וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס האשראי Cal Fix BACK הכי שווה בכיס

בשיתוף כאל

עודכן לאחרונה: 9.8.2022 / 12:14

כרטיס האשראי Fix BACK מבית כאל, הוא הכרטיס שמחזיר לנו הכי הרבה כסף על כל קניה וגם - הכי משתלם

מארק איווניר ויזה כאל. יח"צ,
לא רק צבירה ללא הגבלה, אלא גם פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה/יח"צ

לא, זה כבר ממש לא חלום: כרטיס אשראי שמחזיר לנו כסף על כל הקניות שלנו.

אם אתם חיים על כדור הארץ אתם כבר בוודאי יודעים שזה נהיה טרנדי, להציע ללקוחות כרטיסים שמחזירים כסף עבור כל קניה, ובכן (כמעט) כל קניה ותכף נגיע לזה. אולי, זו הסיבה שחשוב לשאול את השאלה הבאה: איך בתוך כל השפע הזה נדע שאנחנו בוחרים גם את הכרטיס הנכון, כזה שיאפשר לנו לצבור כסף על כל הקניות -בלי מינימום או מקסימום, וגם את זה שיחזיר לנו יותר כסף?

אז קודם כל, כדאי לשנן - Fix BACK כרטיס האשראי מבית כאל שמאפשר לכם לא רק צבירה ללא הגבלה, אלא גם פטור מדמי כרטיס בשנה הראשונה ובעיקר - והנה העיקר, החזר כספי שווה יותר מכל כרטיס אחר, על כל קניה, בלי הגבלה.

מארק איווניר ויזה כאל. יח"צ,
בדקנו ומצאנו שהיתרונות של כרטיס האשראי Fix BACK משמעותיים בכמה פרמטרים עיקריים/יח"צ

כן, אנחנו כבר יודעים. יש עוד כרטיסים בשוק, וגם למתחרים יש כרטיס שמציע צבירה, הטבות והחזר כספי, ועדיין, בדקנו ומצאנו שהיתרונות של כרטיס האשראי Fix BACK משמעותיים בכמה פרמטרים עיקריים. אז ככה:

אין הגבלה על הצבירה - והיא ניתנת ללקוח בהתאם למסגרת האשראי המותאמת לו. מה זה אומר בפועל? שעל כל קנייה שלנו, אנחנו צוברים כסף, פשוט מאד. אם תבדקו היטב מה מציעים המתחרים, תגלו כי הם בניגוד ל Fix BACK, מגבילים את צבירת הנקודות בשנה (במקרה של MAX BACK למשל - הצבירה מוגבלת עד 2,000 נקודות בשנה ולא ניתן לצבור יותר מ-6,000 נקודות בכלל סלי הנקודות בכרטיס בתקופת הצבירה).

סכום מינימלי למימוש ההחזר - בכרטיס המתחרה ההחזר המינימלי למימוש עומד על 75 ₪, בעוד שבכרטיס Fix BACK הוא עומד על 15 ₪ בלבד! תעשו את החשבון לבד.

ואחרי כל אלה, הכי חשוב לדעת: המימוש בכרטיס Fix BACK הוא באמצעות שובר BUYME שמאפשר קנייה ב- למעלה מ 900 בתי עסק ברחבי הארץ! זה אומר בעצם, לבחור חנות ופשוט להגיע אליה, במקום לשבור את הראש מי מקבל את השובר והיכן. גם כאן היתרון משמעותי לעומת המתחרים. אולי כדאי שנחזור שוב: יותר מ-900 בתי עסק ברחבי הארץ מקבלים את השובר שלכם. מתחשק לכם בילוי? פינוק? חולצה חדשה או סתם זוג נעליים? זה הכרטיס בשבילכם!

רוצים להזמין את הכרטיס? לחצו כאן>>

אי עמידה בפירעון הלוואה או האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה: כאל מימון בע"מ

בשיתוף כאל
  • עוד באותו נושא:
  • כאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully