וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iTalent ממשיכה להתרחב ומגייסת עובדים להרחבת פעילות הגלובל

1.6.2022 / 15:14

לאחר ששילשה את עצמה בשנה האחרונה, חברת iTalent עוברת למשרדים חדשים שרכשה בבניין ספיר במתחם הבורסה ברמת גן בעלות של כ-7 מיליון שקל והשקעה של 2 מיליון שקל בשיפוץ

עקב צמיחתה המואצת של חברת iTalent המובילה בגיוס וסורסינג לחברות טכנולוגיות, החליטה החברה לעבור ממשרדיה ששכרה למשרדים חדשים בבניין ספיר במתחם הבורסה ברמת גן, אותם רכשה ואף שכרה מתחם נוסף צמוד. את המשרדים רכשה ב 2019, אולם עם פרוץ הקורונה, נאלצה להקפיא את המעבר והוציאה את המשרדים להשכרה. כיום, 3 שנים לאחר הרכישה ועם צמיחה משמעותית במצבת העובדים, החליטה החברה לעבור למשרדים החדשים שרכשה ואף כעת שיפצה. בימים אלו, סיימה iTalent גיוס של עובדים למחלקת הפרויקטים וכעת מגייסת עובדים נוספים להרחבת פעילות הגלובל.

השטח אותו רכשה החברה הינו בגודל של כ- 400 מ"ר, בנוסף אליו החלק הנוסף אותו החברה שוכרת עומד על גודל של כ 200 מ"ר. ההסכם נחתם מול חברת סוויט ריל אסטייט בע"מ, וכולל רכישה של חצי קומה ובמקביל שכירות של מתחם נוסף. כחלק מהעסקה מקצה סוויט ריל אסטייט בע"מ מספר חניות לעובדי החברה. עסקת הרכישה נאמדת בסכום של כ 7 מיליון ₪ והסכם השכירות נחתם לתקופה של 3 שנים עם אופציה ל 3 שנים נוספות בדמי שכירות שנתיים של כ-265,000 ₪.

בניין ספיר מאוכלס החל מ 2019, שטחו עומד על 60,000 מ"ר משרדים ו 30,000 מ"ר חניון (5 קומות חניון, 40 קומות משרדים, 3 קומות טכני). הבניין מאוכלס במשרדי עו"ד, משרדי רו"ח וחברות הייטק כולל 7 יוניקורנים וביניהם חברת Gong, Aqua Security, Elementor, Innovid ועוד.

משרדי iTalent. יחצ,
משרדי iTalent/יחצ

מזה 12 שנים חברת iTalent מתמחה בגיוס וסורסינג לחברות טכנולוגיות והיום היא החברה המובילה בתחומה, בחברה כ 60 עובדים ונערכים לגיוס צוות נוסף בחודש הבא. החברה בצמיחה מתמדת ופועלת בארבע חטיבות מרכזיות שמסייעות למאות לקוחותיה לצמוח בכל הנוגע לגיוס עובדים לכל תפקיד שחברה טכנולוגית צריכה ( תפקידי D&R וביסנס) בארץ ובעולם.

לחברת iTalent חטיבה גדולה וצומחת המתמחה בגיוס לתפקידי Leadership & Executive תוך ניהול תהליכי Executive search. כמו כן לחברה חטיבה ייעודית לשירותי גיוס גלובליים המתמחה בכל המשרות מחוץ לישראל. החברה עובדת עם מגוון של חברות טכנולוגיות מובילות ויוניקורן, לצד עבודה עם חברות Startup החל מהיותן בשלב ה early stage וכן עם קרנות הון סיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully