וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשוק ואסוואני, המנכ"ל לשעבר של בנק ברקליס בבריטניה, מונה לנשיא חברת פאגאיה

2.6.2022 / 10:59

המינוי הוא צעד משמעותי נוסף במסגרת המשך צמיחתה של החברה שצפויה להפוך לציבורית במהלך החודש הקרוב

חברת הפינטק פאגאיה (PAGAYA) הודיעה היום (רביעי, 1.6.22) כי אשוק ואסוואני (Ashok Vaswani), לשעבר מנכ"ל בנק ברקליס בבריטניה, ימונה לנשיא החברה. המינוי הוא צעד משמעותי נוסף במסגרת המשך צמיחתה של החברה שצפויה להפוך לציבורית במהלך החודש הקרוב.

"אנחנו נרגשים מהצטרפותו של אשוק כנשיא פאגאיה. הוא מביא עימו ניסיון רב בבנייה ובהובלת תהליכי צמיחה של עסקים בקנה מידה בינלאומי". אמר גל קרובינר, מנכ"ל ומייסד משותף של פאגאיה. "הערכים והניסיון הרב שלו עולים בקנה אחד עם החזון של פאגאיה: להעצים בנקים וספקי שירותים פיננסיים לספק גישה רחבה יותר למוצרים פיננסיים ולאפשר מעורבות של לקוחות באמצעות בינה מלאכותית".

אשוק ואסוואני. יחצ,
אשוק ואסוואני/יחצ

ואסוואני מביא עימו למעלה מ-30 שנות ניסיון בענף השירותים הפיננסים, וכנשיא פאגאיה יוביל את הפעילות המסחרית, הרגולטורית והמשפטית וניהול הסיכונים עם השותפים הפיננסיים הקיימים והפוטנציאליים של החברה. פאגאיה תמשיך במחויבותה לגייס שותפים נוספים לרשת שותפיה במטרה לאפשר להם להנגיש שירותים פיננסיים רחבים יותר ללקוחותיהם.

"פאגאיה מובילה מהפכה באקוסיסטם הפיננסי באמצעות הכוח של בינה מלאכותית וביג דאטה", אמר ואסוואני. "יש בידינו את הזדמנות האמיתית לקדם לא רק מוסד פיננסי אחד אלא את האקוסיסטם הפיננסי כולו. אני נרגש להצטרף לפאגאיה, לחבור לצוות המנהלים שלה, ויחד לחולל במוסדות הבנקאיים המסורתיים את השינוי שרבים מאיתנו מנסים לחולל כבר שנים".

טרם הצטרפותו לפאגאיה היה ואסוואני חבר בצוות ההנהלה של קבוצת ברקליס. במהלך כהונתו בברקליס, אשוק הוביל את המעבר לדיגיטציה של הבנק הבריטי, הפעילות הצרכנית שלו והפעילות בתחום התשלומים. הוא שימש גם כמנכ"ל הבנקאות הצרכנית והתשלומים של ברקליס בבריטניה. קודם לכן שימש במגוון תפקידים לאורך 20 שנה ב-Citigroup במהלכן שימש, בין היתר, כמנכ"ל הקבוצה באזור אסיה והפאסיפיק.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully