברטל מנהל רמב"ם. "יצרנו מעטפת של מחקר וחדשנות לצד הטיפול, ושיתוף פעולה עם גורמים מובילים בעולם כמו סטנפורד ו- MIT, כדי להמשיך ולהצעיד את התחום קדימה, ובנוסף תכננו קומות שלמות שיתנו מענה גם של מניעה ושיקום"

"משפחתי ואני מלאי הערכה לחברי הצוות הרפואי ברמב"ם", אומר אייל עופר, יו"ר קרן משפחת אייל ומרילין עופר. "אנו מקווים שתרומה זו תעזור להם לממש את שליחותם, ואנו גאים מאוד להיות חלק מפרויקט חיוני זה".

בית החולים החדש נבנה בקמפוס המערבי ברמב"ם שכולל גם את בית החולים למרכז האונקולוגי ע"ש יוסף פישמן ברמב"ם כחלק מחזית הטיפול בשניים מגורמי התמותה העיקריים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully