וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על זמני: רשת מלונות דן בקמפיין חוצה עשורים בכיכובה של סנדי בר

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 9:46

במסגרת הקמפיין החדש, TIMELESS DAN, שהצטלם במלונות דן אכדיה בהרצליה ובדן קיסריה ריזורט, עברה סנדי בר בין עשורים, משנות ה-60 של המאה הקודמת ועד היום בסיטואציות שונות של חופשה, כאשר לכל עשור נבחר לוק, לבוש וסטייל בהתאם לאותה תקופה. המסר: על זמניות

במסגרת הקמפיין החדש של רשת מלונות דן, הצטלמה השחקנית, דוגמנית ומעצבת הפנים סנדי בר, שכיכבה לאחרונה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" לקמפיין אופנתי מרתק שעובר משנות ה-60 של המאה הקודמת ועד היום.

בר, שנבחרה אולי בשל ההתאמה למסר "על זמניות", הצטלמה בסיטואציות שונות ומגוונות של חופשה שעוברות בין העשורים, כשלכל עשור מותאם לוק, לבוש וסטייל בדומה לאותה תקופה.

שילוט חוצות קמפיין מלונות דן בכיכובה של סנדי בר. אייל נבו,
שילוט חוצות לקמפיין מלונות דן בכיכובה של סנדי בר/אייל נבו

המסר: מלונות על זמניים

הקמפיין שיעלה הערב (6.6) בטלוויזיה ובשילוט חוצות, שם דגש על המלונות האייקוניים והעל זמניים של רשת דן: החל ממלון "המלך דוד" ירושלים -המלון הרשמי של מדינת ישראל, דרך מלון דן תל אביב שאירח את כל המפורסמים הבינלאומיים שהגיעו לארץ ועד לדן אכדיה על חוף ימה של הרצליה ודן קיסריה שהפך לאחרונה לריזורט מרהיב - מלונות שהיו ועדיין אייקונים.

שילוט חוצות קמפיין מלונות דן בכיכובה של סנדי בר. אייל נבו,
קמפיין מלונות דן TIMELESS DAN/אייל נבו

"סנדי בר רלוונטית ועוצמתית עוד משנות ה-90"

הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

טלי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל במלונות דן מסרה: "הקמפיין החדש של הרשת בכיכובה של סנדי בר, הפרזנטורית של מלונות דן, שם דגש על המלונות האייקוניים של הרשת והמותג עצמו. סנדי בר כאייקון ישראלית עוד משנות ה-90 שנשארה רלוונטית, עוצמתית ואייקונית מתמיד עד היום מתחברת למלונות דן כשהמסר הוא זהה - TIMELESS DAN - רשת מלונות על זמנית".

שילוט חוצות קמפיין מלונות דן בכיכובה של סנדי בר. אייל נבו,
TIMELESS DAN, הקמפיין שיעלה הערב 6.6 לרשת מלונות דן/אייל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully