וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EV MOTORS תרכוש מג'נסל מערכות לטעינת רכבים חשמליים: "פיתרון אמין ויעיל"

2.6.2022 / 9:48

פיור אנרג'י, חברת בת של E.V. Motors, הזמינה מג'נסל עשרות תחנות טעינה היברידיות. יו"ר E.V. Motors אוהד זליגמן: "פתרון אמין, ירוק ויעיל לאחד מהתחומים הצומחים ביותר בישראל ובעולם לרכב חשמלי". מנכ"ל ג'נסל רמי רשף: "מובטחת שמירה על רצף פעילות תוך אפס פליטות"

חברת ג'נסל, המפתחת פתרונות אנרגיה ירוקה מבוססי תאי דלק לייצור חשמל באמצעות מימן ואמוניה, מדווחת היום כי השלימה בהצלחה את השלב הראשון שנקבע בשת"פ עם חברת EV מוטורס, ובהתאם EV מוטורס תרכוש מג'נסל עשרות מערכות תאי דלק תמורת כ-5 מיליון דולר שיוכרו לאורך שנתיים.

מערכות תאי הדלק שפיתחה ג'נסל הותאמו לצרכים הספציפיים של מערכות טעינת רכבים, והן יוטמעו וישולבו במספר תחנות טעינה אוטונומיות היברידיות, שחלקן אף יהיו מנותקות מרשת החשמל הארצית בישראל.

בחודש נובמבר האחרון דיווחה ג'נסל על חתימת הסכם לשת"פ עם חברת EV MOTORS הישראלית, הפועלת בין היתר, בתחום כלי הרכב החשמליים, להטמעת מערכות ג'נסל במערכות טעינת הרכבים ההיברידיות של EV MOTORS. במסגרת שיתוף הפעולה, החברות יתכננו ויקימו בישראל פרויקטים לטעינת רכבים חשמליים, באמצעות תחנות טעינה אוטונומיות היברידיות, המנותקות מרשת החשמל הארצית, ובמטרה להחליף גנרטורים המופעלים באמצעות דלקים פוסיליים. ל-EV מערכות יחסים והסכמים עם מספר שחקנים משמעותיים בשוק הסיני, ובכוונת הצדדים להרחיב את שיתוף הפעולה ביניהם בתחום עמדות הטעינה משולבות תאי הדלק לשוק משמעותי זה.

מנכ"ל ג'נסל רמי רשף ויו"ר EV MOTORS  אוהד זליגמן. מורג ביטן,
מנכ"ל ג'נסל רמי רשף ויו"ר EV MOTORS אוהד זליגמן/מורג ביטן

ג'נסל" ו-E.V. Motors פיתחו תחנות טעינה שיהיו פרושות לאורך צירי תנועה בישראל, ובהמשך ברחבי העולם. ייצור החשמל לתחנות הטעינה מתאפשר בזכות הטכנולוגיה המתקדמת אשר פותחה על ידי חברת "ג'נסל", המאפשרת הפקת חשמל ממימן באפס פליטות פחמניות, המעניקות 100% חשמל ירוק.

מאחר ורכב חשמלי צורך כמות חשמל לא מבוטלת, וישנו צפי לצמיחה אקספוננציאלית במספר הרכבים החשמליים בישראל, הדרישה לחשמל צפוייה לנסוק, דבר אשר מציב אתגר גדול. הפתרון של "ג'נסל" יסייע להתגבר על העומס והחוסר בחשמל המתבסס על רשת החשמל הארצית, הן במקומות מרחוקים ומפוזרים בהם אין תשתית הולכה, וכן באיזורים מאוכלסים, שם צפוי ביקוש חשמל העולה על ההיצע ויכולת הייצור של רשת החשמל. מערכות הטעינה האוטונומיות תורמות בכך לשמירה על אספקת חשמל באופן רציף, ללא תלות ברשת החשמל, וזאת באפס פליטות פחמניות מזהמות.

אוהד זליגמן יו"ר E.V. Motors: "החברה תטמיע את תחנות הטעינה ההיברידיות לרכב חשמלי בכל רחבי הארץ, זהו פתרון אמין ירוק ויעיל לאחד מהתחומים הצומחים ביותר בישראל ובעולם לרכב חשמלי".

רמי רשף, מנכ"ל ג'נסל: "החברה גאה לשתף פעולה עם E.V. Motors ולספק תחנות טעינה היברידיות לרכבים חשמליים שממחישות את הערך המשמעותי של תאי הדלק שפיתחה החברה באמצעותן מובטחת השמירה על רצף פעילות תוך אפס פליטות.

  • עוד באותו נושא:
  • רכב חשמלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully