וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי קילשטיין מונה למנכ"ל קרפור ישראל

6.6.2022 / 8:26

במסגרת תפקידו יהיה קילשטיין אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של הקמעונאית העולמית לישראל, וינהל את הרשתות יינות ביתן ומגה ואת הסבתן לרשת קרפור

דירקטוריון קבוצת יינות ביתן אישר היום (ב') את מינויו של אורי קילשטיין למנכ"ל קרפור ישראל. במסגרת תפקידו יהיה קילשטיין אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של הקמעונאית העולמית קרפור לישראל, וינהל את הרשתות יינות ביתן ומגה ואת הסבתן לרשת קרפור. קילשטיין ייכנס לתפקידו ב- 1 ליולי הקרוב.

מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה ויו"ר יינות ביתן, צביקה שוימר: "אני שמח על הצטרפותו של קילשטיין כמכפיל כוח לקבוצה. קילשטיין יהיה אחראי על כלל פעילות קמעונאות המזון של הקבוצה, יוביל את כניסתה של קרפור לישראל ויוביל את פיתוח זרוע האונליין של הקבוצה בתחום המזון. קילשטיין הוא בעל יכולות ניהוליות גבוהות ובעל ניסיון קמעונאי רב ומגוון. יכולותיו, המהלכים האסטרטגיים שהוביל בתחום המזון והניסיון העשיר שצבר, יסייעו לנו לעמוד באתגר הגדול שניצב בפנינו ואשר עתיד לחולל מפנה בשוק המזון ולהביא בשורה לכל בית בישראל".

אורי קילשטיין. יחצ,
זה מתקרב. אורי קילשטיין/יחצ

קילשטיין בן 49, נשוי ואב לארבעה, הוא מומחה לקמעונאות אשר בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל קניוני עזריאלי ויו"ר עזריאלי.קום. קודם לכן כיהן כמשנה למנכ"ל שופרסל וכסמנכ"ל הסחר והשיווק של הרשת. קילשטיין היה אחראי, בין היתר, על פעילות האונליין בשופרסל, על המותג הפרטי ועל מועדון הלקוחות.

במסגרת תפקידו זה היה שותף מרכזי בבניית יכולות האונליין של שופרסל והצעדתם קדימה, בביסוס והתעצמות המותג הפרטי של הרשת תוך פיתוח יכולות סורסינג בינל' וכן, בבניית מועדון הלקוחות של שופרסל, תוך תפיסת ופיתוח אסטרטגיית הפרסונליזציה של המועדון. קילשטיין הגיע לקמעונאות ממקינזי שם התמחה בניהול פרויקטים בינל' של חברות קמעונאיות עולמיות.
קילשטיין הוא בעל תואר ראשון בכלכלה (בהצטיינות) ובמשפטים מאוניברסיטת תל-אביב, ובעל תואר שני במנהל עסקים, עם התמחות בשיווק, מאוניברסיטת תל-אביב. בנוסף, הוא בוגר קורס ניהול מתקדם מאוניברסיטת הארווארד (AMP).

מנכ"ל קרפור ישראל, אורי קילשטיין: "אני נרגש להצטרף לקבוצת אלקטרה צריכה ולהוביל את כניסתה של הענקית הבינלאומית קרפור לישראל. קרפור, מובילה עולמית בתחום קמעונאות המזון, תספק לנו את המטרייה הקמעונאית המקצועית המתקדמת היום ביותר בעולם והיא טומנת בחובה פוטנציאל אדיר לשינוי כללי המשחק של השוק בישראל. אני משוכנע שהתשתית הקיימת של רשת יינות ביתן, לצד העוצמה של קבוצת אלקטרה וההזדמנות להטמיע את היכולת של הרשת הבינלאומית בשוק המקומי, יאפשרו לנו להביא בשורה אמיתית לצרכן ולשוק המזון בכללותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully