וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומולדת לווינר ואייסף

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 8.6.2022 / 10:46

אייסף, הקרן הבינלאומית לחינוך, הפועלת לצמצום פערים חברתיים, העניקה אות כבוד לשלוש נשים מעוררות השראה, במהלך אירוע לציון 45 שנות פעילות הקרן.

'אות אייסף לפילנתרופיה' הוענק ליודי יובל-רקנאטי, מייסדת ויו"ר עמותת נט"ל - הגוף המקצועי המוביל לטיפול בנפגעי טראומה ובני משפחותיהם, מייסדת קרן גנדיר, "מרכז שיתופים" ועוד מיזמים רבים למען החברה הישראלית ולקידום פילנתרופיה; 'אות אייסף לעסקים' הוענק ליפה נוסבאום, ממקימות 'לילית קוסמטיקה', קבוצת הקוסמטיקה המובילה בישראל מזה למעלה מ-80 שנה. מעניקי הפרס קבעו כי הנחישות והחזון של נוסבאום הביאו את החברה להישגים מרשימים תוך תרומה לקהילה בפרויקטים מגוונים;

'אות אייסף למחקר' הוענק לד"ר ורד פדלר-קרואני, בוגרת וחברת הוועד המנהל של אייסף, אשר הקימה את המעבדה לגליקו-אימונלוגיה למחקר ביו-רפואי וסרטן באוניברסיטת תל אביב, זוכת מענקים יוקרתיים מטעם האיחוד האירופי על מחקר פורץ דרך לזיהוי וריפוי מחלות ובפרט מחלת הסרטן.
במהלך האירוע ציינו את יום הולדתה ה- 89 של מייסדת-שותפה באייסף, נינה ווינר, שלאחרונה התבשרה על זכייתה באות הנשיא למתנדב לשנת 2022 על פעילותה המתמשכת למען שוויון הזדמנויות לצעירי הפריפריה החברתית-גיאוגרפית בישראל. הנוכחים באירוע נהנו גם מהופעתו של הסטנדאפיסט ישראל קטורזה.

נינה ווינר ויהודית יובל-רקנאטי. עופר עמרם,
נינה ווינר ויודי יובל-רקנאטי/עופר עמרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully