וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחירי "דירה בהנחה": כ- 1.2 מיליון שקל לדירות בירושלים ובחיפה

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 9:03

מחירי הדירות שיוגרלו בדירה בהנחה נחשפו באתר האינטרנט של משרד הבינוי והשיכון. ההגרלה הבאה צפויה להתקיים באמצע חודש יולי. עם זאת לא נחשפו כלל המחירים, למשל בבאר יעקב, ראשון לציון, אור יהודה ומקומות אחרים ש"כיכבו" בראש רשימת הביקושים בהגרלה הקודמת

בזמן שמחירי הדיור מאמירים, שוברים שיאים ובמקביל ושולחים עשרות אלפי זוגות צעירים למסע מייאש של מציאת מקורות מימון לרכישה הגדולה של חייהם, מפרסם אתר האינטרנט של פרויקט 'דירה בהנחה' עדכון במחירי הדירות שאותם ישלמו בני המזל שיזכו בהגרלה.

נכון לעכשיו אין תאריך מדויק להגרלה הבאה של 'דירה בהנחה' ומעריכים כי היא צפויה להיערך באמצע חודש יולי, אך עם זאת המחירים בעבור הדירות כאמור כבר עודכנו באתר.

אז כמה תעלה דירת 100 מ"ר למי שיזכו בהגרלה? יש לציין כי באתר התעדכנו המחירים עבור מטר רבוע בודד, כך שהכפלת המחיר עבור מטר בודד ב-100 מ"ר מעניק את המחיר עבור דירת 100 מ"ר, כגודלה הממוצע של דירת 4 חדרים.

כך למשל, בירושלים דירת 100 מ"ר תעלה סביב 1,200,000 שקל זאת משום שהמחיר עבור מ"ר בודד עומד כל כ-12 אלף שקל. מדובר בהנחה משמעותית של כמעט מיליון שקל, שכן בשוק החופשי דירה בגודל הזה בבירה נמכרת סביב 2 מיליון שקל.

דירה באותו הגודל בחיפה תעלה סביב 1,170,000 שקל, זאת משום שמחיר מ"ר בודד בהגרלה הבאה צפוי לעלות 11,700 שקל, בזמן שדירה בגודל זהה בשוק החופשי נמכרת סביב 1,500,000 שקל. דירה באותו הגודל באשדוד צפויה לעלות 1,485,000 שקל בזמן שבשוק החופשי דירה בגודל זהה נמכרת סביב 1,700,000 שקל.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין בהגרלה הראשונה של תכנית "דירה בהנחה", במעמד שר המשפטים גדעון סער, מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון אביעד פרידמן ומנהל רשות מקרקעי ישראל ינקי קוינט. סיון שחור, ענבה,, לשכת העיתונות הממשלתית
עם היד על הרולטה: שר השיכון זאב אלקין עם ראש מפלגתו, שר המשפטים גדעון סער, משיקים את הגרלת הדירות/לשכת העיתונות הממשלתית, סיון שחור, ענבה,

דווקא המחירים בחלק מהערים המבוקשות לא פורסמו

נתון נוסף שמתפרסם באתר 'דירה בהנחה' הוא מספר הדירות שיוגרלו בערים השונות. עם זאת יש לציין כי הנתון הזה עשוי להשתנות. למשל, באתר מצוין כי בעיר חיפה צפויות להיות מוגרלות 295 דירות, באשדוד 948 דירות, ובירושלים 939 דירות.

כמו כן יש לשים לב לכך שנכון לעכשיו, המחיר הצפוי לדירות שיוגרלו בערים ראשון לציון, באר יעקב, ואור יהודה ש"כיכבו" בראש טבלת הביקושים וההרשמה להגרלות בהגרלה הקודמת, אינו מופיע באתר האינטרנט של דירה בהנחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully