וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטו תכנון פיננסי מתרחבת ומגייסת

1.6.2022 / 15:05

קבוצת נטו תכנון פיננסי מתרחבת לערים נוספות בארץ, אחרי שפתחה משרדים בחיפה וברמת גן, כעת היא משיקה משרדים חדשים ומפוארים בבאר שבע ובודקת התפרסות גם לרחובות וירושלים

קבוצת נטו תכנון פיננסי מתרחבת לערים נוספות בארץ, אחרי שפתחה משרדים בחיפה וברמת גן, כעת היא משיקה משרדים חדשים ומפוארים בבאר שבע ובודקת התפרסות גם לרחובות וירושלים.

קבוצת נטו תכנון פיננסי הינה קבוצת הפיננסים הפרטית הגדולה בישראל, הוקמה בשנת 1993 ומאז החלה לצמוח ולהתרחב. כיום הקבוצה מפקחת על 22 מיליארד שקלים, שולטת בתחום ההשקעות האלטרנטיביות בישראל ובחו"ל והכפילה את גודלה מתחילת 2021. הקבוצה בנסיקה, לא עוצרת ומגייסת כ-100 עובדים נוספים.

עידן כץ. יחצ,
עידן כץ/יחצ

לפני פחות משנה השיקה והתחדשה הקבוצה במשרדיה הראשיים והחדשים בחיפה, בהתפרסות של שלוש קומות בבניין מפואר וחדש. ולפני כשנה וחצי השיקה את משרדיה הנוספים המתפרסים על קומה שלמה במגדל אטריום ברמת גן. כעת היא משיקה את משרדיה החדשים בבאר שבע ובעתיד הקרוב גם תתרחב לרחובות ולעיר הבירה - ירושלים. שינויים אלו הגיעו בעקבות הצמיחה המשמעותית בפעילותה ובמספר עובדיה של הקבוצה, לאור גיוס העובדים המשמעותי שחוותה בשנתיים האחרונות וכן הצפי לגיוס משמעותי של עובדים חדשים בשנים הקרובות, כשהיעד הוא גיוס של עוד כ-100 עובדים חדשים לקבוצה בתפקידים מגוונים.

כיום הקבוצה מונה מעל ל- 580 עובדים, מתוכם 182 מתכננים פיננסיים עצמאיים בעלי רישיון, כ-10 מתכננים פיננסיים שכירים בעלי רישיון ועוד יותר מ-20 עובדים בתהליך להוצאת רישיון מטעם משרד האוצר. כל אלו מטפלים ב-36,147 לקוחות.

עידן כץ, מנכ"ל ומבעלי קבוצת נטו תכנון פיננסי: "הביקוש להתרחבות הגאוגרפית נובע בעיקר מהמטרה להעניק שירות מקצועי לכל לקוחות הקבוצה בפריסה ארצית, לאפשר ליווי נגיש ויעיל, להדריך אותם ביעדי החיים המגוונים המתקשרים לתכנון הפיננסי. התקופה האחרונה הייתה עבורנו תקופה של צמיחה מטורפת בכל הפרמטרים. היעד שלנו לשנת 2023 לצמוח בעוד כ-8 מיליארד שקל ולגייס לקבוצה עוד כ-80 מתכננים פיננסים בעלי רישיון, שכירים ועצמאים. רק בשנת 2022 גייסנו כ-175 עובדים שזאת צמיחה אסטרונומית של 50% והמטרה היא להמשיך במגמה, בקצב של 35-40 אחוזים בשנה, מה שמצריך באופן טבעי גדילה והתרחבות למשרדים חדשים נוספים ברחבי הארץ. והכי חשוב, שלקוחות מכל אזורי הארץ יוכלו ליהנות מהשירות שלנו."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully