וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Perimeter 81 גייסה 100 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 10:26

החברה שמפתחת פתרונות ענן לניהול ואבטחת רשתות השלימה בסוף השבוע סבב גיוס בסך 100 מיליון דולר, לפי שווי חברה של מיליארד דולר. כנראה שעם מוצרים נכונים, לקוחות והכנסות, אפשר להמשיך ולדהור גם בימים שבהם שוק ההון נחלש והכסף מתייקר

Perimeter 81, המפתחת פתרונות ענן מתקדמים לניהול ואבטחת רשתות, הודיעה על סגירת סבב גיוס שלישי (Round C) בהיקף של 100 מיליון דולר, לפי שווי של מיליארד דולר.

את סבב הגיוס הובילה הקרן האמריקאית B-Capital, והשתתפו בו ION Crossover Ventures, Toba Capital, Insight Partners ו-Entree Capital .

בין המשקיעים הקיימים בחברה: ספרינג ונצ'רס בהובלת אביב רפואה ומשקיעים פרטיים. סבב הגיוס שהושלם בסוף השבוע האחרון מעמיד את סך ההון שגויס בידי החברה על 165 מיליון דולרים. היא הוקמה ב-2018 על ידי עמית ברקת ושגיא גידלי, ומספקת כיום פתרונות אבטחה לכ-2,400 לקוחות ברחבי העולם, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד לחברות Fortune 500 במגוון ענפים, לרבות חברות טכנולוגיה, פיננסים, בריאות, קמעונאות ובידור מהמובילות בעולם.

עובדי פרימטר. יח"צ,
עובדי פרימטר 81. החברה שווה כבר מיליארד דולר/יח"צ

Perimeter 81 פיתחה פתרון ענן המסייע לארגונים לנהל מפלטפורמה אחת ובאופן פשוט את אבטחת המידע ברשת ההיברידית, בעידן שבו הם ממשיכים לאפשר לעובדים לעבוד מרחוק, על גבי האינטרנט ומכל מקום, ולהנגיש להם את המשאבים שהם צריכים בשרת או בענן - ולכן מחויבים לאמץ פתרונות אבטחה שיחליפו את פתרונות החומרה המסורתיים.

הייחודיות של הפתרון שהחברה מציעה טמונה בקלות בה יכולים לקוחות בכל הגדלים להתקין באופן עצמאי, או בעזרת סיוע פשוט של צוותי החברה, את הפלטפורמה הטכנולוגית. מאז הקמתה לפני כארבע שנים, הפכה Perimeter 81 לחברה מובילה בתחום Secure Service Edge (SSE) - הגישה המאובטחת לאפליקציות ומשאבים ארגוניים בענן וברשתות המקומיות, בגישת אפס אמון (ZTNA) ובהתאם ל-SASE Framework. לפי דוח של Verizon לשנת 2022, בשנה שעברה חלה עלייה נוספת של 13% במתקפות כופרה, דבר היוצר ביקוש גובר לפתרונות אבטחת מידע, ונוכח ריבוי האיומים ארכיטקטורת אפס אמון הפכה בשנה האחרונה לאסטרטגיה פדרלית של הממשל האמריקאי.

סבב הגיוס הושלם בעיצומה של תקופת צמיחה משמעותית של החברה, אשר מציגה גידול שנתי של יותר מפי 2 בהכנסות, העומדות השנה על היקף של עשרות מיליוני דולרים. המימון ישמש את החברה במאמצי המו"פ, הרחבת מערך השיווק, המכירות, שירות הלקוחות וגיוס עובדים. החברה מעסיקה כיום יותר מ-250 עובדים בשלושת משרדיה בתל אביב, ניו יורק ולוס אנג'לס, ונערכת בהמשך השנה לעבור למשרדים חדשים בתל אביב, בבניין ההיסטורי של התנועה הקיבוצית במרכז העיר.

את Perimeter 81 ליוו עורכי הדין שלמה לנדרס ודן פישר ממשרד גורניצקי ושות'.

שגיא גידלי ועמית ברקת, מייסדי פרימטר. David Garb,
שגיא גידלי ועמית ברקת. המייסדים/David Garb

עמית ברקת, מנכ"ל ומייסד שותף של Perimeter 81, מסר: "הגיוס המוצלח הוא עדות לאמון של המשקיעים בחברה, על רקע הצמיחה העקבית שלה, הערך שהפתרון שלנו מביא לאלפי לקוחות ברחבי העולם, והודות לצוות חזק ושאפתני כל כך.

עם המשך והתרחבות המגמה של עבודה מרחוק, לצד המעבר המואץ לענן ופריסת סיבים אופטיים ורשתות 5G, העשור הקרוב יתאפיין במעבר מהרשת התאגידית המסורתית אל פתרונות אבטחה חדשניים על גבי האינטרנט - וזו בדיוק המשימה שאנחנו כבר ממלאים, ונמשיך למלא".

שגיא גידלי, CGO ומייסד שותף של Perimeter 81: "מאז ומתמיד האמנתי בחשיבות של יצירת חווית משתמש מיטבית, ובפרט במוצרי אבטחת מידע. המתכון הסודי של פרימטר 81 הוא שילוב של טכנולוגיה מתקדמת וחוויית משתמש אינטואיטיבית ונגישה, כזו המשפרת את האפקטיביות וחוסכת במשאבי ניהול.

אנו מחויבים להמשיך ולעזור לחברות להגן על כל המשאבים הארגוניים, העובדים והמשתמשים שלהן במהירות, בפשטות וביעילות, ובכוונתנו למנף את ההון שגייסנו להמשך פיתוח הפלטפורמה וליצירת פתרונות נוספים לאתגרים הגדולים איתם מתמודדים ארגונים בכל רחבי העולם, בכל הסקטורים, החל מעסקים קטנים ועד לתאגידי ענק".

ראשמי גופינאת, שותף כללי בקרן B Capital: "ככל שכוח העבודה המודרני אימץ עבודה מרחוק בשנים האחרונות, החששות של חברות רבות מסכנות הסייבר התגברו והפכו לאיום משמעותי. הביצועים המשמעותיים של Perimeter 81, שאינם מוטלים בספק, והפתרון הכולל שהיא מספקת - מאפשרים לכ-2,400 עסקים לאבטח את הרשתות שלהם, לרבות חברות פורצ'ן 500 וכמה מהארגונים המובילים בתחומי הטכנולוגיה, הפיננסים, הבריאות, הקמעונאות והבידור, וכן עסקים קטנים ובינוניים בצמיחה. אנחנו מאמינים כי Perimeter 81 מציעה את פלטפורמת ה-ZTNA ו-SSE הטובה ביותר מסוגה, ואנחנו מצפים להמשך שיתוף פעולה עם הצוות בשלב הצמיחה הבא של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully