וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

9.6.2022 / 0:24

סמנכ"לית משאבי אנוש בקו מנחה, סמנכ"לית לקוחות בגיתם ועוד. חזרנו מהחופשה, והמשק ממשיך עם המינויים, השינויים וכל השאר

לין מרזוק מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת קו מנחה. הקבוצה עוסקת במתן פתרונות טכנולוגיים ושירותים לשוק העסקי בתחום השירותים הפיננסים, מוצרים משפטיים, מערכות שוק ההון, מערכות לעסקים ומוצרים נוספים.

קו מנחה נמצאת בתנופת בניה משמעותית הכוללת היקף גיוסים של למעלה מ-40 עובדים, לין תוביל את מהלך הבניה וההתעצמות של המשאב האנושי בקבוצה תוך יישום אסטרטגיה ארגונית חדשנית. במסגרת תפקידה לין תנהל ותלווה את בניית התרבות הארגונית, מיתוג המעסיק וניהול סביבת עבודה מגוונת, מכילה, אפקטיבית וחדשנית לצד מחוברות ארגונית ורווחת העובד - והכל בראיית האיזון בין צרכי הקבוצה לצרכי העובד בקבוצה.

צח דרוקר מנכ"ל קו מנחה: ידוע לכולנו שסביבת שוק העבודה השתנתה ואנו עומדים בפתחו של עידן חדש בו מערכת הקשרים בין המשאב האנושי לבין החברה מייצגת ומיתרגמת באופן ממשי ליכולות החברה לעמוד באתגרים שמונחים לפתחה. מחלקת משאבי האנוש ברשותה של לין אמונה על סיוע למנהלים ולעובדים בהגשמת המטרות האישיות שלהם תוך יישום מדיניות החברות והיעדים האסטרטגיים שלה. לין תסייע ותלווה את המהלך הנרחב לפתחו אנו עומדים ואני משוכנע שניסיונה הרב יאפשר לקבוצה לעמוד באתגרי הגיוס אשר למולם ניצבת הקבוצה.

לין מרזוק בעלת למעלה מ-11 שנות ניסיון במשאבי אנוש , שימשה בעבר כסמנכל"ית משאבי אנוש, סמנכל"ית תפעול ודירקטורית בקבוצת קולמקס במשך 11 שנים שם הובילה תהליכי גיוס משמעותיים וניהלה את כלל מהלכי הרווחה, התרבות הארגונית ומיתוג המעסיק בקבוצה. לין בוגרת משאבי אנוש והתנהגות ארגונית מהאוניברסיטה הפתוחה עם הכשרת חשב שכר בכיר בלשכת רואי חשבון , הכשרת קואצ'ינג מגומא וקורס דירקטורים באוניברסיטת ת"א.

לין מרזוק. יחצ,
לין מרזוק/יחצ

הסטארט-אפ הישראלי EverC, המוביל בתחום הפינטק וניהול סיכוני מסחר ברשת, ביניהם פתרונות למניעת הונאות והלבנת הון מודיע על מינויה של מאיה ברקאי, לתפקיד סמנכ"לית השיווק. בין לקוחותיה של EverC נמצאות ענקיות תחום המסחר המקוון והמוסדות הפיננסיים המובילים בעולם.

ברקאי, אמריקאית-ישראלית המתגוררת בארצות הברית, בעלת מעל 20 שנות ניסיון גלובאלי ומקומי בתחום השיווק בעולמות הפינטק והשירותים הפיננסיים. במשך 7 השנים האחרונות החזיקה ברקאי מספר תפקידי שיווק בכירים באמדוקס העולמית בניהם ניהול הזרוע השיווקית של החברה באסיה וניהול המערך השיווקי של Mobile Financial Services. לאורך השנים כיהנה בתפקידי מפתח ב-Discover ,JP Morgan, לאומי קארד והסטארט-אפ "Credorax", שם הובילה את מערך השיווק של החברה.

גיוסה של מאיה מצטרף לשורת גיוסי בכירים ב- EverC. ביניהם, סמנכ"ל המוצר של החברה, ישי פרוינד (לשעבר מנכ"ל eBay ישראל), סמנכ"ל המחקר והפיתוח, אסף זוהר (לשעבר סמנכ"ל מחקר ופיתוח ב-SimilarWeb וראש תחום דאטה ב-ActiveFence), סמנכ"ל הכספים והאסטרטגיה, אריאל כץ (לשעבר ראש המערך האירופי לפיתוח עסקי ושותפויות בחברת Visa העולמית), וסמנכ"לית משאבי האנוש אילנית שטראוכלר (לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש הגלובלית של חברת Cellebrite).

החברה, מעסיקה כיום כ-170 עובדים בישראל, בארה"ב, באירופה ובסין. החברה ממשיכה בגיוס עובדים נוספים גם בימים אלו.

אריאל טיגר, מנכ"ל EverC: "בשנים האחרונות EverC צומחת ומתפתחת, כאשר פונקציית השיווק היא נדבך משמעותי בשינויים המרגשים שהחברה עוברת. אנחנו שמחים על מינויה של מאיה, אשר בשנים האחרונות הביאה לתוצאות מרשימות בחברות מובילות בעולמות התשלומים ברשת והמסחר המקוון תוך שינוי ופיתוח תהליכי המכירה והשיווק של אותן חברות. אנחנו יודעים כי מאיה תצעיד את פעילות השיווק של החברה להישגים רבים נוספים.".

מאיה ברקאי, סמנכ"לית השיווק בחברה: "הפתרונות הייחודיים של EverC מצעידים קדימה את תחום המסחר המקוון וניהול סיכוני מסחר ברשת, תוך שימוש בטכנולוגיה מתוחכמת ומודלי AI מתקדמים, אשר בסופו של דבר מספקים לצרכנים ולמוכרים חוויה בטוחה ונוחה יותר. זוהי תקופה מרגשת ב-EverC, בה החברה מרחיבה את בסיס הלקוחות והיצע השירותים שלה. אני שמחה להצטרף לפעילות שמביאה לשינוי לטובה במסחר המקוון ומספקת פתרונות מתקדמים לענקיות תחום המסחר המקוון והמוסדות הפיננסיים המובילים בעולם."

מאיה ברקאי. EverC,
מאיה ברקאי/EverC

חבר חדש במליאת מועצת העיתונות והתקשורת בישראל, פרופ' פייסל עזאיזה (64), המשמש כנשיא המכללה האקדמית סכנין להכשרת עובדי הוראה. עזאיזה ישמש כנציג ציבור במליאת המועצה בשנתיים הקרובות. לאחרונה פרופסור עזאיזה מונה גם כחבר במועצה הארצית לביטחון תזונתי שהקים שר הרווחה.

פרופ' עזאיזה היה חבר סגל בכיר באוניברסיטת חיפה בפקולטה למדעי הרווחה והבריאות, בבית הספר לעבודה סוציאלית משנת 1993. הוא כיהן כדיקן הפקולטה למדעי הרווחה והבריאות באוניברסיטת וכראש המרכז היהודי -ערבי באוניברסיטה. עמד בראש בית הספר לעבודה סוציאלית. היה יו"ר הוועד המנהל של מרכז אדמונד י. ספרא לחקר המוח בלקויות למידה וחבר סנאט וחבר בחבר בנאמנים. בעבר היה גם חבר מל"ג (המועצה להשכלה גבוהה) וחבר בות"ת (הוועדה לתכנון ולתקצוב). בנוסף, בשנים 2016-2014 כיהן כסגן יו"ר ות"ת ובשנת 2015 כיהן כמ"מ מקום יו"ר ות"ת.

במישור הציבורי, פרופסור עזאיזה כיהן כראש המועצה המקומית דבוריה (1998-2001), היה דובר ועד ראשי היישובים הערביים וועדת המעקב העליונה לאוכלוסייה הערבית בארץ, כיהן כיו"ר הדירקטוריון של החברה למתנ"סים, כיהן כחבר המועצה המייעצת לשר העבודה והרווחה לקידום מעמד האדם עם פיגור ושיקומו בקהילה, כיהן בוועדת מינויים למינוי דירקטורים בחברות הממשלתיות, כיהן כדירקטור ויו"ר ועדת מאזן וביקורת בבנק ערבי ישראלי מקבוצת בנק לאומי ושימש כחבר הנהלת הקרן החדשה לישראל.

עזאיזה הקים וניהל את עמותת "סיכוי" העוסקת בשוויון הזדמנויות בין יהודים וערבים, הקים וניהל את בית האבות הראשון לאוכלוסייה הערבית, כיהן כסגן נשיא בקרן אברהם (עמותה לשינוי חברתי לקידום ושילוב שוויון בין יהודים לערבים אזרחי ישראל) וכיהן כחבר המועצה הציבורית לחוקה בישראל, המכון הישראלי לדמוקרטיה. ובנוסף הוא כיהן כחבר בוועדת שפניץ למינוי בכירים במנהל הציבורי (לשעבר ועדת רביבי).

פרופ' פייסל עזאיזה. יחצ,
פרופ' פייסל עזאיזה/יחצ

דניאל בירן מונתה למנהלת צוות הפיתוח העסקי בשווקים המתפתחים של eBay ב- EMEA הכוללת את מדינות מזרח ודרום אירופה, המדינות הבלטיות, הבלקן, כמו גם כלל מדינות אפריקה והמזרח התיכון ביניהן ישראל.

בירן בעלת ניסיון עשיר ב-eBay. בחמש שנותיה עברה בין שלל תפקידים בכירים ותרמה לצמיחת חטיבת הפיתוח העסקי בחברה.

לבירן תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק וניהול בינ"ל מאוניברסיטת ת"א, וכן תואר ראשון בפסיכולוגיה ומנהל עסקים אף הוא מאוניברסיטת ת"א.

דניאל בירן: "אני שמחה על ההזדמנות להתקדם בחברה שצומחת כל הזמן ומביאה מוצר שתורם משמעותית הן לרוכשים והן למוכרים ולעסקים. eBay מאפשרת לעסקים בכל הגדלים להמשיך ולשגשג גם בתקופות של חוסר ודאות, כפי שחווה העולם כולו בשנתיים האחרונות. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לקרוב ל-150 מיליון קונים ולכ-18 מיליון מוכרים הזדמנויות נפלאות. אני מגיעה לתפקיד במטרה לקדם את הצמיחה ואת השווקים המתפתחים של החברה, ביניהם גם השוק הישראלי, שזכה לצמיחה משמעותית כאשר רק בשנתיים האחרונות הצטרפו לפלטפורמה עשרות אלפי מוכרים מישראל".

אלון פסטר, ראש חטיבת המוכרים בשווקים המתפתחים של eBay העולמית: "אנו מברכים על קידומה הראוי של דניאל . אין לי ספק כי דניאל תמשיך להוביל את הפעילות הרחבה שלנו בשווקים המתפתחים ברחבי העולם, על רקע ההזדמנויות והאתגרים החדשים בעולמות האיקומרס והייצוא".

דניאל בירן. ענבל מרמרי,
דניאל בירן/ענבל מרמרי

חברת אמן, הנציגה של Twilio בישראל , הודיעה על מינויו של יניב כהן כמנהל הפעילות העסקית של החברה בישראל. במסגרת תפקידו יהיה אמון כהן על מיצובה של Twilio כהצעת הערך הכי משמעותית בישראל ב - 25 השנים האחרונות בעולם ה - Customer Service.

יניב כהן, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ודירקטור מוסמך מטעם אוניברסיטת תל אביב, עם 20 שנות ניסיון והיכרות מעמיקה של שוק ה - Contact Center בארץ ובעולם הן בצד העסקי, התהליכי והטכנולוגי, והן בעל היכרות עם יצרנים ומנהלים בכירים בתעשייה בארץ ובחו"ל. כהן, היה שותף לבניית תהליכים אסטרטגיים בהקמת חברות ובניית מערכים עסקיים בשווקים שונים בעולם: ארה"ב, אירופה, דרום אמריקה ואוסטרליה. החל משנת 2016, במשך 3.5 שנים שימש כמנכ"ל של חברת Twenty7 הישראלית ובשנת 2020 היה לשותף ומשקיע בהקמה של מספר חברות סטארטאפ.

"בשנים האחרונות ישנה סטגנציה בתשתית הטכנולוגית המוצעת כיום בעולם ה - Customer Service. בעקבות השינוי של המעבר לענן, תוך שימוש בטכנולוגייה עילית כמו זו של Twilio אני מאמין שבתוך שנתיים, השוק הישראלי יחווה מהפיכה שכבר קורית בימים אלה בעולמות הפיננסיים. מגמה זו תלך ותגבר ולשוק יש בהחלט למה לצפות, עם בשורה חדשה שטרם נראתה כמותה" אמר יניב.

ינאי מילשטיין, מנהל חטיבת מוצרים Data & Collaboration, קבוצת אמן: "לאחר בחינה מעמיקה של השוק החליטה Twilio_למנות את אמן כשותף אסטרטגי בישראל, לאחר השקעות משותפות ענקיות, אמן כיום היא בין שלושת השותפים הגדולים של Twilio בעולם - היתרון לגודל בא לידי ביטוי במחירים מאוד אטרקטיביים אשר אמן יודעת להציע לשוק בתוספת חבילת הלוקליזציה שכוללת עברית מלאה לארגונים בארץ".

הארגונים המובילים בארץ ובעולם לוקחים כיום את התקשורת עם הלקוח לעידן חדש - כל נקודת ממשק עם הלקוח היא הזדמנות לחזק את האמון במותג ובארגון ולתרום באופן ישיר או עקיף לרווחיות. Twilio היא פלטפורמה אחודה שמספקת את הכלים המתקדמים ביותר לטובת יצירת מסע לקוח חדשני - בכל ערוץ. הפלטפורמה נבנתה בצורה מודולארית, גמישה וניתנת לתכנות באופן מלא ועצמאי - כל נתוני הלקוח במקום אחד, טיוב נתונים, connectors ועוד, בכך היא מעניקה לארגונים יתרון תחרותי עצום עם יכולת לדייק את המענה ללקוחותיהם.

יניב כהן. אילן בשור,
יניב כהן/אילן בשור

ליאל ברזני מונתה לסמנכ"לית לקוחות בחברת יחסי הציבור והאסטרטגיה התקשורתית מקבוצת גיתם BBDO.

ברזני (28), החלה את דרכה בגיתם פורטר נובלי לפני כשש שנים ושימשה בשלוש השנים האחרונות כראש צוות וכיועצת תקשורת בכירה. לברזני, ניסיון רב בעולם התקשורת ויחסי הציבור בפרט. בעבר, שימשה כעוזרת דוברת של ארגון אמון הציבור, עבדה בדוברות אוניברסיטת רייכמן (המרכז הבינתחומי לשעבר) והתמחתה בדוברות בכנסת ישראל.

במסגרת תפקידה בגיתם, הובילה תהליכי ייעוץ תקשורתי וקמפיינים של החברות המובילות במשק לצד עבודה עם עמותות מתחומים שונים. לברזני התמחות רחבה בתחומי צרכנות, בריאות, מסחר ותעשייה, גופים ציבוריים ועוד.

ברזני, בוגרת תואר ראשון בהצטיינות יתרה בתקשורת ודיפלומטיה ציבורית ובוגרת תואר שני בהצטיינות יתרה בממשל, דיפלומטיה ואסטרטגיה עם התמחות בשיווק פוליטי, שניהם מאוניברסיטת רייכמן.

הילה גבאי, מנכ"לית גיתם פורטר נובלי: "קבוצת גיתם גאה על יכולתה להצמיח מנהלות ומנהלים מבפנים, וליאל הוכיחה יכולות מקצועיות וניהוליות יוצאות דופן לצד יצירתיות ויכולת גבוהה בפרויקטים רחבים ובניהול משברים. אין לי ספק כי ליאל תמשיך להוביל חברות גדולות לצמיחה, ותהיה לה תרומה גדולה הן לפורטר נובלי והן ללקוחות החברה".

גיתם פורטר נובלי היא חלק מקבוצת גיתם BBDO. החברה מתמחה בבניית אסטרטגיה תקשורתית-שיווקית חוצה פלטפורמות המותאמת להרגלי הצריכה בעידן הדיגיטלי, בשילוב כלים חדשניים ודאטה, והיא הנציגה הרשמית בישראל של פורטר נובלי, חברת התקשורת והייעוץ מהמובילות בעולם. החברה מטפלת כיום בעשרות חברות עסקיות וגופים ציבוריים מהבולטים בישראל בתחומי טכנולוגיה, בריאות, מוצרי צריכה, גופים ציבוריים, איכות הסביבה ועוד, ומספקת שירותי ייעוץ אסטרטגי - תקשורתי, ניהול משברים, ניהול קמפיינים, מיתוג מעסיק, יצירת מהלכי תוכן, דוברות ויחסי ציבור.

ליאל ברזני. יחצ,
ליאל ברזני/יחצ

חברת הסייבר ARMO, שמפתחת את פלטפורמת אבטחת המידע הראשונה ל-Kubernetes, המבוססת באופן מלא על קוד פתוח, מודיעה היום על מינויה של מירב צבירן-שלמה לסמנכ"לית משאבי אנוש בחברה. המינוי מגיע בהמשך לתהליך התרחבות החברה, ולאחר שגייסה לאחרונה 30 מיליון דולר בסבב A.

מירב צבירן-שלמה מביאה עימה מעל ל-15 שנות ניסיון בעולמות משאבי האנוש. היא כיהנה במגוון תפקידי ניהול ותפקידים מקצועיים בעולם משאבי אנוש בחברות גדולות ובסטארטאפים כאחד ובתפקידה האחרון כיהנה כ-Head of HR בסטארט אפ העוסק בפתרונות דאטה בעולם החקלאות הדיגיטלית. מירב מצטרפת ל-ARMO על מנת לבנות ולהוביל את אסטרטגיית משאבי האנוש של החברה ולהכין ולבסס את התשתיות לצמיחה מואצת , בפן ההון האנושי.

מירב צבירן-שלמה, VP People, ARMO: "ARMO היא חברה צעירה, הנמצאת בשלבי צמיחה והתרחבות משמעותיים, ולכן חשוב לבנות הון אנושי שידע לפתח, לבנות ולקחת את החברה קדימה. לגייס את הטאלנטים המתאימים והטובים ביותר, לשמר את ההון האנושי האיכותי שכבר נמצא ולבנות את התרבות הארגונית בחברה. אני נרגשת להצטרף ל-ARMO, ובטוחה שביחד נצליח בעשייה המשותפת ונמשיך לצמוח".

שאולי רוזן, מייסד-שותף ומנכ"ל ARMO: "בעקבות הגיוס האחרון, וההתרחבות הצפויה, אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את מירב, שתכהן כסמנכ"לית משאבי אנוש ותוביל את התחום בחברה ותסייע בצמיחתה. אנחנו בטוחים כי הניסיון הרב שמירב מביאה עימה יעזור לנו בקידום החברה והמוצר, ויאפשר לנו להגיע לטאלנטים הטובים ביותר שיצטרפו אלינו לדרך".

מירב צבירן שלמה. ארמו,
מירב צבירן-שלמה/ארמו

ניר אבודרהם, מנכ"ל "בינה אסטרטגיה", מונה על ידי איגוד מהנדסי ואדריכלי הערים ליועץ אסטרטגי, וכמי שיעסוק בתכנון ויישום אסטרטגיית האיגוד בנושאי חברה וממשל. אבודרהם יסייע לאיגוד בשותפויות בחברה האזרחית ובקידום אג'נדות כגון מעמד מהנדסי ואדריכלי הערים מול מוסדות השלטון המרכזי. מדובר באיש מקצוע נוסף שמצטרף לאיגוד, לצידם של יועצי התקשורת גל בייסברג ושי לוטן ממשרד "גלאי תקשורת", המשמש כאסטרטג ויועץ האיגוד בנושאי תקשורת.

ניר אבודרוהם. יחצ,
ניר אבודרהם/יחצ

מורן ביאליק מונתה לסמנכ"לית קבוצת Headstart, קבוצת מימון ההמונים הגדולה בישראל, הכוללת ארבע פלטפורמות גיוס שונות ביניהן Headstart, Giveback, Fundit ו-beactive. באליק שימשה במשך 3 שנים כמנכ"לית בחברת השיווק הדיגיטלית "ספלאש" ובעברה ניהלה את תחום הדיגיטל בלשכת הפרסום הממשלתית במשך 9 שנים. באליק הינה בוגרת תואר ראשון המרכז הבינתחומי הרצליה ממשל ואסטרטגיה.

קבוצת Headstart, קבוצת מימון ההמונים הראשונה והגדולה בישראל הוקמה ב-2011 ומאז הקמתה, גייסה הקבוצה למעלה מ-700 מיליון שקל. בכל הפלטפורמות שלה, משלבת קבוצת Headstart חיבור ישיר ודיגיטלי בין יזמים עם חלום, רעיון או מטרה - לבין אנשים, תומכים, לקוחות ומשקיעים.

מורן באליק, סמנכ"לית השיווק Headstart הנכנסת: "אני גאה מאוד להצטרף לקבוצת Headstart כסמנכ"לית שיווק. חיפשתי מקום שיאפשר לי לשלב את המקצועיות בתחום השיווק יחד עם עבודה ערכית. הכניסה לעולם מימון ההמונים וההשקעות אלטרנטיביות פותחת עבורי אפיק חדש ומרתק".

מעין מלצר, מייסד ומנכ"ל קבוצת Headstart: "מורן מביאה רוח חדשה, אנרגטית ומקצועית. אנחנו שמחים ומברכים על הצטרפותה לקבוצת Headstart

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully