וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארד שקל בארנק הדיגיטלי: הוצאות הישראלים חצו את הרף

עודכן לאחרונה: 1.6.2022 / 16:52

מנתוני חברת שב"א, עולה כי הרכישות שמבצע הציבור הישראלי דרך ארנקים דיגיטליים המשיכו לצמוח גם בחודש אפריל האחרון וחצו לראשונה את רף מיליארד השקלים. מדובר בעלייה של 18% לעומת הסכום הכולל בחודש שקדם לו (מרץ 2022) "הצרכן הישראלי מאמץ שיטת תשלום נוחה ובטוחה"

צמיחה של 74.5% ב-4 חודשים

מנתוני חברת שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), המנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי בישראל, עולה כי הרכישות שמבצע הציבור הישראלי דרך ארנקים דיגיטליים המשיכו לצמוח גם בחודש אפריל וחצו לראשונה את הסכום הכולל של מיליארד שקל.

מאז כניסת הארנק הדיגיטלי Google Pay בדצמבר 2021 צמחו ההוצאות של הישראלים בארנקים דיגיטליים בשיעור של 74.5%. בחודש אפריל האחרון, כאמור, התסכמו הוצאות הישראלים ששילמו באמצעות הארנק הדיגיטלי, ב-1.034 מיליארד שקל. מדובר בעלייה של 18% לעומת הסכום הכולל במרץ שעמד על 876.62 מיליון שקל.

ויזה כאל EMV. באדיבות כאל,
שיטת התשלום EMV באמצעות ארנק דיגטלי על הטלפון הנייד, ויזה כאל/באדיבות כאל

6.3% מסך ההוצאות הפיזיות של הישראלים נעשות באמצעות ארנק דיגיטלי

בחברת שב"א מצביעים על כך שהגידול בהוצאות בארנקים דיגיטליים במהלך אפריל היה גדול יותר מאשר הגידול בהוצאות בעסקאות פיסיות שצמחו בחודש שעבר בהיקף של 6.1% לעומת מרץ 2022.

סך ההוצאות בעסקאות פיסיות עמד על סכום של 16.302 מיליארד שקל כך שההוצאות בארנקים דיגיטליים היוו 6.3% מסך ההוצאות בעסקאות הפיסיות באפריל 2022.

כרטיס אשראי גזור. ShutterStock
כבר לא צריך כרטיס אשראי? שיטת התשלום EMV תופסת תאוצה/ShutterStock

ותר מכל פרמטר בעולם התשלומים המתקדמים

על פי נתוני שב"א, נמשך באפריל הגידול השימוש של הציבור הישראלי בעסקאות חכמות. 71.9% מכלל ההוצאות בכרטיסי אשראי בחודש בוצעו דרך מערכת ה-EMV.

ההוצאות באפריל הסתכמו ב-25.342 מיליארד שקל מתוך סך הוצאות של 35.233 מיליארד שקל.

עוד עולה מנתוני שב"א כי בחודש אפריל היקף חדירת מסופי ה-EMV לבתי העסק בישראל הגיע ל-80%.

מנכ"ל שב"א, איתן לב טוב: "החדירה של הארנקים הדיגיטליים ממשיכה להתעצם מחודש לחודש. הצרכן הישראלי מאמץ את שיטת התשלום הנוחה, הבטוחה, המהירה והיעילה באמצעות ארנקים דיגיטליים וההוצאות באמצעותם צומחות בקצב מהיר יותר מכל פרמטר אחר בעולם התשלומים המתקדמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully